[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat Kalff zich "te groot" volet om nog als pitreporter te werken. Heb liever dat Kalff naast Mol gaat zitten want met 2 ogen zie je toch meer.

2. JeePee

JeePee Guest

Kalff als commentator zie ik niet zo zitten.

"Spyker, het enige Nederlandse team in de F1 rijdt nu 16de. Er hoeven dus maar 15 auto's uit te vallen en ze gaan winnen!!" |:-

Kalff in de pits lijkt me wel ok.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat is inderdaad zo. :9

Maar dat was inderdaad de reden volgens mij dat Kalff niet meer wou, hij wou meer doen dan alleen pitreporter zijn. Nu heeft hij A1 gedaan maar dan ben ik benieuwd wat ie nu doet, hopelijk wel gewoon pitreporter.

Aan de andere kant, wat Tim NL zei, met 2 ogen (4 toch? :9 ) zie je inderdaad meer. Bijvoorbeeld Suzuka vorig seizoen, Mol zit een verhaaltje op te houden terwijl Schumacher z'n motor opblaast en even later komt hij daar pas achter. In dat opzicht zou 2 commentatoren niet slecht zijn. :)

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    2 commentatoren en 1/2 pits reporters lijkt mij wel wat (bij deze solliciteer ik naar de functie van 2e pitreporter. Olav, jij leest dit toch ook?, toch, toch?)
    En Allard en Olav zouden wat mij betreft een goed duo maken. Alleen hoop ik niet dat ze elkaar aansteken met opmerkingen zoals is JeePee's voorbeeld :)
    Hopelijk kiezen ze wel voor een dergelijke structuur. Zou in ieder geval de irritatie van de switch naar rtl7 (en reclame's tussendoor) wat verzachten

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Eindelijk komt kalff er weer bij, hopelijk in de pits zoals al vaker is gezegd, want dat was gewoon onwijs goed!

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dat Kalff er weer bijkomt, maar hopelijk dan wel in de pits. Ten eerste zijn we dan eindelijk van Jack Plooij verlost 8) en ten tweede weet ik niet of dat wel zo'n succes zal zijn, Mol en Kalff samen commentator.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Olav Mol + co-commentator (Doornbos of Verstappen, bijvoorbeeld) en Kalff in de pits.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Foto's van de nieuwe Renault:

Dit is nog niet de uiteindelijke livery, maar hij ziet er wel mooi uit vind ik. Er schijnt ook nog oranje bij te gaan komen, maar ik hoop dat hij niet al te veel meer gaat veranderen, kleuren zijn zo wel mooi. Ook die spiegels en de voorvleugel zien er apart uit. Mooie Renault :thumbs:

Foto's nieuwe Toyota:

Eerlijk gezegd vind ik deze auto niet echt bijzonder, ziet er wel mooi uit maar echt veel veranderingen zie ik niet..

Foto's nieuwe helm van Kimi Raikkonen:

Best mooie helm, maar wel jammer dat het blauwe eruit is. Maar vind hem verder heel mooi :)

Tot slot:

Ehh.. Wordt het niet eens tijd om te gaan testen, Kimi...??

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker een heel mooi ding! Een stuk mooier dan de afgelopen jaren.
    Ben benieuwd naar het definitieve uiterlijk. :)

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Foto's nieuwe Ferrari:

Opvallend dat ze die sidepods hebben dicht gemaakt. Ik vind het wel mooier dat ze dat wit er uit hebben gewerkt en er meer rood voor hebben teruggebracht.

Foto's Renault:

Deze heb ik gisteren al gepost, maar hier staat er ook eentje bij vanuit een ander aanzicht. Echt veel mooier zo met dit blauw :)

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Niewe ferrari ziet er erg mooi uit. De neus lijkt alleen zo ontzettend rond als je er recht voor staat.

Ik denk trouwens dat ze de sidepods echt wel open zullen maken tijdens het racen.
    Verder is het super dat het wit eindelijk weg is!

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha dat van die sidepods blijft niet zo hoor. :9

Maar verder wel een redelijke wagen, veel rood en de aerodynamische veranderingen moeten nog komen.

-Edit-
    En morgen natuurlijk de nieuwe McLaren. :thumbs:

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das wel beter. Vind de nieuwe helm van kimi echt afschuwelijk lelijk, maar dat terzijde. De ferrari is qua kleurstelling wel een stuk mooier. Al is het natuurlijk nog steeds geen mclaren

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Foto's nieuwe McLaren:

Echt jammer van dat rood dat erbij is gekomen. Het kan natuurlijk ook niet uitblijven als Vodafone je titelsponsor wordt, maar toch jammer. Het zou veel mooier zijn geweest als ze dat rood, zeg maar glimmend rood hadden gemaakt. Dus dat het net zo glimt als dat zilver, maar dan met een rode kleur (noem het rood-goud of rood-zilver). Maar hoe het nu is, past gewoon niet echt goed.

Foto bijbehorende overall:

Tja, ach op dat overall heb ik niet zoveel moeite met dat rood, alhoewel het wel een beetje aan de brede kant is. Dat komt meer doordat dat witte ook niet glimt, dan past het beter.

Jammer dat Vodafone zo'n gigantische rode vlek meebrengt, zowel op de auto als op het overall. Een transparant logo, zoals het West-logo is veel mooier:)

15. JeePee

JeePee Guest

Hij lijkt heel erg veel op de MP4-19 van 2004. Die was niet echt snel :+ Verder vind ik de auto er nog best aardig uitzien.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De vorige was mooier, maar wederom een mooie kleurstelling van McLaren.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De auto gaat nog maar die overall vind ik 3x niets

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: