[TV-Amerika]24 Seizoen 6

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shcaap, 7 jan 2007.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel goed dat ze over 1 dag 24 afleveringen kunnen maken, maar toch wel een beetje onrealistisch dat er zoveel kan gebeuren in 1 dag. Dat gevoel hadi k tenminste met seizoen 5 heb nog geen 1 aflevering van seizone6 gezien.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Net tot aflevering 4 gezien, en hij is echt weer heel erg cool.
    Jack die Curtis neerschiet....

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, wat verwacht je dan? Het is hoogst onwaarschijnlijk, maar echt onrealistische dingen zie je zelden tot nooit.
    Mwoah, bij mij allang niet meer. Seizoen 1 van Lost was goed, seizoen 2 was minder dan middelmatig. Ik heb misschien 4/5 goede afleveringen gezien, de rest waren allemaal fillers. Als je nou bedenkt wat er in 1 seizoen gebeurd is, dan kom ik eigenlijk alleen tot de conclusie dat ze de hatch binnen gaan, hem weer opblazen en nou eindelijk The Others zijn tegengekomen. Beetje karig.

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    verschrikkelijk :'-(
    khoop dat Elisha wel een grotere rol in dit seizoen heeft dan in seizoen 5, altijd weer leuk om haar eens voorbij te zien komen :b:

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Shock effecten he, net als het einde van afl 4
    Houd mensen aan de buis gekluisterd.

6. Garfield123

Garfield123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Engels is niet zo super, waardoor ik dus af en toe belangrijke teksten niet helemaal begrijp, dus ik heb de ondertiteling gedownload op ondertitel.com, ook heb ik de eerste paar afleveringen gedownload, maar weet niet hoe ik de ondertiteling onder de aflevering moet zetten. Kan iemand me hiermee helpen?

MvG Bastiaan

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook net episode 4 gezien (ben spaarzaam geweest. Heb tot nu toe alles op DVD kunnen kijken, maar kan geen jaar wachten op het volgende seizoen).
    _O_
    Ik ben blij dat ze weer origineler zijn. Seizoen 5 was de 3de beste volgens mij, maar toch was het vrij vaak meer van hetzelfde. 24 is back _O_

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook maar begonnen aan de afleveringenO-) zit nu halverwege aflevering2.. vind het zeker wel een spannend seizoen worden:) Ik ben meestal ook het typ dat braaf wacht totdat het in NL op tv komt, maar nu kon ik gwn niet wachten!

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Episode 5 _O_

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik kan maar deel 1 van de 3 van episode 5 streamen de rest staat er nog niet op:{ maar so far is seizoen weer geweldig.. vind het een beetje op seizoen4 lijken qua sfeer. (seizoen 4 kijk ik nu omdat ik ziek thuis zit):)

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering 5 was zeker weer goed*)

Ben nu ook bezig met seizoen4, aflevering 11 was heerlijk..wat een eind:cool:

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Pff... Ik heb seizoen 5 half gezien, seizoen 6 alles tot nu toe..

Toch maar eens die boxen aanschaffen om alles eens volledig te kijken :)

13. mardav

mardav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    seizoen 6 is echt spannend :)

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zit nu in seizoen 3 dvd 4.

Kan echt niet wachten om verder te kijkn :cool:

15. apoc123