[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is een viazard (eerst shinigami dan hollow right?), en heet ook gewoon Ichigo. Dus ik denk gewoon zijn hollow-vorm.

En ja ik zou ook wel yoruichi willen zijn. :+

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Volgensmij wil je liever Ichigo zijn in de scène dat Yoruichi van kat naar mens transformeerd 8)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom zou je Ichigo willen zijn als je Yoruichi zelf kon zijn. Lang leve spiegels en de 3D games (als de game in 3rd person is) :+.

EDIT: Gifje is af, alleen is ie nogal klein omdat het blijkbaar niet groter mag zijn dan 20KB ("of" my ass).

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    lol. Het ziet er trouwens mooier uit als je hem de tweede keer ook vloeiend laat overlopen. Nu schiet die opeens weer naar het eerste plaatje. Wel leuk gedaan btw :)

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wil ik dan doen, dan zou ik de afbeelding bijna dubbel zo klein moeten maken. Du s ik heb keuze moeten maken om welke afbeelding ik eerste zette. Dus ik heb het zo gezet dat het van licht naar donker gaat *kuch* (was eigenlijk gewoon toeval).

Nu terug on-topic :).

Ligt het nu aan mij of is de actie in de manga momenteel nog maar wat aan de saaie kant, ook al zijn nog niet aan de "echte" gevechten begonnen?

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    IK wil kon zijn en die grote :) you get the point.

Wordt zeker vet dit alles ben erg blij dat ze nu al zo snel met de fillers zijn gestopt.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Probleem is wel dat ze na deze arc volgens mij weer fillers gaan doen omdat ze dan weer te dicht op de manga zullen komen.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat de volgende filler arc redelijk snel gaat komen aangezien de manga nog niet zoveel verder is.
    Rond de tijd dat ze Hueco Mundo gaan betreden lijkt me een goed punt om er nog wat fillers tussen te gooien.

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    De manga heeft nog een aardige voorsprong, ik denk niet dat ze tussen de arc fillers gaan proppen. Maar op het moment dat de anime zover is dat ze bij de manga zijn is de manga net begonnen aan een nieuwe arc. Daarom zullen ze dus waarschijnlijk op dat moment weer aankomen met een filler arc zodat de manga weer rustig kan uitlopen.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De manga zit maar zo'n 76 chapters voor dus ik denk dat we nog voor het einde van deze arc nog een paar fillers gaan zien.

Waarom zetten we dit eigenlijk in spoilers? We geven nu toch niet van het verhaal weg :x

11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik verwacht zelf niet dat we fillers krijgen midden in de arc of aan het einde, om dat probleem op te lossen zullen ze waarschijnlijk bepaalde gevechten rekken, zoals het moment dat de Arrancar's naar de aarde komen en daar met verschillende captains gaan vechten en Ichigo in zijn hollow form tegen Grimjaw met één arm.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup:

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die tekst is wel erg zwak. Vol met fouten. Ik zal 't dan wel ff in het Nederlands uitleggen, want zoveel moeite is dat nou ook weer niet. ;)

Vaizard/Vaizardo: Een Shiniigami, die net als Ichigo een masker hebben. Maar de Vaizard hebben controle over hun masker. Ze kunnen het elk moment laten verschijnen en verdwijnen. Wat bij Ichigo dus niet het geval is. De leider van de Vaizard is niet bekend, maar ze zijn wel een gegroepeerde factie. Er zijn dus meerdere Vaizards, die komen later in het verhaal voor. De krachten van een Vaizard zijn vele malen groter dan die van Shinigamii, daarom bemoeien de Vaizard zich al lang niet meer met de Shinigamii.

Arrancer/Arrancaro: De Arrancers zijn Hollows die hun masker zijn kwijtgeraakt en verscheidene krachten van de Shinigamii hebben overgenomen. Zo hebben ze een Zanpakutoû/Soul Slayer en tot op heden hebben ze hiermee het Shi-Kai/Soul Release niveau bereikt. Hun kracht is vele malen groter dan die van een noramle Shinigamii met Shi-Kai. Ze behouden wel het gat in hun lichaam en delen van hun masker. Je hebt verschillende niveaus binnen de Arrancers (de namen weet ik niet meer). Je hebt er met het uiterlijk van een Hollow, maar wel de Arrancer krachten. Een goed voorbeeld is de Grand Fisher, bekend van een gevecht met Ichigo aan het begin van de serie en die voor het eerst als Arrancer wordt gezien in episode 110. Je hebt er ook met het uiterlijk van mensen, maar wel het bekende gat. Binnen de mens-achtigen, heb je twee niveaus. De 'normale', en de '10'. Dit zijn de 10 sterksten, en hoop maar dat die je die niet tegenkomt. Hun leider is Aizen, met als recher- en linkerhand Ichimaru en Toûsen.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn shiniigami? das toch met 1 i?

Willem niet gaan razen om fouten als je het zelf ook doet ;).

Tot nu vind ik alles precies zo gaan als in de manga wat een goed teken is ik krijg dat oude bleach gevoel weer alles ziet er om een of andere reden beter uit.

Is iemand dit ook opgevallen of droom ik weer?

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Best wel een grote spoiler die je daar plaatst Willem. Vooral dat met Aizen e.d. Wat ik me nu afvraag:

Aizen, Ichimaru en Toûsen zijn dus oorspronkelijk Hollow's en zouden een gat moeten hebben? Heb ik namelijk niet gezien in de oude eps.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De originele japanse titel is Shinigamii. Mij ook opgevallen ja. ;)

Dat is helemaal geen spoiler, zeker niet als je logisch nadenkt. Aizen zij zelf waarom hij dat alles Soul Society had aangedaan. Hij heeft zelf zijn doelen vertelt en waar hij heen gaat. Als er dan straks dé Arrancers komen is dat alleen maar logisch. Ook zal je dit in de anime zien, verscheidene scenes zullen zich ín de wereld van de Hollow afspelen.

Antwoord op je vraag:

Aizen, Ichimaru en Toûsen zijn pas later naar de Hollow wereld gegaan. Daar hebben ze pas de Arrancers gemaakt tot wat ze zijn. Grand Fisher is wat dat betreft alleen maar toeval, maar hij is dan ook vele malen zwakker dan een echte Arrancer.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dan ben ik het gewoon vergeten. Ik heb het te lang moeten doen met fillers. :9 Dank voor de uitleg btw.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Aizen is nu bezig met een manier uit te vinden hoe hij zelf net zoals ichigo wordt or w/e they are called. Maar hij ownt nog steeds dus`ja als het hem lukt half hollow en half shinigami te worde >_> suckt het dik voor iedereen aangezien hij tot nu toe all z`n Arrancer slaafjes ownt

19. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste Bleach epi heeft nog best wel een portie humor, de eerste helft dan...Tatsuki aan Ichigo vragen waar hij die "Skull" vandaan heeft, hij snel een smoes verzinnen en vijf minuten later bedenkt 'ie het opeens en vraagt hij: "Kun je 'm zien?!":confused: Ja dat werd tijd dat je 'm door had Ichigo!:lol:

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  20. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, hoe kijken jullie Bleach eigenlijk? Youtube of downloaden van Bleachexile of Bleachportal ofzo? Ik was eerst aant kijken op youtube tot ergens halverwege v/d bounto, maar toen ging ik van youtube en nu download ik elke vrijdag de nieuwste epi van Bleachportal:cool: , maar mijn nieuwsgierigheid weerhoudt mij er nooit van om eerst de RAW epi te kijken.8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina