en toch kwamen we op gamebattles met 0 - 0 en versloegen we als eerste match met 3 - 0 de nummer 1 van de huidige en de afgelope ladder. Lees op de GameBattles forums:
@ JeePee, en elke jackass ziet dat GoW 100% gebaseerd is op teamwork, als jij zo teleurgesteld bent in Nemesis als losse speler, waarom staan we dan 12 - 0 op Gamebattles, en heeft ons team het 3 vs 3 XBL toernooi gewonnen?
hoe moeten wij onszelf volgens jou noemen als we elke clan met redelijke settings (GoW 4 vs 4, CoD3 6 vs 6) letterlijk en figuurlijk SLACHTEN? Op COD3 is het voor ons nu al moeilijk om een clan uit te kunnen dagen, na de ownage tegen D.A. is iedereen weer aan het 'Trainen' geslagen ..
1) Lachen is gezond !
2) Doe het eerst eens beter, Step Up or Step Aside
@ M3RC3NARY, er is toch ook geen bekende NL clan die het nog tegen ons op wil nemen, ik bedoel je mag natuurlijk alles leuk vinden maar op CoD3 gebied is er weinig uitdaging, clans als DDB CtD en SL werden letterlijk verkracht in eerdere matches..
--------------------------------------------
En ja, bedankt ik heb mijn HALO 3 beta key binnen!! :-D
Wel even jammer dat we onze eerste LOSS binnen hebben, al voor 3 dagen lang zeurde de 4SY7UM 5EEK3R5 aan mijn hoofd of we AUB een Gamebattles match 2 vs 2 wilde spelen, we speelde al eerder 2 funmatches 6 vs 6 en hun team maakte toen geen schijn van kans. Omdat wij ook wisten dat hun 2 vs 2 team als een van de sterkste uit de UK wordt gerekend was ik persoonlijk wel nieuwsgierig en niet te beroerd de challenge aan te nemen, ze wonnen op het nippertje, in de laatste Capture the Flag round slaagde Headshotz en ik er NET niet in (en dan bedoel ik letterlijk 2 centimer) om de gelijkmakende vlag te droppen .. Jammer dat ze geen 2 vs 2 team battle (team deathmatch) wilde spelen, rare spelletjes met die Engelse xD
@ SphinXz, zoals ik in de startpost al aangaf
START THE FLAMING CAUZE I DON'T GIVE A FUCK!
Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2007