folders/kranten rondbrengen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fruxxxano, 20 jun 2004.

1. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie voor dubbelpost hoa.. maar ik keek ff naar boven.. naar kevins post.. hij heeft een bericht geplaatst.. en tog staat zijn berichten aantal op 0.. !! hoe kan dat.. ?? 8)

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Omdat alleen Xbox/gaming geraleteerde fora meetellen voor je postcount. Posts in ASEL en de Green Mile, bijvoorbeeld, niet.

In het vervolg de "edit" knop gebruiken als je nog iets wil toevoegen om dubbelposts te voorkomen. :)

3. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vandaar dat mijn postcount maar niet omhoog gaat.:+ Niet dat dat me iets zou schelen maargoed.:p
    Ben blij dat ik ben ontslagen in de zomer hehe. Te hoog klachtenpercentage, maarja. Zat in een rijke-lullen wijk waar ze al over het kleinste ding zeken & demente mensen die wel een krant hebben gehad MAAR niet goed hebben gekeken... Tja, ochtendkranten, half jaartje dus volgehouden. Knap als je het een jaar uithoudt.:cool:

4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop de Gelderlander 5 dagen in de week (zondag niet), en verdien daarmee rond de 150 euro per maand. Laatst nog die kerst kaartjes rond gebracht en wel ff 235 euro opgehaald. :b:

5. boatfreak

boatfreak Guest

volgens mij heeft een week 7 dagen, 7-1=6 dagen per week toch? :+

Ik liep ook altijd kranten (ongeveer 650 adressen }:] ) een keer per week. Met kerst altijd wel zo'n 600 euro, ook deze kerst weer:D mooi een Wii van gekocht + nog wat shizzle

maar heb nu ontslag genomen en ben ik blij mee want wat is dat kutwerk zeg, ik werk nu nog in de kas dat is wel relaxed, niet nadenken (soms val je in slaap) en doen alsof je werkt, later weer naar huis en €21 verdient*)

6. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Okey ;) ik snap het.. *) bedankt voor je uitleg :b: _O_

7. basovich

basovich Guest

heb vroeger krantjes gegooid...kreeg 10 euro voor bijna 3,5 uur werken :confused:!!
    en begon pas op 1 januari wat echt kut is want ik had zo'n 400 huizen :eek:!! (voor beste wensen enzo;))
    heb het opgezegd en ben als vakkenvuller gaan werken:)..rond de €100 per maand en geen last ervan dat ik teweinig (ja nog minder8)) voor school doe maar moet wel doordeweeks ontiegelijk vroeg op :mad:! (5:15 op, 6:00 beginnen, 8:00 klaar en dan naar school:))

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    5 dagen werk en 150 euro de maand? :confused:
    Das pas fucking oplichterij man =(

9. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het was geen 5 dagen ik bedoelde eigenlijk 6. :x Maar dan vind ik het nog geen oplichterij, want die krantenwijk loop ik in 45 min.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb een bedrijvencomplex(zo eentje waar niemand ooit van een fucking brievenbus gehoord hebben, kan je dus gaan aanbellenw,wachten tot ze zijn opgestaan en dan pas afgeven:mad::mad::mad:,en een bonusje met kerst geven.. HO maar) het is dat ik pas 14 ben en niets anders te doen is, anders was ik gelijk gestopt, vooral in de winter is het een pain in the ass

11. basovich

basovich Guest

als 14 jarige heb je denk ik geen kranten oid maar foldertjes toch?
    wat hun doen is gewoon dat krantje aanpakken en wegpleuren;)..
    heb het ook een half jaar gedaan, gewoon de helft niet gelopen..niets van gemerkt:).

12. boatfreak

boatfreak Guest

Jullie doen echt wel ietts fout hoor, ik liep 750 (had ik er vroeger) in 3 uur, en ik lees hierboven 400 kranten 3 uur? damn :p

13. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Een krantenwijk met alleen flatjes zeker.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ja, sorry, het lijken krantjes, maar het is een soort weekblad maar dan op dat kutte krantenpapier,

Deel Deze Pagina