1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Mooie woorden vriend,
    Maar is de nummer 1 van de ladder noob?*) (die hebben we verslagen, en als een clan 1x ctf en 1x teambattle dan doen wij dat toch gewoon?

2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey zitten die fransen van julie gow team nog in de clan en wat zijn hun huidige gamertags.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    (ow smartie en dkrspinx gefeliciteerd met julie halo betas :p) wisten jullie vast al maar tog :p

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Nee zitten nu in eXoD?? ik heb ze uit me lijst gekickt dus weet ik de gt niet meer..

Ja ik zie het net,:D*)
    Maar kan iemand mijn ff pm'tje sturen wat precies dat Beta inhoud?

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik altijd zo om lachen he... Drkspinxz speelt het nooit, en ik zat met noobs in mn team (Niks persoonlijks Spinxz, maar je begrijpt me wel). En in mn eigen lobby geowned? Dat heb ik dan toch echt gemist hoor. En daarvoor had jij HEEL hard hostvoordeel. Kom nog maar is spelen als ik met 2 andere speel, kan je zien hoe ik echt speel, want erg zwak om te oordelen op zulke potjes. In m'n eigen lobby maakte ik jullie trouwens keihard af. Heel mn team was dood, had ik jullie nog alle 4. En ik heb jouw vaak zat neegesniped en uit elkaar geschoten. Dus ga niet gelijk bijdehand doen en kom is tegen mij en 2 andere leden, dan zal het heel wat anders verlopen, denk niet dat je dan ook maar 1 kill haalt.

Conclusie: Erg zwak om zo te oordelen. (Hostvoordeel van jouw, noobs in mn team, laatste 2 rondes). En over mijn lobby loop je weer ff keihard te liegen aangezien ik jullie daar zwaar hard inmaakte.

Anyway: Kom maar op met die fun/clanmatch, of wil je nu niet meer?

PS: Al zou je me geowned hebben: Ik ben 1 van de slechtste van ons team.

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @HLH: Kijk je ook even bij de GoW ladder? Daar zitten wel degelijk zwaar goede clans tussen. En waar staat dan dat we onszelf goed vinden? Er staat gewoon dat we voor de top gaan en dat we daar ook bij gerekend willen worden.

@Smartie: Ik zie het alweer, dit gaat weer uitdraaien op zo'n spam en flame thread. Misschien moeten we dit ook ff op andere sites zetten, ik help wel ff (Ken een paar sites waar je wel positieve berichten krijgt).

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij het over CoD ladder of Gears

8. JeePee

JeePee Guest

Waar zeg ik dat?

Klopt, maar mijn kamer had een betere verbinding dan die van jou. Het zien van kogelgaten in de muren ging bij Sander in mijn kamer sneller dan in die van jou.

Waarom? Omdat het een public server was? Je wilt toch altijd winnen of niet soms? Je maakte niks voor niks je eigen kamer aan.

En ik gaf ook aan hoe jij ons 'ownede'. Overigens heb jij nooit met 4-1 gewonnen.

Ik zeg niet dat ik beter ben dan jij hoor. Ik geloof best dat je me af kan maken, maar jullie bestempelen jezelf graag als 'beste van Europa' en 'bekenste clan dit en zus en zo' maar dat vind ik echt reuze meevallen. Ik ben wel eens harder geowned, veel harder. Kwalitatief dezelfde spelers als jij kom ik dagelijks tegen.

Eerst zeggen dat ik je niet moet beoordelen op die potjes en vervolgens doe je het zelf. :b:

Ik zeg nergens dat wij gewonnen hadden hoor. Ik zeg alleen dat je connectie zoog.

Hier kan ik dan weer om lachen. Ik wil best een clanmatch, maar dat mag je dan iets volwassener vragen. 'wil je nu niet meer' haha.

Eén quote hierboven ;) Er zitten zwaar goede clans tussen en jullie hebben al alles gewonnen? Dan vind je jezelf dus automatisch een zwaar goede clan.

En hier staat het nog een keer :)

En nogmaals :)

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog meer van dit soort stukje wil zien kijk dan ff of hun site.
    Ik vond het stukje dat geen 1 nederlands clan jullie durft uittedagen wel leuk.

Deze 2 stukjes zou ik tog anders neerzetten.

Ja, Jullie Gears stats zijn goed daar heb ik niks over gezegt.

We willen jullie wel voor een funmatch uitdagen. (liever geen ranked omdat het lagt volgens Jee Pee NL)
    Ik heb je al in mijn vriendenlijst dus als je in het weekend wil spelen.

Edit: dutch clans are afraid

10. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Over CoD3.. En wij willen tegen elke clan daar spelen maar hun willen dat niet omdat ze zeggen: 'Jullie komen van Europa dan krijgen wij lag'(terwijl hun host mogen zijn, zodat wij er meer last van hebben)

Er staat toch ook een 'vraagteken achter'?( Are the Dutch clans afraid to Challenge Us ??) Het was blijkbaar een vraag.
    En miss is het beter als je eerst zelf kijkt of er lag is..
    Nemesis is ook niet de vaste host ofzo.. en dan doe je toch allebij 1 ronde hosten?

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ohh, daar heb ik overheen gezien (sorry voor dat).

Ik zal wel ff overleggen met mijn team.

