HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Mr. Jones al gehoord, de nieuwe single van Mike Jones. Ik vind hem weer geslaagd, de beat is dik in orde en fijn rappen kon die al. De teskten zijn dan niet zo origineel maar hij 'flowt' wel mooi.

Die is al een paar maanden uit.. ik vind em wel dope

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tru3 Magic vind ik trouwens ook gewoon dope.. het is gewoon anders .. net als The New Danger dat was.. ook een sterk album.. Nee, ze kunnen allebei niet tippen aan Black on Both Sides, maar het is wel nog gewoon dope.. vind ik, ligt er ook een beetje aan hoe open-minded je bent.

mijn last.fm:
    http://www.last.fm/user/thrm

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    nog niet gehoort ...heb jij een link ???

4. Dioxic

Dioxic Guest

Check pm voor torrent

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij is in de heftige discussie van de afgelopen paar pagina's deze post een beetje over het hoofd gezien terwijl het toch een mooie Dre beat is die de liefhebber moet waarderen

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat ECHT is, want wat dat aan gaat vertrouw ik Youtube niet zo goed, maar die beat is DOPE als een modderfokker _O_

7. Dioxic

Dioxic Guest

Neeennnn gebruik hem dan voor jezelf, zonde, 50 Cent zal hier alleen maar kinderen blij mee maken en er nieuwe velgen van kopen.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net de reacties doorgelezen, blijkt dus dit:

9. Dioxic

Dioxic Guest

Hahaha een soulalbum? Sjeezus, wat meoten kinderen nou met soul. Hebben die een NBA jersey en een baseball cap gekocht op binnenkort naar soul te luisteren. Haha ik vind het maar grappig, 99% van de moderne soul faalt, laat staan 50 cent.

Zal vast niet waar zijn though.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft veel naar soul geluisterd tijdens het proces om het album te maken, maar hij heeft laatst gezegd dat het verre van een soul album wordt..

11. Dioxic

Dioxic Guest

Ah, niet dat ik zijn album ga checken of zo. Ik heb wel in het verleden Straight Outta Cashville(heet die zo) en dat album van Lloyd Banks gelusiterd. Alles wat daarna uitkwam is crap

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm wat dachten jullie ervan deze discussie te voeren in het g-unit enzo draadje ?, laten we het hier hebben over hip-hop en niet hip-pop

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ok maar dre of geen dre, die beat was dope

14. Dioxic

Dioxic Guest

Lol ik wist niet eens dat er een g-unit draadje was, verbaast me dat de mods zoiets toelaten, maar goed.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    is gedaan om het aantal doelloze haat discussies binnen de perken te houden.. Denk ik..

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
  17. Dioxic

Dioxic Guest

Lol moet je ze zien, mooiboys

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand trouwens wanneer Ear Drum van Talib Kweli eindelijk eens uitkomt. Ik kan geen release datum vinden, terwijl ik nog steeds denk dat ie in het eerste kwartaal uitkomt. Ik ben wel uitgekeken op die Liberation EP mede omdat ik geen grote fan van Madlib ben (persoonlijke smaak; zijn skills kan ik niet ontkennen dus laat de discussie maar achterwege:+ )

19. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht deze maand nog.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, Dioxic, wat ben jij een bitch zeg. Sjongejonge.

Beat is wel dope opzich. Maar ik hou niet van die harde beats.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina