Chinees pleegt zelfmoord door tegenvallende date

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 6 jan 2007.

1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat lijkt me wel ja:p hij hangt daar denk ik niet voor zijn plezier ofzo, hahaha

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is wel vervelend...
    Zo stond er ook een verhaal in de krant gisteren (Het AD) dat een 10 jarige mannetje in de VS zich had opgehangen om de beelden van Sadam na te doen.

Erg bizar...

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

Geen andere emoticon is op zijn plaats dan die:cool:

Geen leven dus8)

5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    die chatvriendin is nu echt al haar zelfvertrouwen kwijt:+.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    lachen om een zelfmoord :emo:

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, dat vind ik ook een beetje ver gaan.

Dus,

Laten we woordgrapjes en andere 'grappige' uitlatingen even achterwege laten vanaf nu. Een grapje moet kunnen, maar besef wel wanneer het gepast of ongepast is!

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is pas echt een klap voor je zelfvertrouwen, je bent zo lelijk dat iemand zich zou verhangen om jouw uiterlijk. Maar even over die jongen met Saddam enzo, hoe weten ze dat hij Saddam wou naspelen en niet zelfmoord wilde plegen? :confused:

9. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd in china (eigenlijk heel azie) hebben ze beetje andere gewoontes en gedachten...maarja misschien zat die week die jongen wel meer tegen behalve een internetdate...

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik dacht dat je hoogbegaafd was? of iets minder EQ misschien ;).
    Nee het gaat er natuurlijk niet om dat hij haar zó lelijk vond.
    Hij had er gewoon hele hoge verwachtingen van, was misschien al helemaal verliefd op haar geworden. Dan spreken ze af en ziet hij dat ze dik 10 jaar ouder is en totaal niet wat hij verwacht. Al zijn hoop op zijn eerste? vriendinnetje valt in deugen. Als je al beetje eenzaam bent kan die klap hard aankomen. Ik vind het triest van die vrouw dat ze hem zo in de waan laat en dan toch nog afspreekt.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja inderdaad, en misschien was dit wel de zoveelste tegenslag voor hem in z'n leven.

12. Dioxic

Dioxic Guest

Snap wel dat dit niet leuk is en zo, maar denk er dan ook aan dat dit compleet geschifte werk is van die gozer. Wie pleegt hier nou zelfmoord om, de humor is logisch maar ik kan er niet om lachen

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Schokkend? Ik lach erom. Sukkel_O_

/Mod Ehm, bedankt voor je goed onderbouwde mening....

14. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Haha als de familie van die jongen die vrouw aanklaagd en de doodstraf eisen krijgen ze dat waarschijnlijk nog voor elkaar ook in zo'n land als china..:emo:

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    sorry, maar hoe geschift en asociaal ben je als je gaat lachen om iemands dood? vraag me af of je het ook zo hilarisch gaat vinden als een familielid van je overlijdt :'-( .

de mensen met totaal geen inlevingsvermogen hier zijn wat mij betreft nog 'zieliger' dan die chinese jongen

16. Victor

Victor Guest

Ik kan me goed genoeg en moest toch echt grinniken hierom. Hoe ik me ook in zijn positie zet, ik kan er niet achterkomen waarom je dan zelfmoord zal plegen. Jij kunt dat zeker wel en het aan mij uitleggen? :+

17. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!
    Het is echt misselijk hoe die jongen zich moet hebben gevoeld of in wat voor problemen hij zat... Erg bizar verhaal.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Moet dat dan? Was dat trouwens de directe aanleiding volgens de bron?
    Het gaat gewoon om het feit dat iemand lacht om een zelfmoord wat ik toch laag vind en maar een beetje serieus zou nemen, alhoewel dit bericht misschien toch wat humor opwekt. Maar dat is de journalistiek, ze brengen het op een commerciele wijze natuurlijk. Zo proberen ze nieuws te verkopen.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik weet niet hoe zich voelde, wat eraan vooraf is gegaan enzo. Maar een moord, en zeker ook een zelfmoord neem ik altijd serieus. Je kunt je misschien voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om definitief een einde aan je leven te maken. Als hij zich zo rot voelde, vind ik dat bijzonder triest. Neem niet weg dat ik me wel kan indenken, en zeker kleine jongetjes zoals jij :), dat je het op een ironische manier kan bekijken als je denkt aan het gedeelte dat iemand zijn 'date' zag en het zo verschrikkelijk vond dat ie er maar een einde aan maakte 8) .. maar als je daar reactie naar reactie op krijgt, vraag ik me wel af of mensen niet even ietsje verder doordenken en beginnen te denken: hey shit, die gast heeft gewoon zelfmoord gepleegd na hij iemand van internet zag die totaal anders was. Dan moet hij wel erg eenzaam zijn geweest en/of veel voorafgegaan zijn. Dan kan ik alleen medelijden hebben met iemand en hoe anderen dan tegen de medemens zijn/doen. Als je dieper kijkt is het gewoon triest.. en niet om over te lachen.

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Topictitel trouwens aangepast, "tegenvallend" is wat respectvoller naar die vrouw dan "lelijk". :)

Deel Deze Pagina