Daar draag je zelf ook aan bij met zo'n ondoordachte opmerking als hier beneden.
Dus Nemesis heeft ook geen recht van spreken aangezien hij ook een hele tijd op zijn eigen host zat? OK, dan begrijpen we elkaar. Qua teamindeling had Nemesis trouwens nauwelijks een voordeel eergisteren.. Twee AK-gasten tegen 2 DRC-gasten en 4 onbekenden er omheen. Gisteren was Nemesis zelfs vet in het voordeel met meestal 3, en zelfs 4 ak-gasten volgens mij op 1 moment. Het waren in ieder geval 3 of 4 bekenden.
Zoals ik ook al eerder heb aangegeven, GoW is inderdaad een kutspel door die enorm slechte live-mogelijkheden. Waarom hebben we deze discussie dan? Omdat er nou eenmaal grote ego's zijn die toch willen dat ze de beste worden genoemd, vooral ook omdat ze dat zelf vinden. Ik noem geen namen.. Als we nou gewoon afspreken dat dit de laatste post is omtrend deze discussie. Dan kunnen we allemaal weer verder gaan met zinvollere dingen doen in ons leven. Een nieuwe reden voor discussie zou als het aan mij ligt er niet meer komen. Ik heb namelijk m'n lesje geleerd en join geen AK server meer. De afgelopen 2 waren niet goed speelbaar voor mij. Op een andere server kan ik meer lol hebben.
Laatst bewerkt: 12 jan 2007