Chinees pleegt zelfmoord door tegenvallende date

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 6 jan 2007.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo, niemand van ons kent noch die chinees,noch zijn date, of ze nu lelijk was of tegenvallend hebben wij het raden achter.
    We weten alleen dat ze 27 jaar is, en misschien is dat nét de reden geweest.
    Voor véél 17 jarigen is 27 jaar oud,maar dat neemt niet weg dat die gast naar mijn gevoel een idioot en bijzonder labiel was.....
    Een vrouw van 27 jaar is beter in de liefde dan eentje van 17 jaar, ervaring mijn beste en die durven al eens te experimenteren, tenzij die gast misschien het gevoel had dat zijn lontje in dit geval tekort zou geweest zijn....O-)
    En in het laatste geval blijft hij hoe dan ook nog steeds goed gek om voor zoiets een eind aan zijn leven te maken,stel dat iedere gast zo gaat reageren.
    Waar moet het dan naartoe met de wereld...en de liefde...

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan... Dan zou ie wel héél véél andere problemen gehad moeten hebben. Want als je je gewoon op zou hangen vanwege een tegenvallende date ben je naar mijn mening behoorlijk gestoord. Niet dat ik zo normaal ben, maar toch..

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit veel erger:{

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind een tsunami met nog veel meer slachtoffers ook nog erger..
    Alleen heeft dat - net als jouw post - weinig met dit topic te maken..

5. Dioxic

Dioxic Guest

Het bewijs dat je asociaal wordt van geweldadige hiphopmuziek imo.

6. Victor

Victor Guest

Hahahahahaha. :lol: Onzin, dat heeft niks met muziek te maken. Je zit nu echt te loeren op één iemand die één asociale daad heeft om de schuld op HipHop te schuiven. Het gros van HipHop is helemaal niet asociaal, zelfs beter dan sommige andere bevolkingsgroepen.

Edit: echt nuttig is zo'n haha post natuurlijk niet, dus even aangepast.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2007
  7. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    En dat vind je ook van het spelen van geweldadige games? =(

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    of het bewijs dat internet zorgt voor zelfmoord :b: zo lust ik er ook nog wel een.

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    En vicje is er natuurlijk weer als 1e bij om zijn geliefde muziek te verdedigen:+

10. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHA.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mensen ook ik wil even een reactie plaatsen (ja ja daar ben ik weer eens)

Ik moet je zeggen dat ik dit een vreende situatie vind wat hier gebeurd.

Maar nu ik ook ik ben Vorige maand naar China geweest, ook voor een date! Ik moet jullie zeggen dat die van mij wel een succes geworden is! Ik heb haar wel ontmoet, en het was super! Ik zit nu dus echt meer in een dip van hé hoe krijg ik haar zo snel mogelijk naar Nederland.

Kortom het kan ook goed aflopen!

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie weet staat er morgen op internet "Chineese vrouw pleegt zelfmoord door tegenvallende date"

Hehe, nee tuurlijk kan zoiets ook wel goed aflopen, maar dit is natuurlijk echt een extreem geval.

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik walg van de reacties hier ...

Natuurlijk is dit voor ons rijke Westerlingen zonder enige problemen een raar voorval. Maar wie weet was dit inderdaad de zoveelste tegenslag voor een eenzame jongen. Om daarom te lachen vind ik diep bedroevend. Vergeet ook niet dat in Azie zelfmoord sowieso al vaker voorkomt en het dus meer in de omgeving voorkomt van een opgroeiend iemand daar.

Gewoon walgelijk, dat jullie niet eens een klein beetje begrip kunnen opbrengen voor zon triest voorval. Mede omdat je de volledige omstandigheden daar niet begrijp kun je ook niet makkelijk oordelen. Jullie hebben allemaal een xbox of een 360 in je kamer staan, me dunkt dat je ook wel eens wat tijd kunt besteden aan je medemens.

Way to go xbw :{ not...

Edit:/
    Wat een in en in-trieste reactie. Echt een schoolvoorbeeld van een zielig sadistisch patsertje zonder enig inlevingsvermogen. Wat mij betreft mankeert er niet alleen wat aan zijn onderbouwing maar ook aan zijn hersens :{ . Sorry voor de harde taal maar hier kan ik dus niet goed tegen.

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zolang er geen minimum leeftijd komt voor de XBW fora ben ik bang dat we dergelijke mensen zullen blijven houden SoulFighter :eek:

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Blind daten is slecht voor je gezondheid, blijkt wel weer.

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat jongere bezoekers hier misschien nog niet de ernst van zoiets begrijpen, maar me dunkt dat ze toch wel enig begrip van de realiteit hebben, ik bedoel we hebben het hier niet over kinderen van 8 dunkt me?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik sommige reacties af en toe lees zou ik het helaas wel bijna gaan denken....

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

Deel Deze Pagina