Dat klinkt anders ook niet gek! :b:
Kijk eens naar bijv. Iriver, Cowon (= IAudio), Sansa (Sandisk), Creative of Samsung. De spelers die op de CES aangekondigd zijn zullen tegen die tijd wel verkrijgbaar zijn.
Hangt er een beetje vanaf wat je met het spelertje wilt doen, tegenwoordig zijn er veel flash-spelers van gemiddelde grootte die in meer of indere mate video ondersteunen en er komen binnenkort ook een paar hele luxe met touchscreen. Cowon D2 lijkt me bijv. erg mooi dingetje!
Maar er zijn ook hele kleine die alleen muziek spelen.
Er zit wel verschil in de spelers, ik zelf zou er bijvoorbeeld het liefst eentje kopen met een standaard mini-usb aansluiting en die zonder software wordt herkend door een pc als usb device zodat je gewoon in verkenner kunt slepen en plakken
Voor dat geld kun je trouwens ook een grotere 30gb HD speler halen, bijv. Creative Zen Vision:M die ik super vind voor video omdat je niet zo vaak filmpjes hoeft te converteren (speelt alle .avi's tot 640x480). Je hebt dan genoeg opslag ruimte om veel filmpjes mee te nemen op vakantie en de batterij gaat langer mee dan de wat kleinere flash-spelers
Klik om te vergroten...