[TV] Wie is de mol? '07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 jan 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wie is de mol?


    [​IMG]


    Tijd: Elke Donderdag 20.30 uur op Nederland 1

    Officiële website: www.wieisdemol.nl

    Inleiding:
    Na 'Wie is ... de Mol?' in Australië, Schotland, Portugal, Canada, Indonesië en Argentinië, reist de mol dit jaar naar Thailand. Status en populariteit doen er niet toe, want alle deelnemers weten evenveel op het moment dat ze op de plaats van bestemming aankomen: helemaal niets. Behalve één van hen. Die weet alles...

    De AVRO brengt vanaf 4 januari om 20.30 uur op Nederland 1 een nieuwe celebrity-reeks van Wie is de… Mol? Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Karel van de Graaf naar Thailand. Nog nooit deed aan dit programma iemand uit de sportwereld mee maar met voetbalscheidsrechter Dick Jol beleeft het derde celebrity-seizoen een primeur. Naast Jol reisden negen anderen mee op jacht naar de pot én naar de mol: Cabaretier Alex Klaasen, actrices Eva van der Gucht, Inge Ipenburg, Liesbeth Kamerling en Nadja Hüpscher, tv-presentatoren Menno Bentveld, Renate Verbaan en Sander Lantinga en radiopresentator Paul Rabbering.

    De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Onder leiding van Karel van de Graaf voeren de kandidaten negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden wordt dit in Thailand weer een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen is er ook in deze groep niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar...

    Kandidaten

    Alex Klaasen, cabaretier - Info
    [​IMG]

    Dick Jol, scheidsrechter - Info
    [​IMG]

    Eva van der Gucht, actrice (verliezend finalist) - Info
    [​IMG]

    Inge Ipenburg, actrice (mol 2007) - Info
    [​IMG]

    Liesbeth Kamerling, actrice - Info
    [​IMG]

    Menno Bentveld, presentator - Info
    [​IMG]

    Nadja Hüpscher, actrice - Info
    [​IMG]

    Paul Rabbering, dj (verliezende finalist)- Info
    [​IMG]

    Renate Verbaan, presentatrice (verliezend finalist)- Info
    [​IMG]

    Sander Lantinga, presentator - Info

    [​IMG]


    Veel kijkplezier gewenst ;)

    Kandidaten die rood gekleurd zijn zijn afgevallen

    *ik heb toestemming van Orcrist om een nieuwe thread aan te maken aangezien er al eerdere threads waren.*
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    (y), altijd leuke serie vroeger.
    Nu met BN'ers... Tja, ik weet het niet.
    Maar Paul en Sander doen mee!\o/
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit wordt het vierde seizoen dat ik kijk en vind het eigenlijk best leuk met BN'ers. Vorig jaar met marc marie was echt te mooi gewoon :thumbs: :lol:
     
  4. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was die Marc Marie irritant zeg :x Maar ga zeker weer kijken zolang ik op donderdag ook nog Prison Break kunnen kijken ;)
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Marc Marie was echt te cool gast :9
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Marc Marie was geck man :thumbs: . Vond hem best droog steeds. Bijvoorbeeld met dat soort van mijneveger in het begin, groef yvon een bordje op waar 1 op stond. MM egt van "nou das ook nie veel". Heel geirriteerd maar dan op zijn manier :lol:
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zullen hun best moeten doen om vorig jaar te overtreffen, maar er zitten wel een paar leuke kandidaten bij.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd. Maar ik verwacht wel veel van alex, menno en sander. Vorig jaar vond ik erg geslaagd, vooral omdat ik de mol vanaf de eerste seconde goed had :thumbs: (yvon was gewoon niet te missen :))
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Menno vind ik zo'n homo, maar Sander is dan wel cool.

    Overigens stond er wel en leuk stukje in de krant vandaag. Dat de cameraploeg onder schot gehouden is e.d. Vast al wel besproken in andere threads, maar ik heb het tot nu toe nog niet echt gevolgd. Ga vanavond echter zeker kijken!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Inge Ipenburg is de mol.
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Want? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd wel even wat argumenten geven ;)

    Persoonlijk denk ik sander omdat hij al vaker mensen in de zeik heeft genomen in zijn programma's en hij kan het ook wel mol spelen. Maar ik wacht eerst ff vanavond af voordat ik mijn mol van het seizoen vaststel :)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    wacht maar:+ }:]
     
  14. II Valerio II

    II Valerio II Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat renate de mol is in iedergeval zo kijkt ze op de foto misschien zitten daar al wat aanwijzegingen ;P
    haha
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zou wel betekenen dat renate er tot het einde in zou zitten :thumbs::eek: . Je moet voor de lol eens naar het widm forum gaan, die zien zelfs in een stofje op de lens nog een aanwijzing, echt niet gezond. Nog 4 uurties \o/
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Milouska vond ik de vorige keer erg slecht als Mol. Ben benieuwd of de nieuwe Mol het in ieder geval wat beter doet. Heb er weer zin in, al vind ik het zonder BN'ers toch wat extra's hebben.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mee eens. Ik verbaas me er trouwens wel steeds over dat de BN'ers zo fanatiek mee spelen. Ik hoop weer op een mol zoals George, hij deed het best goed vond ik. Toen kon je ook nog gewoon geld afpakken en wegstoppe (wat die ook deed :)). Nu is dat moeielijker omdat het beter wordt bijgehouden. Ik hoop weer op van die onmogelijke hints. Destijds sprak de mol een boodschap in (seizoen van Elize) en als je die boodschap omgekeerd afspeeld hoorde je Fur elize, best geck gedaan 8)

    Nou Sander al weer weg, best jammer. In het begin werden de mollenboekjes uitgedeeld en deze verschilden van kleur, dus nog ff de beelden terugkijken om te zien wie deze andere boekjes kregen$:) was vorig jaar ook het geval dus heb er weinig vertrouwen in maar je weet maar nooit :).

    djemn:

    Widm forum: Het grootste aantal gebruikers was 859 op 1/4/2007 9:49:40 PM.
    xbw: Het record staat op 996, dat 22 maart 2006 werd gevestigd om 07:43.

    Scheelt nie echt veel voor alleen 1 programma :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ons record klopt trouwens niet, dat is een fout die ooit is ontstaan. Volgens mij ligt het echte record rond de 500.

    Anyway, ik ga wel weer geregeld kijken. Ook als je het niet áltijd volgt, is het goed te kijken. :) Het viel me vandaag op dat ik veel muziek uit Halo en vooral Metal Gear Solid hoorde.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd bizar. Kon het moeilijk geloven toen ik het halo deuntje hoorde, miss houd 1 van de kandidaten wel van gamen (de mol?). Wie weet.
     
  20. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de mol deze keer een man is.

    Alle seizoenen met een vrouwelijke mol vond ik tegenvallen. Op een of andere manier zijn mannen gewoon beter in het sneaky saboteren van opdrachten.
     

Deel Deze Pagina