Nog even over mijn faceplate. Ik klonk misschien een beetje ondankbaar maar je zei het zelf al dat ie niet zo super is afgewerkt. Nu is mijn probleem:
De aanknop gaat zeer onsoepel ik moet zeer doordrukken wil mijn XBOX 360 aangaan en tijdens het erop klikken schoot ook helaas het receivertje eruit. Ook blijft telkens het klepje hangen waar die USB poorten zitten.
Met andere woorden: de faceplate ging er absoluut niet soepel op. IK weet hoe het moet ik bezig meerdere faceplate (ook nog 1 exclusieve die niet officieel van MS zelf is) en die gaan allemaal een stuk soepeler op mijn XBOX 360. Ook is er wat lak af van boven wat ook zeer zonde is.
Ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen en echt je best erop gedaan hebben. Nog altijd mijn DANK hiervoor. Maar ik had graag deze op mijn XBOX 360 geplaatst (voor een hele lange tijd) maar dit werkt gewoon niet. Heb er zeer weinig aan zo. Ik koop wel een exemplaar bij de Media Markt in Breda en verkoop deze wel voor de liefhebber.
En ja smaken verschillen gewoon ook wat betreft de afbeelding ik vind hem nog steeds super cool eruitzien en had graag deze op mijn XBOX 360 geplaatst.
Laatst bewerkt: 19 jan 2007