De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik teken voor een hattrick op 4 februari:)

3. mars15

mars15 Guest

samen met de griek

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: Charisteas? Een hatrick? Zelfs ik als die-hard Feyenoorder geloof daar niet in!

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    haha, Mars is hier de die-hard feyenoorder hoor.. :cool:

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een teh optimistische arrogante jah ;)

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelf hoop ik op Van Marwijk :)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu Werder Bremen - Besiktas te kijken op Eurosport..

Werder had een paar goede kansen waar ze de verdediging mee open trokken, en voor de doelman terecht kwamen, maar de afwerking is niet echt heel goed.. Ik zie Besiktas ongeveer op zelfde hoogte als Ajax, al is Ajax aanvallend misschien iets sterker.. Maar Bremen is wel behoorlijk gevaarlijk via links..

Edit:/ Ze scoren nu net uit weer zo'n actie waar ze achter de verdediging terecht komen.. dat is dus duidelijk hun sterke punt..

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Snap echt niet wat Ajax met deze "vedette" moet... Dit seizoen speelt praktisch heel NAC in zijn dienst en meneer vind maarliefst 2 (!) keer het net. Bovendien gaat hij niet in de punt van de spits spelen, zal hij dus op links of op rechts komen en krijg je als gevolg dat-ie continu naar binnen gaat trekken. Je beperkt alleen de aanvoer naar Huntelaar op deze manier!

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja, maar aangezien het ajax-systeem niet meer heilig is voor jaakke kunnen we ook totaal andere opstellingen verwachten. een 3-4-3 bijvoorbeeld met leo vlak achter huntelaar in een vrije rol lijkt me wel wat.

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan, of dat Ajax 4-4-2 gaat spelen natuurlijk. Dan kan Huntelaar en Leo een aardig koppel worden, maar als Ajax 4-3-3 blijft spelen is Leo de verkeerde keuze.

12. mars15

mars15 Guest

heb je al kaarten voor de klassieker

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja voor 4-3-3 is het inderdaad geen goede keuze, maar het ligt er ook aan waar urby speelt. Want op linkshalf stoomt hij aardig vaak door naar de achterlijn.
    Maar met babel op links wordt ook de toevoer naar huntelaar zeer beperkt aangezien ook hij graag naar binnen trekt. Misschien dat jaakke dit ook ingezien heeft aangezien ajax geen echte linksbuiten meer heeft. Misschien mitea, maar deze is erg blessuregevoelig.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarbij heeft Mitea een slechte voorzet. Alleen Manucharyan zie ik een redelijke buitenspeler. Speelde goed tegen Arsenal aan het begin van dit seizoen, maar blesseerde zich ook weer.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel een C-team van Arsenal. Maar goed.

Manu kan wel een goeide worden.:)

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er vanavond weer een Liverpool-Arsenal is, nu van de Carling Cup?!

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt ja, vanavond Carling Cup. Geen idee of het op tv wordt uitgezonden though.

18. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het op Sport 1 uitgezonden?
    die internetsite werkt niet

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sport 1 sowieso ja, maar hoop dat ze hem ook op BBC uitzenden ofzo. Zal wel weer niet.

Ff 5 eu op Arsenal gezet.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Yes! We hebben nu ook nog sport 1 hier in huis, dus kan hopelijk ff gaan kijken. Me vader ff naar boven gooien, en dan maar voetbal kijken! Jammer dat hij een hekel heeft aan voetbal anders hadden we voor altijd sport 1 en film 1 gehad!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina