De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat kwam nou ook in mij op, tering zeg, sla is als een vent, niet als een meisje.

2. Dioxic

Dioxic Guest

Ik vind het echt geweldig dat BBC FA Cup wedstrijden uitzendt, weet iemand of dit zo doorgaat ?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat doen ze zo vaak, en het zal wel zo verder gaan jah :).

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    xD ik snap het sowieso niet, ook ik als voetballer ben toch echt veel sneller geneigd mijn benen te gebruiken:cool:

5. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net op BBC Manchester United 2-1 Aston Villa gezien
    Verdiende overwinning voor Manchester ,speelde veel beter voetbal en aanvallende in de tweede helft kwam af en toe Villa met counter .
    1-0 Larsson in ze debuutwedstrijd .
    1-1 Baros uit de klungel meegenomen en binnengeschoten.
    2-1 Solskjaer in de 91ste minuut door een blunder van Villa-doelman Kiraly.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ...

Jammer

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed van Jaakke.
    Spelen met wat je hebt (en wat je ken vinden).

Maar nu dan wel dit vasthouden. Niet nu gaan scouten op spelers die praktisch onvindbaar zijn.

Probleem is wel, heel de Ajax opleiding is gericht op 4-3-3, dus de spelers (uit eigen opleiding) zijn een 4-4-2 niet gewend. Vleugelspelers kun je niet 1,2,3 op het middenveld zetten als ze de hele opleiding als buitenspeler hebben gespeeld.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan kan je, als er een fatsoenlijke buitenspeler uit de opleiding komt, het elftal toch wijzigen? Wat Jaakke zegt, voetballen voor winst.. Maarja, met Huntelaar in de spits, moet je wel 4-3-3..

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kan ook 4-4-2. Speelde hij bij Heerenveen ook naast Samaras. Maar dan even kijken wie naast hem moet spelen. Babel? Leonardo? Perez?

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Rosenberg.. Maarja, heb liever Babel op de flank, perez achter hem, en dan de mul of rosales aan de andere kant.. Weet niet waar ik leonardo zou plaatsen..

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    op de bank :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is zonde.. denk echt wel dat het een goede speler is.. Moet gewoon een beetje volwassenheid in z'n knar krijgen..

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het erg goed van jaakke. Eindelijk zien ze eens in dat een 4-3-3 opstelling niet altijd werkt en dat je ook anders kan spelen.

Verder vind ik het erg goed dat hij ook over psychische hulp voor de spelers praat. ook hierbij zien ze in dat dit misschien wel in hun voordeel zou kunnen werken.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Rosenberg wordt straks verkocht, dus die kunnen we afschrijven.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke.. Maar ik snap niet zo goed waarom.. is echt wel een goede voetballer.. In de periode dat hij en Huntelaar naast elkaar stonden (geloof met Blind nog), waren ze erg effectief.. Perez daarachter, en Babel een beetje zwevend over de linkerflank.. *droomt..

Kijk, zo:

Stekelenburg
    Heitinga - Stam - Vermealen - Grygera
    Sneijder - Gabri
    -----Perez-------Babel
    Huntelaar - Rosenberg

Dan lijkt het alsof Sneijder de volledige rechterflank moet hebben, maar als Huntelaar richting de 2e paal voetbalt, kan hij daar Sneijder helpen, en Perez zweeft dan ook een beetje heen en weer.. Kan makkelijk :cool:

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En bij een tegenaanval met 5 mensen maar verdedigen? Veel te aanvallend joh. 8) Zo speel je met 4 spitsen en 1 aanvallende middenvelder erachter.
    Beter Perez (of Babel) en Huntelaar gewoon voorin en Sneijder erachter. Gabri en een nog te halen middenvelder ofzo op het middenveld, achterhoede hetzelfde laten.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder en Gabri kunnen ook meeverdedigen ;) dan heb je 7 man, en babel komt ook altijd wel mee terug.. Het is wel erg aanvallend, maar je moet aanvallen om te scoren *crijfiaant :+

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tegen RKC of Willem 2 zou je misschien met zo een opstelling kunnen spelen maar ik in de CL/UEFA Cup wordt je dan afgslacht.

19. mars15

mars15 Guest

bijna 4-2 :p

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heus niet :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina