Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik ben absoluut geen anti-hiphop als je dat denkt met mijn uitspraak, maar even eenv raagje. PartySquad heeft naam weten te maken en nederhop begint echt groot te worden.

    Waarom zit de TopNotch scene dan helemaal in een andere dimensie? Waarom rapt jawat niet mee op een Ali B album, waarom rappen de mannen van Duvel Duvel niet op een partysquad album, en hetzelfde geldt voor de allergrootste hiphopgroep dat nederland kent Opgezwolle.

    het is nu al overduidelijk dat nederhop een commerciele/zwakke kant heeft en een 'conscious' kant. Als je eens lusitert naar een jawat en Duvel Duvel album, daar bekritiseren en beschrijven ze dat cultuur waar PartySquad in zit zo mooi en terecht.

    Je moet er maar van houden zou ik zeggen. Jij hebt misschien wel een andere mening over mijn muzieksmaak maar dat accepteer ik. Ik was vorig jaar maar naar een paar hiphop-acts geweest. Zo kwam de hiphop-formatie Camp Lo naar ons kleine stadje. CL Smooth was ook van de partij. Ken je deze mannen trouwens? Ze hebben allebei hiphopclassics gemaakt in de vroeger jaren 90.
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    En C.L. Smooth's album van vorig jaar was voor mij het beste album van 2006.
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik denk dan dat je hem verwart met iemand anders want hij heeft weinig nieuwe dingen uitgebracht, weetje nog hoe dat album heet
     
  4. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    American Me.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook absoluut niet dat je anti-hiphop bent, vind het een leuke discussie. En ik weet ook wel dat Partysquad verschrikkelijk commercieel is. Maar die mensen moeten we ook hebben! Als je een Jawat en DuvelDuvel luisterd, en ook Opgezwolle, dan hoor je dat ook idd, en ik ben ook helemaal gek van die drie namen die je net noemt, en ik begrijp de kritiek ook volledig, maar ik hou wel van een feestje, en de beats die de TopNotch artiesten gebruiken, zijn daar vaak minder voor geschikt..

    En CL-Smooth en Camp Lo ken ik ja ;) Zoals ik al zei, ben behoorlijk thuis in deze scene. Al richt ik me niet echt op de oudere hiphop, ik heb een zeker persoon die me kennis laat maken met hiphop die ik niet ken (lees: Modder-Eter :cool:), en voor de rest, luister ik naar alles wat ik dope vind.
     
  6. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Denk dat dit weinig te maken heeft met top notch. Opgezwolle, Duvel, etc. hebben een geheel andere reden daarvoor. Ze werken samen met artiesten die zij zelf ook diggen, dus niet zomaar iemand die toevallig succesvol is maar muzikaal niet echt boeiend zijn. Typhoon heeft bijvoorbeeld wel op het album van Yes-R meegedaan. Die eerste single van PartySquad is zelfs op TopNotch uitgekomen. The Opposites doen mee op het PartySquad album..

    Je theorie gaat niet echt op dus..
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom in hemelsnaam hebben we die partysquad kutjes nodig? hun zijn zo slecht, en denken echt dat ze de scene naar de top hebben gebracht. Ik zou heel goed kunnen leven zonder partysquad hoor.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    jij begrijpt het :b:
     
  9. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er niemand commercieel of bekend wordt, dan blijft de scene ook heel klein. Iedereen ziet de bekend/commerciƫle nederhop en gaat zich daardoor intresseren voor nederhop. Ze gaan steeds meer verschillende shit luisteren en komen dan vaak de wat onbekendere namen tegen. Zo gaat het natuurlijk niet bij iedereen, maar in veel gevallen wel.

    Ik zeg niet dat ik Partysquad dig, maar als er niemand commercieel of bekend was geworden, dan zou de scene niet zijn waar het nu is.

    Get your facts straight vriend, Nino doet HBO Multimedia. Dat is hoger dan jij doe ;)

    Sowieso vraag ik me af waarom jij iemand z'n skills baseerd op zijn opleiding. Grote namen uit de amerikaanse Hiphop scene, zijn allemaal hoog opgeleid zeker?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  10. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    OPEN DE DEUREN EN ZIE WIE D'R BINNENKOMT.

    Meteen afknallen, die mongool.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Voor mij alleen opgezwolle en nuclear family (en Cunninlynquists,maja die zijn van NY)
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PartySquad wel dope beats hebben, voor mij halen ze geen menig kubus(kubus is god), Delic, QF ect beatkwaliteit (nieuw woord bedacht :+), maar er zijn zeker goeie bij
    ondanks dat Partysquad mega commercieel is, vind ik ze best goed (als dj/schreeuwjemaarraak he), dat die neppe gaste zoals darrel en nino op hun beats 'hun ding doen' moet je hun niet aan rekenen (nouja eigelijk wel, maar toch ;))
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hahahaahha GOOD LIFE GOOOD LIFE GOOD LIFE OMA MET GOED LIJF UUHH :lol:
     
  14. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige nederhop groep die goed is, is Rico, Delic en Sticks!!! Oftewel opgezwolle.
    De rest mag oprotten en cker party squad, lsd en andere soortgelijken.
     
  15. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf jij maar in je eenzijdige wereldje leven jonge, zo kom je er wel :emo: er is meer dan alleen opgezwolle en partysquad.
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Er is meer maar met alleen Opgezwolle red je het ook wel :b: Die hebben de grootste aandeel in de Nederhop.
    Of is het toch maar Partysquad? Omdat zij elke dag in dat TMF programma verschijnen met die 2 sloerie's?
     
  17. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    PartySquad is echt goed, mayne.
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol deze forum heeft echt een probleem met het inzien van sarcasme
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van:
    Duvelduvel, Jawat, Typhoon, Blaxtar, U-niq?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina