[Tijdschrift] GMR magazine

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door basovich, 3 jan 2007.

1. basovich

basovich Guest

hy,

Ik zou m'n god niet weten waar ik het anders had moeten neerzetten dusja:).

Mijn probleem is dus dat er in het vorige magazine van GMR 1 stond dat GMR 2 eind december zou uitkomen, ik dus lekker gewacht en nu is het 3 jan '07 en ik heb nog steeds geen GMR 2 gekregen.

hebben jullie hem al wel gekregen of weten jullie iets van uitstel? alvast bedankt!!:)

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nope nog niet gekregen.
    (is toch de vervanger van xb magazine?)

3. basovich

basovich Guest

jups, vind het echt een baggere service :confused:..zeg hem maar op.

4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Waha, je bent me waarschijnlijk net een minuutje voor. Ging ook net een Thread aanmaken. Vraag me ook wel af ja.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind ut een waardeloos blad XBM vond ik nog wel leuk maar gewoon dit nee hoeft niet ikga hem ook opzegen wanneer ik weer moet betalen. Dan maar de PU lezen.

6. basovich

basovich Guest

heb net een mail gestuurd en mijn abbo opgezegd en erbij vermeld dat de service stijlloos is en dat ze nog niks hebben laten horen..

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, ik moet m ook nog opzeggen.

Ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren voordat GMR dood gaat:emo:

8. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja een wanhoops poging van hun is er weer, gammo geef jaar abo's weg bij hun prijs vraag
    www.gammotv.nl

9. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Idd wil ik ook gaan doen: heb je een mail adres voor mij???

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, te kansloos, hebben ze dan niks geleerd van de flop van gameQuest? Dat blad hoorde ook bij gammo, en dat is ook een zwaar mislukt blad|:-

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zelf een shijt blad.
    Ik heb hem opgezegt, maar kreeg daar natuurlijk geen response op.
    Want dat kwam ongeveer anderhalfe maand na dat ik hem heb opgezegt, en ik krijg het blad nog steeds (eerste nummer dan had hem al opgezegt toen het nog XBM hete)

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat al te wachten tot er een thread over kwam.
    heb dus ook nog niets ontvangen en vind de hele soap die xbm heet (en nu dus GMR8)) maar nergens op slaan.
    al sinds de zomer heb ik het blad niet of nauwelijks meer ontvangen en moest wel door betalen en nu kreeg ik een totaal nieuw blad en zelfs die ontvang ik nu nog maar af en toe???!
    niets van zich laten horen of er uitstel van het blad kwam of dat het helemaal niet meer kwam, maar dit lijkt me duidelijk: doodvonnis van GMR is na 1 nummer al getekend en ik vraag me af of ik ooit nog die 30 euro terug zie van mijn jaar abonnement 8)

13. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik ook al! Maar wel erg raar want op de site staat ook helemaal niks nieuws ofzo... heeft er iemand al een e-mail gestuurd over het probleem? Misschien dat het dan duidelijk wordt.

Maar NL Eagle: Het klopt wel dat je maar 1x het blad hebt ontvangen toch... want in die bijgeleverde brief stond dat het ipv 9x per jaar nu 6x per jaar zou worden uitgebracht. Beetje jammer en helemaal nu het niet op tijd geleverd wordt...
    Hoevaak komt de PU eigenlijk uit per jaar?

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De PU verschijnt maandelijks.

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had laatst al ff op hun website gekregen, maar die lijkt voor het laatst geupdate halverwege vorige eeuw. Ik heb mijn abbo nu al enkele maanden opgezegd, maar ik krijg als het goed is nog 3/4 nummers.

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en zelfs die krijg je nu niet meer :confused: lijkt me duidelijk: iedereen zijn geld van dit abonnement terugbetalen plus een flinke schade vergoeding, want dit is ronduit erg slecht geregeld!

17. basovich

basovich Guest

jonge jonge, wat een domme badeend 'Xbox magazine is verandert in GMR', alsof ik dat nog niet wist! naja 11 januari GMR 2 ff kijken wat dat is, daarna gewoon m'n 10 bladen afmaken.

18. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ik wacht ook al te lang.... echt te super mega slecht van xboxmagazine!!!|:-

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Kan je nog lang wachten :+

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemaild en ik moet nu f m'n rekeningnr. geven en dan krijg ik het geld van de rest van het abbo teruggeboekt, ik krijg nr2 van GMR dus waarschijnlijk nog wel.

Deel Deze Pagina