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

en toch kwamen we op gamebattles met 0 - 0 en versloegen we als eerste match met 3 - 0 de nummer 1 van de huidige en de afgelope ladder. Lees op de GameBattles forums:

@ JeePee, en elke jackass ziet dat GoW 100% gebaseerd is op teamwork, als jij zo teleurgesteld bent in Nemesis als losse speler, waarom staan we dan 12 - 0 op Gamebattles, en heeft ons team het 3 vs 3 XBL toernooi gewonnen?

hoe moeten wij onszelf volgens jou noemen als we elke clan met redelijke settings (GoW 4 vs 4, CoD3 6 vs 6) letterlijk en figuurlijk SLACHTEN? Op COD3 is het voor ons nu al moeilijk om een clan uit te kunnen dagen, na de ownage tegen D.A. is iedereen weer aan het 'Trainen' geslagen ..

1) Lachen is gezond !
    2) Doe het eerst eens beter, Step Up or Step Aside
    @ M3RC3NARY, er is toch ook geen bekende NL clan die het nog tegen ons op wil nemen, ik bedoel je mag natuurlijk alles leuk vinden maar op CoD3 gebied is er weinig uitdaging, clans als DDB CtD en SL werden letterlijk verkracht in eerdere matches..

--------------------------------------------

En ja, bedankt ik heb mijn HALO 3 beta key binnen!! :-D

Wel even jammer dat we onze eerste LOSS binnen hebben, al voor 3 dagen lang zeurde de 4SY7UM 5EEK3R5 aan mijn hoofd of we AUB een Gamebattles match 2 vs 2 wilde spelen, we speelde al eerder 2 funmatches 6 vs 6 en hun team maakte toen geen schijn van kans. Omdat wij ook wisten dat hun 2 vs 2 team als een van de sterkste uit de UK wordt gerekend was ik persoonlijk wel nieuwsgierig en niet te beroerd de challenge aan te nemen, ze wonnen op het nippertje, in de laatste Capture the Flag round slaagde Headshotz en ik er NET niet in (en dan bedoel ik letterlijk 2 centimer) om de gelijkmakende vlag te droppen .. Jammer dat ze geen 2 vs 2 team battle (team deathmatch) wilde spelen, rare spelletjes met die Engelse xD

@ SphinXz, zoals ik in de startpost al aangaf

START THE FLAMING CAUZE I DON'T GIVE A FUCK!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2007
  13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smartie Stinkt.

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @HLH, JeePee: We zeggen 1 van de bekendste clans, ik heb nergens gezegd dat we 1 van de beste zijn, maar we verslaan wel goede clans.

15. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Het is zowieso niet slim om zonder mijn te spelen, en dan ook nog is 2vs2..|:-

16. JeePee

JeePee Guest

Nouja, gister weer tegen jou en PureSpartn gespeeld op zijn host. Ik stond meerdere malen boven jou, en op de enige map die ik ken (gridlock, die andere maps, masoleum, raven down, old bones en alles speel ik nooit op. Jammer dat clocktower en canals niet in de cycle zaten, dan zijn onze beste maps) stond ik zelfs boven PureSpartn met punten. Zijn host was wel beter dan die van jou, maar toen ik daarna met Sander in een kamer ging die hij hosten verliep alles veel soepeler. Als we nog een keer willen spelen gelieve op onze host. Het hoeft niet zozeer die van mij te zijn, maar Sander z'n kamer had al veel minder last van lag.

Fok teamwork als je 1 vs. 1 staat. Ik heb Nemesis gisteren een stuk of 5 keer afgemaakt zonder iemand erom heen. Dan zie je maar weer dat wanneer hij geen host is hij makkelijk te killen is.

En de opmerking 'Kom maar tegen mij en 2 andere members, dan weet ik zeker dat je geen één kill maakt'. Lol, gister wonnen Sander en ik overigens wel een aantal potjes masouleum terwijl wij met z'n 2en waren en jullie met z'n 4en :b: Beste clan van EU my ass _0/

17. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

KliK;)

18. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn wel erg zelfingenomen ak47. Naamsbekendheid en respect krijg je door prestaties neer te zetten, niet door een hele hoop praatjes. Dat werkt juist tegen jezelf. Maar goed, succes.

19. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm goed, zonder op iemand individueel te reageren, hier mijn mening. GoW is een kutspel, want dat hostvoordeel is belachelijk groot. Toen ik op mijn eigen of JP zijn server zat, schoot het ineens zooo makkelijk. Je kan geen eerlijke match houden, want altijd heeft er wel 1 team het voordeel.

Dan toch maar ff individueel reageren. Nemesis, jij wou zo snel mogelijk weg van JP zijn host, maar gaat stoer doen omdat je wint op je eigen host, dat zegt toch wel iets van jouw persoon.. Dat schieten voor JP en mij gaat voor geen ene meter op jouw host, trouwens hetzelfde geld met die host van PureSpartn gisteren. We hebben minimaal een halve seconde vertraging, als het al niet meer is. Andere mensen in ons team klaagden ook over lag.

Dus ga maar niet door met die nutteloze discussie van wie is beter. Met dit spel kan je toch bijna geen eerlijke match houden.

Goede post, want voor ik tegen ze gespeeld had, eergisteren dus, had ik ook nog nooit van ze gehoord.

Oh komop. Dat is wel een hele slappe smoes. Die vraag is duidelijk gesteld om te provoceren. En aan die posts in dat topic te zien is er wel degelijk sprake van enige mate van eigendunk.

LOL, de tekst op de homepage. Are you up to fight the Legend. Man, rot toch op joh. Speel gewoon en hou op met jezelf naar de top te praten.

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  20. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik zeg toch ook niet dat wij geen eigendunk hebben..*)
    Maar jullie vinden TGz (*nu iG) zo geweldig, die hebben meer eigendunk hoor:):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina