Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een referentienummer gehad, die moet je als je belt aan ze doorgeven en dan kunnen ze zien waar je headset is. Ik heb zelf al 2 keer een nieuwe moeten bestellen en deze waren binnen een week binnen, dus zal wel wat misgegaan zijn
     
  2. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien heb je hier wat aan...
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Zijn er veel problemen met de harde schijf van de 360. Want ik zag laatst eentje staan, hij was tweedehands, maar vroeg me af of er iets eme gebeurd zou zijn.

    Zijn er al errors ontdekt in de harde schijf waardoor hij mogelijk kapot kan zijn
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb in December een nieuwe HDD gekregen van Microsoft.
    Tijdens het gamen werkte de HDD normaal , maar als ik iets wilde downloaden gaat alles mis.

    Xbox360 liept vast , Na het downloaden van een game bleek deze spoorloos verdwenen te zijn , Downloaden zelf geen heel traag.

    Bekende E nummers zijn E67 , E68 en E69 , kreeg zelf een E70 in Beeld.
    De helpdesk wist niet eens wat E70 betekende.

    Voor meer info moet hier zijn.
    [Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92882
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    'Weet iemand hier een exactere datum wanneer Guitar Hero 2 uitkomt op de 360?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee de exacte datum is nog niet bekend gemaakt ... hij komt Q1 dit jaar uit
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik las ergens nog Q2.. Maar het zal dus binnen deze twee maanden moeten komen..

    Gisteren ff voor de eerste keer op de PS2 gespeeld. En die moet ik dus hebben! Wilde eerst nog Ps2 kopen dan.
    Maar las toen dus ook dat die voor 360 kwam..
     
  8. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al een datum van forza motorsport 2 bekend
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil hem ook !!

    [​IMG]
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    @melbuuln:waarneer komt i?
     
  11. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand als er een nieuwe HDD met een grotere capaciteit komt ?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou het niet weten :'-(

    Exacte datum is nog steeds niet bekend gemaakt en wordt alleen gesproken dat Guitar Hero ergens in 2007 in de winkels zal liggen.
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de NAT open zetten op mijn pc want als ik test xbox live connection doe dan staat er bij NAT strict dus mijn NAT staat niet open
    Maar ik vindt dat nergens die NAT om open te zetten

    Kan iemand mij helpen

    Grtz, Karl
     
  14. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
  15. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    k ;) bedankt
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    ffies een vraagje (en ik weet niet of ik hierzo goed zit maar ik denk het wel _O_ )

    Ik heb nu 2 ''accounts'' op me Xbox. Eentje is: Vectom, daar ben ik 16 jaar (wat ik ook ben). Maar omdat ik met me domme kop die parents controll enzo aan heb, is het beetje onspeelbaar voor mij omdat je altijd weer dingen voor je ouders moet invullen blaaatt

    Dus ik heb nu een nieuw account (gamertag) aangemaakt, namelijk: Vectoms. Daar ben ik gewoon 18, en heb ik die parentcontroll niet aangezet. Het verrote is dat ik nu bij microsoft xbox site op Vectom sta, waar ik dus nooit op speel. En ik wil graag mijn achievements en alles beetje showen aan andere mensen. Ik weet nu alleen niet hoe ik dus mijn 2e account online krijg (of hoe je het ook wilt noemen).

    Weet iemand hoe ik mijn 2e gamertag (Vectoms) als een soort ''main'' profiel krijg?
     
  17. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke even 2 vragen in één post :D.

    Ja? Ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb uitgelegd. Ik bedoelde, wanneer ik een nieuw offline profiel maak, en die vervolgens online doe voor Live enzo, bewaar ik dan nog de achievements/saves/voorgeinstalleerde zooi, op m'n OUDE offline profiel :)?


    En hoe moet ik dat doen, al die fam settings open zetten :)?
     
  19. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ja sorry, ik heb me vraag beetje vaag gesteld :p. iig thx want ik heb nu wel me eigen gamertag Vectoms beetje gevonden. Ik vind de site van xbox namelijk nogal vaag. Maarja..

    Wat ik eigelijk nog wil weten, je ziet veel mensen met hun gamertag onderaan hun bericht. Als je er dan op klikt kom je bij hun gamerprofiel. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

    @ SiNNeD26: Ik wil eigelijk een beetje hetzelfde als wat jij onder je berichten krijgt. Dat ik dus jou archievements kan zien en erop kan klikken waardoor ik naar jou gamertag ga. Hoe heb jij dat gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  20. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dat bedoel je?

    Plak de volgende code in je Xboxworld handtekening (ik neem aan dat je weet hoe dat moet omdat je al een plaatje in je handtekening hebt):

    HTML:
    [url=http://live.xbox.com/member/vectoms][img]http://www.glop.org/gamercard/card/vectoms-userbar.png[/img][/url]
    Degene die ik gebruik komt van http://www.glop.org/gamercard/ maar er zijn heel veel andere sites waar je een Gamercard plaatje kan laten genereren voor in je handtekening. Je moet er wel even op letten dat ze voldoen aan de richtlijnen voor dit forum, te grote plaatjes zoals deze mogen niet (helaas):

    [​IMG]

    Edit: hier nog een andere variatie:

    [​IMG]

    HTML:
    [url=http://live.xbox.com/member/vectoms][IMG]http://ownatsj.nl/xbox360/tag/gamercard.php?tag=vectoms[/IMG][/url]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina