k ben het erover eens dat er te veel golfjes rondrijden met van die gastjes van 18 drin die denken dat ze een ruige bak hebben. daarom ga k ook geen golf rijden, das te standaard heb nu al een hele lijust gemaakt... van motor tot zonneschermpjes. zal hem binnenkort eens posten.heb nu niet zoo veel tijd nl...
edit: leuk dat deze thread zo goed loopt niet verwacht eigenlijk...
das de moeite waard vind ik. ik ben iemadn die graag iets unieks maakt, dat word ook bij mn auto zo.
daar heb ik mn oom voor*) die is verzekeringsagent. niet dat ik hem op de naam van mn ouders ga zetten want als de verzekering daar achter komt dan wordt niets uitgekeert bij een ongeval en mn ouders en ik worden levenslang of voor een lange tijd uit de verzekering gekickt...
en een golf gti ga k toch niet rijden. zoals ik net al schreef, das te standaard voor iemadn van 18.ik ga een mini rijde. mini 1300 uit '80 ofsow. lkkr goedkoop om mee te beginnen en leuk omdaar een scheur bak van te maken. wordt een hot-rod type auto dak wordt verlaagd enzo... mnaar dat post ik nog wel eens, samen met mn to-do list...
en mensen, schroom niet om pics te posten van je auto he kan ik nog wat ideeën van opdoen miss en anderen natuurlijk...
Laatst bewerkt: 14 jan 2007