Chinees pleegt zelfmoord door tegenvallende date

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 6 jan 2007.

1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    zelf vind ik dit behoorlijk schokkend, dan moet je je wel hèèèèl erg gehecht hebben aan iemand die je nog nooit hebt gezien. Heel ziek dit.

Bron

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah te ziek is dat8) Ik vind daten over internet zoiezo al een beetje creepy...

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aardig bizar dit...meer heb ik er nie over te zegge...

4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Waha, aan de ene kant idd best ziek ja. Maar aan de andere kant ook wel lichtelijk lachwekkend.

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hier alleen maar om lachen, dat iemand zo dom is om zoiets te doen...

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, stel je voor, je date komt op je afgestapt...1meter hoog en anderhalve meter breed......wat dan.....:+

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken genoeg mensen die van elkaar zijn gaan houden, gewoon omdat ze zo goed met elkaar konden praten. Wat maakt het dan nog uit dat je elkaar niet in t echt ontmoet hebt? Op internet zijn hele communities, zelfs "families" ontstaan van mensen die zich verbonden voelen met elkaar.

Omdat je de achtergrond niet kent, is het lastig te oordelen. Toch kan je wel zeggen dat het jammer is dat zij heeft gelogen. Blijkt wel weer eens dat je beter allebei een webcam kunt nemen oid om gewoon te weten of de ander de waarheid spreekt.

Tegenwoordig is niet iedereen meer te vertrouwen, eigenlijk triest =(

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Realiteit wil je zeggen, vertrouwen hoor je niet zomaar te krijgen....zoiets moet je verdienen...:)
    En dan niet via internet.. toch in dit geval niet aangezien de meerderheid zich mooier voorstelt dan de werkelijkheid...

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    "Only in China", zou je bijna zeggen. Je hoort wel vaker van die rare verhalen daar. :{

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wil iedereen zich van zijn beste kant laten zien, maar sommigen zijn vrij gevoelig voor zulk soort dingen. Als jij je dan realiseert dat je je hele ziel hebt blootgelegd voor iemand die niet zo eerlijk was, dan voelt dat ook gewoon niet goed.
    Er zijn ook succesverhalen, tuurlijk zijn er genoeg mensen die op zo'n manier gelukkig samen zijn. Net zoals vroeger via de contactadvertenties eigenlijk. Zo zijn de ouders van sommige forumleden hier misschien nog bij elkaar gekomen.
    Internet is een geweldig medium, vooral voor mensen die in het echt wat onzekerder, gevoeliger of kwetsbaarder zijn. Tegelijkertijd lag daar het gevaar voor die jongen, in die kwetsbaarheid. Geconfronteerd met de harde wereld verhing hij zichzelf.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja,maar toch, als je een beetje rond je kijkt wéét je al dat mensen elkaar graag belazeren,maar zichzelf voor zoiets al gaan ophangen duidt in mijn ogen toch wel aan dat die persoon een labiele persoonlijkheid had....
    Ga de meeste datessites maar eens checken...het loopt er vol van...niet dat ik dat doe hoor...O-) maar je komt in de krant genoeg berichten tegen die je de werkelijkheid laten zien, of het extreme in dit geval.:b:

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  12. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Aha...hangjeugd!

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het mag eigenlijk niet, maar ik moest stiekem wel lachen :lol:

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, eigen volk eerst dus, met de chinezen mogen we wél lachen....
    Tja dan mogen we eigenlijk met iederéén lachen...:) :+ O-)
    Ach ,nee die gast was goed gek,wie hangt zich daar nu voor op, vrouwen genoeg in de wereld,en ze zijn allemaal hetzelfde,en de standaardvraag die je ongetwijfeld nog véél keer in de rest van je leven zal horen is "is mijn gat niet te dik in deze broek".....
    Jaja vrouwen....houden van is één ding...maar begrijpen is nog wat anders...
    En mee samenleven is de ultieme beproeving, sommige falen , anderen halen het....maar het gaat niet zonder moeite....:thumbs:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Amen

Was het enige wat er nog aan ontbrak ;)

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon nooit aan chatten beginnen

17. Victor

Victor Guest

Zal ik je een geheimpje verklappen? Je chat nu zelf ook. :D

Maar het is pijnlijk voor de jongen, maar hij moet wel érg gehecht zijn aan iemand wie hij nooit heeft gezien.

18. --<)Sandro(>--

--<)Sandro(>-- The Green Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou zijn nu ex-chatvriendin zich nu wel niet voelen?
    Niet best iig, lijkt mij iig ;).

19. basovich

basovich Guest

vind het opzich wel een grappig verhaal, die gozer is gewoon echt kansloos en dan verdien je het ook gewoon om zo de aandacht te trekken!
    weten jullie trouwens ook dat er een jongetje van 10 de dood van saddam hussein heeft nagespeeld:confused:! heeft ie gewoon zichzelf opgehangen op z'n kamer, gaat echt nergens over man!

*was btw in texas dusja, amerika hè ;).

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry, maar mag ik zeggen dat ik hier best wel heel erg om moest lachen. Eigenlijk mag dat natuurlijk niet, want het is bijzonder lullig wat er gebeurd is. Maar kom op, om je zelf te verhangen omdat er iemand lelijk uitziet? beetje vreemd 8) (ook lullig voor de vrouw eigenlijk 8)

Deel Deze Pagina