Weet iemand toevallig of er net zo als GOW meer spellen zijn met de left handed optie? Right handed vindt ik zo klote, richten duurt veels te lang en gaat kut omdat ik linkshandig ben... Ook een reden dat ik shooters liever op een pc speel... Maar aangezien ik GOW heerlijk* vindt spelen, ben ik wel benieuwd of spellen als G.R.A.W, Rainbow Six: Vegas ook left-handed zijn? Zag op internet dat meer mensen dit enorm klote vinden, en het gevoel hebben dat de gamemakers ons linkshandige aan het negeren zijn: .
Guitar Hero II is voor zowel links- als rechtshandige mensen te spelen, mja dat is wel een totaal ander soort game
Denk aan richten, wat nu meestal gebeurt met de rechter analoge stick. Voor sommige linkshandigen zou het makkelijker zijn als je dit kon omdraaien.
Volgens mij hebben de meeste games zijn functie niet. Ik denk dat je het beste gewoon je aim kan oefenen met de "right-handed" instellingen
uhu ben zelf ook links.. alleen game al sinds mn 8ste ofzo en heb altijd right-handed gegamed... vind nu links handig gamen wierd
same for me, leg je dan bij een PC game je muis ook links (ten opzichte van toetsenboard)? trouwens, de hele tijd veranderen per game lijkt me nog het allervervelendst.
met toetsenbord kan ik met beide handen de muis.. alleen gamen voelt het "natuurlijkst" aan met rechts.. denk omdat met rechts op het uiteinde van het toetsenbord gewoon geen lekkere positie is..
Inderdaad. Het pijltje van de muis staat ook "verkeerd" om, als je met links 'muist'. (deze kan je omdraaien, daar niet van. Maar dat weten veel mensen niet) En daar komt bij, dat je je linker hand vrijwel altijd standaart gebruikt met W A S en D voor de movements.
ik ben zelf ook linkshandig, maa rik heb geen probleem met de besturing voor de rechtshandige. Vind het zelfs makkelijker
Sommige linkshandigen. Ik ben ook links, en heb nergens moeite mee. Het punt is dat ik wel vaak verlies, maarja, das meer skill.
Je kan die pookjes verwisselen, hardwarematig en ik geloof ook softwarematig. www.llama.com had dat ook gedaan (hardwarematig) ik weet niet hoe het softwarematig moet omdat ik dat niet dagelijks doe (ben rechts )
Ben ook links, maar heb nooit anders dan rechtshandige gegamed (zowel op pc als console), dus heb het denk ik gewoon aangeleerd. Tot een jaar of 2 geleden wist ik niet eens dat er aparte besturing was voor linkshandigen.
Een topic naar mijn hart. \o/ Zelf moet ik ook altijd de controls op lefthanded hebben staan. (ik ben alleen wel rechtshandig ) Spellen met left-handed optie: - RB6: Las Vegas - CoD 2 - CoD 3 - Perfect Dark Zero Spellen zonder left-handed opte: - Ghost Recon: Advanced Warfighter - King Kong
wat is het verschil tussen links en rechtshandig? loop je dan bijv. met het rechterpookje ofzo!? lijkt me best kut ook al ben ik links!
jah klopt alles precies tegenovergestelde maar ik ben ook links en speel gewoon rechtshandig zeg maar, zelfde als op pc, muis ook rechtshandig gewoon aangeleerd zo te aime denkik, moet er niet aan denken dat ik met me linkerhand moet aimen met de muis, zou dramatisch worden =)