1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo moeilijk allemaal tis maar Live (en dan bedoel ik niet leven)

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik vind het wel lache een Racing clan(jeepie en drc sander) die gewoon nog goed kunnen meedraaien in schietspellen, maar laat ak47 nu maar eens racen :D

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Over die GB battles he? Zeker allemaal europees. Al eens tegen Koreanse en VS clans gespeeld? Europa is ook niks vergeleken met die landen...

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jonge, ga daar nou niet over beginnen want we zouden dolgraag amerikaanse clans uitdagen maar dat gaat nu eenmaal niet vanwege de lag die er dan ontstaat. Heb je ooit Gow of cod tegen US mensen gespeeld? nou dat is dus niet te doen, hetzelfde geldt voor de Koreanse clans(al moet ik zeggen dat ik er geen 1 ken). Dus kom nou niet daarmee aanzetten, verder zeg ik zelf niet dat we de beste zijn maar we zijn we goed en als je anders denkt kom dan gewoon even bij mij in de lobby of daag ons uit. verder zeg ik niks...

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bekendste van Europa zijn we natuurlijk niet.. Ik zag het aankomen dat dit ''Het ruzie topic van Xboxworld'' ging worden.

@ JeePee Ik zou ongeveer hetzelfde reageren als na een paar potjes waar toch een hoop noobs tussen zitten je gelijk gaat beoordelen. Ik d8 dat het team-based was? Je kan oordelen als het gewoon team tegen team is. Dat weet ik zelfs terwijl ik het nog nooit heb gedaan. En je kan idd meedraaien op je eigen host waar Nemesis weer lag heeft. Als hij jou 10x met zn shotgun in je lichaam pompt en je bent nog niet geraakt, is het dan een goeie host? Dat zelfde heb jij op Nemesis' host en gaat dan zeggen dat jullie beter zijn en zo. We moeten gewoon op een host zonder lag. En wat nou meer kills? Dat kan iedereen als je team vol zit met noobs en als je alleen met een shotgun van achter komt. Ik denk dat ik dat ook nog wel kan.

@M3RC3NARY Je begrijpt volgens mij heus wel wat wij met dat topic bedoelen. Wij hebben met CoD3 iedereen uitgedaagd, maar niemand accepteert en dat we niet worden uitgedaagd door CoD3. Je denkt toch niet dat we daarmee bijvoorbeeld AC bedoelen?

@Insane/Erret Wat een domme opmerking.. Tuurlijk kunnen ze meedraaien.. Drksphinxz die meedeed had het 2 of 3 dagen. De noobs in dat team hadden het mischien 1 uur als je keek hoe ze schoten. Het is team-based. Beoordeel anders nadat we met ons team hebben gespeelt.

Iemand die zulke domme opmerkingen maakt met GoW, is gewoon lomp. Er is te veel hostvoordeel, er zijn veel noobs, hoe kan je dan zeggen dat je beter bent als je ff meer kills hebt omdat je steeds met een shotgun zo iedereen makkelijk neer pompt omdat er geen echte teams zijn.

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar draag je zelf ook aan bij met zo'n ondoordachte opmerking als hier beneden.

Dus Nemesis heeft ook geen recht van spreken aangezien hij ook een hele tijd op zijn eigen host zat? OK, dan begrijpen we elkaar. Qua teamindeling had Nemesis trouwens nauwelijks een voordeel eergisteren.. Twee AK-gasten tegen 2 DRC-gasten en 4 onbekenden er omheen. Gisteren was Nemesis zelfs vet in het voordeel met meestal 3, en zelfs 4 ak-gasten volgens mij op 1 moment. Het waren in ieder geval 3 of 4 bekenden.

Zoals ik ook al eerder heb aangegeven, GoW is inderdaad een kutspel door die enorm slechte live-mogelijkheden. Waarom hebben we deze discussie dan? Omdat er nou eenmaal grote ego's zijn die toch willen dat ze de beste worden genoemd, vooral ook omdat ze dat zelf vinden. Ik noem geen namen.. Als we nou gewoon afspreken dat dit de laatste post is omtrend deze discussie. Dan kunnen we allemaal weer verder gaan met zinvollere dingen doen in ons leven. Een nieuwe reden voor discussie zou als het aan mij ligt er niet meer komen. Ik heb namelijk m'n lesje geleerd en join geen AK server meer. De afgelopen 2 waren niet goed speelbaar voor mij. Op een andere server kan ik meer lol hebben.

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zeker gezien het feit dat ik de beste GoW speler van de wereld ben. Ik heb het spel alleen niet om het te bewijzen ;)

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0

Omdat JeePee begon met eigendunk hebben tegenover mij (Laat de clan zelf hier buiten), en daar is ie weer hoor. Ik speelde met PureSpartan en 2 zwaar dikke noobs die jij steeds doodde met de Boomshot/Shotgun (Knap). En over dat je boven Spartan stond, 1x misschien, omdat dat jullie idd even met zn 2en waren waardoor je meer mensen kan doden (Die 2 noobs dus). En ik heb meer boven jou gestaan dan jij boven mij.

Maar anders stoppen we gewoon ff aangezien wij ook jullie thread niet verpesten. En kom gewoon een clanwar doen dan, daarna mag je pas oordelen. En als je denkt dat ik mezelf zo super vindt, heb je het mis, maar ik ben wel blij dat ik (Speel het nu 2 weken) toch best lekker speel. Verder ben ik meer bezig met de site (Ik ben de maker/admin ervan (Houd iedereen z'n kritiek over de site bij zich, aangezien bijna alle Nederlandse clans freewebs sites hebben, op een enkele clan na. (DSF, DKS, DtS, Meer weet ik er ff niet)) dan clanwars en hebben we voor elk spel een team. Ook voor GoW, waar jij tegen mag spelen (Ik doe dus niet mee).

PS: @Meneer Stefan: Te droog... :p

9. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Slijm Slijm..:):
    Ik heb nog nooit mario kart verloren dus..:thumbs: :+

Jonge, als je er niks van af weet hou dan gewoon stil..

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    slijm slijm?? bij wie? jeepee en sander haha geintje zeker? ik hoef me niet meer te bewijzen :D maare mario kart was de bomb

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sanp de bitchfight niet helemaal, want naar mijn mening maken de speelkwaliteiten en de persoonlijkheid je een goede speler... Niet degene die het hardst op een forum loopt te schreeuwen (posten). Ik ben zelf ook van mening dat de echt goede spelers hier ook niet egt iets om geven wat er over hun wordt gezegt, die bwijzen zich wel ingame. Daarom is continu doorgaan op elkaar in mijn ogen slechts een teken van zwakte, want die grote mond op het forum hebben jullie alleen maa rom iets te compenseren lijkt mij.....

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, gekke erret is al een van ons en toch ook niet. Zo, zoek dat maar eens ff uit.

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Are U up to Fight the Legend staat naar het geweer, de AK47..

Voor degene die heer NOGSTEEDS lopen te flamen xD daag ons gewoon ff uit op GameBattles dan vechten we het daar uit..

JeePee = GoW GOD _0_

Happy?

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, luister naar deze man, wijsheid gek
    en het is maar online doe eens chill (zoals ik al zei)

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    maar wat jullie niet weten, is dat ik met mijn [OPA] clan (1manshow..) toch de heerser ben op RBS VEGAS :+

jullie maken je echt druk om geen fuck, jullie mogen wel goed zijn, maar jullie praatjes zijn te erg. Hou gewoon je bekkie en bewijs t op xboxlive, dan hebben die andere stakkers ook niks meer om over te zeiken..

succes met jullie clan, 11 wins tegen 0 losses is zeer netjes :)

16. JeePee

JeePee Guest

Erret is da bomb. Wij zouden juist bij hem moeten slijmen.

Daar doel ik helemaal niet op. Ik wil alleen duidelijk maken dat jullie jezelf een beetje té goed vinden. Zowel de DL gasten als de aVIP mensen van toendertijd liepen in elke shooter-thread te posten dat iedereen dikke n00b was e.d. Nu heb ik zelf een keer tegen jullie gespeeld, en jullie zijn misschien wel beter dan mij, maar zo goed als jullie beweren te zijn n0 way! En 11-0 op GB, tja, met PureSpartn of Nemesis als host is het vrij moeilijk om te verliezen idd _0/

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik wil zeggen is dat je je bij GoW alleen met je team kan bewijzen..

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

stil nu, ik wordt verlegen van je

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gamebattles regels gelezen? Wij staan hoog in de lijst, degene die wij uitdagen of ons uitdagen mogen beginnen met hosten, daarna is het om en om, dus dan winnen we toch ook op hun host?

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW is wel erg verneukt als je altijd lag hebt op iemand anders zijn host.. Hoe komt het dat je op PDZ eigenlijk bijna nooit lag hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina