Ik weet niet of je het volgende vetgedrukte hebt opgemerkt (belga)
Dat wil dus zeggen dat de site van de krant het laatste nieuws dit bericht heeft overgenomen van het nationaal persagentschap...en dat is bij mijn weten nog lang geen roddelsite....
Zie jij ergens een verband waarom een sjiietisch land als iran wapens zoals bermbommen gaat leveren aan hun iraakse soennietische geloofsvijanden zodat die deze kunnen gebruiken tegen de iraakse sjiietische meerderheid die trouwens nu de macht heeft.
Iran heeft helemaal géén belangen om hun iraakse geloofsvijanden te helpen,dan zouden ze eerder hun bermbommen leveren aan hun sjiietische geloofsgenoten in irak.....
En mijn beste iran wéét ook dat ze momenteel ruggesteun hebben van landen zoals china en rusland .....die zullen heus niet zomaar toelaten dat de VS iran binnenvalt en zo een bedreiging gaat vormen voor de olieleveringen aan deze twee landen....
Edit; hier weer een nieuwsbericht verspreidt door het internationale persagentschap belga en overgenomen door het laatste nieuws....
Grappig ,als je bedenkt dat de amerikanen in die overwegend soennitische landen gaan pleiten voor een soennitisch front tegen het sjiietische iran ,en dit terwijl zijzelf in irak de sjiietische meerderheid aan de macht pogen te brengen,en dit ten koste van de soennitische minderheid die destijds samen met saddam regeerden en die verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van de bomaanslagen die er ginds momenteel gepleegd worden.....
En lees maar welk speelgoed ze aan die landen beloven...en dan weten dat pakistan de talibanstrijders onderdak biedt en van waaruit de trainingskampen zijn georganiseerd van de engelse terroristen van pakistaanse afkomst die destijds de metro in londen opbliezen......
Ofwel is Bush blind, ofwel is hij gewoon dom, maar ik vrees ervoor dat hij dom én blind tegelijk is.....
Laatst bewerkt: 25 feb 2007