Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die bongo's heb ik vanmorgen binnengekregen..
    Geweldig, ik lag dubbel toen m'n zusje het ging spelen 8).

Maar Mario Kart is ook z'n geld meer dan waard.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Alleen Bob-Omb Battle is dat al waard _O__O__O_

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanaf de launch de wii met zelda,monkeyball, wii play en rayman.
    Wii play koop je alleen voor de extra controller.
    Tenminste ik kan me geen reden bedenken waarom je wii play vrijwillig zou wilen spelen.
    Zelda uitgespeeld en even gespeeld met rayman en monkeyball maar de lol is er nu wel een beetje vanaf en de nieuwigheid.
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik hoopvol was over de wii en dat hij mij meer zou brengen dan de 360 maar dat was in het begin vooral het geval
    Nu grijp ik toch wel weer erg snel naar de 360 met rainbowsix en gow want de nieuwigheid van de controls is er al snel vanaf.
    Je koopt geen wii voor de geweldige graphics want die zijn er gewoon niet.
    Waarvoor koop je dan een wii vraag je jezelf af puur voor de controls.
    Monkeyball is met die controller toch wel erg lekker, jammer dat de camera en de minigames in monkeyball er anders over denken maar oke.
    Maar ik denk dat de wii echt overladen wordt met minigames spellen en dat heb ik nu toch wel een beetje gehad (moet je nagaan na 3 weken al).
    Zelda is daarin tegen wel weer brilljant maar als je de controls gezien hebt is het bijzondere ook wel weer over.
    Kijk naar de ds wat heeft die ons voor nieuwigheid gebracht.
    Een super mario een joshi alles 2d en oke hij is dan wel over twee schermen uitgerekt maar wat is de nieuwigheid.
    Ik zie meer games op de ds die je echt laten janken zo slecht daar wordt het touchscreen wel gebruikt maar op een heel slechte manier.
    En de wii gaat een beetje dezelfde kant op vrees ik.
    Maar hé dat is mijn mening

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  4. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ben het wel met je eens.. De DS had ik gekocht omdat ik nieuwsgierig was., maar ook weer snel verkocht (nadat ik mario had uitgespeeld uiteraard) De Wii heb ik nu 3 weken en eerlijk gezegd speel ik niet zo vaak als ik zou denken dat ik ging spelen..
    Af en toe Zelda omdat die gewoon masterlijk is, maar Wii sports heb ik één keer gespeeld toen ik de Wii uit de doos haalde... De 360 heeft een week niet aangestaan, maar nu staat ie weer dagelijks aan in tegenstelling tot de Wii... Jammer, maar een feit is gewoon dat die shit verkoopt als een tiet.. Helaas maar waar.

Toch ben ik wel benieuwd wat er nog gaat komen voor de Wii.. De tijd zal et leren.

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat gaan de Wii's tweedehands ongeveer weg? :D

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Meer dan de winkelprijs, aangezien hij schaars is ;)

7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat stinkt :mad: Weet iemand hoe de prijs is van de spellen uit Japan en of je de taal van die spellen ook Engels kan zetten? :)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet hier toch nog even op reageren. Vergeet niet waar de Wii vooral voor bedoeld is. En voor welke groep hij niet gericht is. En dat zijn dus de hardcore gamers. Voor deze groep moet je bij de Xbox 360 of straks de Ps3 zijn. Het is ook niet de bedoeling dat je de hele dag Wii sports staat te doen voor je TV. Maar ik kan begrijpen dat je het achter af niks vindt vanwege de controlls omdat het nieuwe eraf is. Maartoch, als ik kijk naar Wii Sports.. die speel ik nog steeds erg graag. En dat is mede door de controlls. Oke, het nieuwe is er ook af voor mij. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds erg tof is, en vooral met een groep vrienden erg leuk om te spelen. Maar kijk eens naar de DS waar jullie het over hebben. Ik pak even deze zin van Tasso: ''Een super mario een joshi alles 2d en oke hij is dan wel over twee schermen uitgerekt maar wat is de nieuwigheid'' Waarom moeten dingen altijd nieuw zijn. Dit zijn dan net 2 games die je pakt die dan geen gebruik maken van de touch screen mogenlijkheden. Maar als ik naar de games kijk zoals: Nintendogs, Brain Training, 42 klasiekers, en natuurlijk Metroid Prime Hunters. Dat zijn games die ik echt niet wil spelen met alleen maar 2 analoge sticks. Vergeet ook niet al die rpg's die straks gaan uitkomen. Hoe heerlijk dat gaat werken met een touch screen.

Daarbij komt dat Nintendo altijd met nieuwe games komt, met nieuwe gameplay. Nu kunnen ze dat al helemaal goed met natuurlijk de Wii Remote en de Nds touch screen. En dat laten ze ook zien. Ze hebben een andere doelgroep gekozen, een breder doelgroep, en dan is het te begrijpen dat het allemaal wat minder eruit gaat zien voor de hardcore gamer. Maar de Wii is pas net begonnen, en de games die uit zijn gekomen kun je zien als soort van Beta tests. Er komen vast games uit die het beter gaan doen dan Wii sports. En veel uitgebreider zullen zijn qua controlls. Een beetje meer vertrouwen in Nintendo hebben. ;) :9

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn Bart Smit winkel weer nieuwe wii's binnen!:)

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb net mijn 2e controllers gescoord :D

11. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje, ik heb een ADSL aansluiting van XS4ALL met een ethernet modem (niets draadloos).
    Kan ik nu ook mijn Nintendo Wii van internet voorzien met een draadloos iets als ik deze verbinding houd?
    Bedankt!

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de verbinding kan je houden, alleen je gaat een router moeten aanschaffen.

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de rest ook alle Nintendo consoles nog thuis omdat er altijd wel games bij zitten die je wil blijven spelen. Ik noem een Mario, Zelda..
    (Ik heb de Wii gekocht zonder naar de overige releases te kijken alleen voor Zelda (terwijl ik ook nog gewoon een Gamecube heb)

Ben er wel achter gekomen dat Handheld gamen nix voor mij is (vroeger vond ik de GB en de GBA nog wel leuk) Heb een DS gehad en een PSP, maar geen van beide kon mij echt boeien. (behalve New Mario Bros dan, maar er zijn te weinig games als die) Speelde er thuis niet op, als ik op vakantie ging weinig en al helemaal niet onderweg naar mijn werk.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Nintendo het online gamen gaat aanpakken, want sinds ik online game op de 360 ben ik er echt verslaafd aan geraakt. Een SSB online wordt zeker mijn nieuwe addiction.

14. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Merci, ik zal het eens verder gaan uitzoeken.:)

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kunt een usb wifi connector aanschaffen voor een eurootje of 40.. Heb ik ook gedaan en het werkt prima :).

16. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Oooh dat klinkt goed, zou je even kunnen omschrijven hoe dat verder werkt?:) thnx!

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    USB ding in je PC stoppen, PC aanzetten, Wii aanzetten, met Wii via USB ding online :)

18. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat klinkt als muziek in de oren niet te ingewikkeld want dan ben ik er meteen klaar mee haha:) Prima dat gaat m worden thnx jongens!:)
    Moet ik trouwens nog een speciale hebben van Nintendo of zo?

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou de officiele van Nintendo kopen, zo ben je er zeker van dat ze niet dadelijk een update maken waardoor die van het andere merk niet meer werkt..

Je hebt er ook eentje van Bigben (volgens mij) en die zal het beslist ook doen..
    Zelf heb ik die van Nintendo, want die andere kostte me evenveel..

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Same here, ik heb hem nu een tijdje. En het werkt goed. Alleen jammer dat ik alleen berichtjes kan ontvangen als mijn pc aan staat. Mijn pc staat namenlijk niet 24 uur aan ;) :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina