Indier vermorzelt zoon bij zelfmoordsprong.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roerbakmie, 8 jan 2007.

1. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Een 74-jarige psychiatrische patiënt uit India heeft bij een sprong van de achtste verdieping van een appartementengebouw in New Delhi zijn 47-jarige zoon verpletterd. De zoon was onder het raam van het gebouw gaan staan om de val van zijn vader te breken. Indiase media meldden donderdag dat de poging van de zoon om de zelfmoordactie te voorkomen geen resultaat had. De vader overleed ter plekke. Zijn zoon werd zwaar gewond naar het ziekenhuis overgebracht. Hij overleed daar kort na zijn opname.

Bron: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/7131/Indier_vermorzelt_zoon_bij_zelfmoordsprong.html

Beetje dom om het te proberen maarja zn eigen vader eh..... misschien zouden wij hetzelfde hebben gedaan.....

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    :lol: sorry, maar das nogal dom, sneu maar dom. Ik zie het ook meteen voor me: Ik vang je wel papa! Hier kom ik zoon! splet...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Shortbull: nee jij zou je vader die in een psychiatrische inrichting zit gewoon op de grond laten stuiteren?
    Ik was er ook onder gaan staan, no matter what.

4. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    jah, je weet dat hij gek is, + liever hij dan ik + Moet ik je zwaartekracht theorie uitleggen, naja conclusie, laat maar vallen

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Vanaf de achtste verdieping,nee hoor,laat maar vallen...als het een klein kind zou zijn zou ik het wel proberen.
    Maar een volwassen persoon vanaf die hoogte opvangen is pure zelfmoord....

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    idd, jij vangt niet even 80 kilo van 8 hoog op, dat heet logica, maarja z'n vader zat in het gekkenhuis dus, daar zal het wel door komen

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doet me een beetje aan 'amelie', wat een klassieker dit zeg. Maja, wel eervol om je vader probeert te redden.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha,yep en stel je voor dat het die gast wél gelukt was.
    Dan waren zijn armen door de slag vast zo lang geweest dat hij zonder problemen tussen de gorilla's in de zoo had kunnen staan....:+

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    tja, als hij hem werkelijk had egvangen , waren minstens zijn rug/armen/benen/nek/ribben gebroken. En een klaplong, laten we eens gek doen :b:

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel eens eerder gebeurt dat iemand zoiets heeft overleeft maar dat was met een vrouw die van een gebouw afsprong :) (zowel de ''vanger'' als degene die spring hadden het overleeft.) dus zo gek is dit niet.

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ja, maar hoe hoog was dat, kijk 2de verdieping en 8ste verdieping is heel wat anders he + een vrouw zou ik ook opvangen mits ze mooi genoeg is :+ een gestoorde bejaarde man laat ik wel door het asfalt opvangen

13. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. wat moet je anders doen als je je vader ziet springen..

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    aan de kant gaan?

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    nee het was niet de 2de verdieping was als ik het goed heb de 5de ofzo ik zal eens kijken of ik het artikel nog ergens kan vinden en denk wel het is zijn eigen vader jij zou je vader toch ook niet zomaar dood laten gaan.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In de buurt kijken welke middelen er tot je beschikking staan omdat je iemand met een sprong van acht hoog nooit kan verdragen.
    En je kunt het praktisch ook niet overleven.

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    jah laten we snel de lakens van de buren twee straten verderop pakken en als een trampoline gebruiken :+, wel snel zijn hoor, hij staat op het punt te gaan springen, of wacht: Let's call the A-team

18. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm jullie hebben misschien wel gelijk dat artikel van die vrouw was opgevangen door een motorkap van een auto:9 en het was inderdaad van 5 hoog.

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hee dit had ik pas een keer op de radio gehoord (of was dat wat anders?) Over een jongen die dacht zijn vaders val wel even te kunnen breken door er onder te gaan staan:eek:

20. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    hahaha:lol: het wordt steeds beter, hahaha, snel we rijden een auto direct onder het val-gebied, de motorkap zal de val breken. "Use the ferrari!" :lol:

Deel Deze Pagina