1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Faceplate Gameplay '06

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 4 dec 2006.

  1. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er tevreden mee, erg bedankt Microsoft

    Voor de ontevreden mensen, je moet een gegeven faceplate niet in de memoryslots kijken :9
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Ik heb em ook binnen, maar of ie echt zo'n verschil is met de andere faceplate..nah. Hij staat oerlelijk op me 360 (kheb Core met harde schijf) en deze gaat dus in de verkoop.
     
  3. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige van jullie zijn echt ondankbaar!
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En sommigen kunnen niet spellen:+. Maar zo gaat het al heel deze thread, ze blijven Nederlands hoor :emo:
     
  5. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry typfoutje;)
    Omdat ze Nederlanders zijn hoeven ze toch niet ondankbaar te zijn? Krijgen ze een GRATIS faceplate, zitten ze alleen maar te zeiken dat hij fucking lelijk is en dat ze hem verkopen. Doen ze al die moeite voor niks.. Leuk als MrX dat bijv. leest!
    Ik ben er iniedergeval blij mee hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Tsja, we blijven Nederlanders he. :p Wel dik cash verdienen met die faceplate. :p
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook wel tevreden over, klees ineens hier dat er mensen m binnen hebben gehad, dus ik ging meteen ff een kijkje nemen in de brieven bus :9

    even ee nvraagje... hoe gaat je faceplate eraf?? en hoe doe je die nieuwe erop?? ik heb dit nog nooit verwisseld, dus hoe gaat dat in zijn werking??
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is egt heel "praktisch" gedaan (NOT). Als je hem hebt liggen moet je rechts je vinger ertussen zetten en dan kan je hem eraf wurmen. Als je hem hebt staan wordt het dus aan de onderkant. Ik ben altijd blij als ik hem niet breek :emo:
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik verkoop mijn GoW faceplate niet. Of iemand moet nu voor mijn deur staan en snel 140 euro bieden ofzo :9
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nou die faceplate werkt niet echt mee... aan de kant waar ik m eraf moet trekken, haakt die een stuk je eraf, zeg maar van links tot rechts klikt hij er goed in, mr helemaal rechts, waar je je vinger tussen moet doen, klikt die niet aan zeg maar....

    met de gewone faceplate weer wel

    edit// laat maar, hij zit er al goed op ^^ er klikte nog iets aan de onderkant niet mee
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand een fotootje posten? O-)
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, is hier een aparte thread voor?! :9

    [​IMG]

    Ik had het al gepost in de algemene faceplate thread, maar dan hier nog ff op request :)
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL is dit nou alles? Hij is niet eens zoveel anders dan de Faceplate die je bij de plaatselijke Gameshop kunt kopen :{.
    Hij is zeker wel mooi, maar ik had mij toch iets heel anders voorgesteld bij een speciale uitgave.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vind de normale uitgave mooier als de speciale uitgave...:9
    Die met Marcus erop.....
     
  15. wild-child83

    wild-child83 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem dan ook eindelijk binnen. Ook ik vind de faceplate niet zo super. Ik ben er natuurlijk wel blij mee dat ik hem eindelijk binnen heb. Maar de faceplate is ten eerste niet eens zo mooi afgewerkt en ik vind die je in de winkel kan kopen met Marcus toch vetter. Ten tweede mijn XBOX 360 ligt en deze faceplate is eigenlijk voor de staande XBOX 360 gemaakt.

    Maar goed toch bedankt Microsoft :thumbs:
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    We mogen niet klagen, hij viel bij de meeste wat tegen, en bij mij ook een beetje.. maar omdat we er denk ik meer van hadden verwacht. Maargoed, ik vind hem wel erg gaaf, en omdat ik geen 20 euro voor een faceplate wil uitgeven, ben ik hier wel erg blij mee. Ik heb er wel 2 uur voor in de rij moeten staan bij gameplay. Maar het is het wel waard geweest. Maar aan de ene kant vind ik deze faceplate zo slecht nog niet. Hij is tenminste niet te druk, en dat vind ik bij die waar Marcus op staat wel. Nu is mijn Xbox gewoon zwart-wit met een rode logo erop. Ik vind dat grijse erop ook wel mooi, vooral daar net onder het logo. Ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar het ziet er wel gaaf uit. :thumbs:
     
  17. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik was erg tevreden maar zo te zien zijn er 2 "versies" van en heb ik duidelijk de mindere.
    Mijn basisfaceplate is zwart, waardoor je ook zwart achter de memoryslots hebt, dat is wel positief. Maar het rood van mij gears of war teken is gewoon heel dof en eigenlijk net zo'n verschil als tussen het zwarte en het grijze zit zit er tussen jouw rood en mijn rood.

    Edit: even snel met telefoon een foto gemaakt, het is niet echt duidelijk te zien zo maar het valt wel te zien, misschien maak ik later nog een betere foto met een normale camera
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dezelfde versie die Dynamike heeft. Maar dat vind ik geen probleem. Trouwens, die witte randjes tussen de memoryslots en de usb slot voor enzo, weet ik zelf nog wel te fixen. :b:
     
  19. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij krijgt er nog eentje opgestuurd :thumbs: :D :cool:

    Ik vind hem zelf wel mooier dan die er al waren, maar ik zag wel dat de afwerking bij iedereen niet helemaal was gelukt. Om ze echter nog een keer te weigeren en jullie nog 2 maanden te laten wachten vonden we te ver gaan. Het is wel bij de echte fabriek besteld, maar een druk van 300 stuks, gaat kennelijk niet op de standaard, lees vertrouwde, manier. Nou ja, weten we dat ook weer. Doen we een volgende keer ook anders.

    Uiteraard valt over smaak niet te twisten, maar juist een gezicht op een faceplate vind ik geen panne. Ofwel die eerste, ook al is het Marcus himself, vind ik minder dan deze. Deze is net wat chiquer, voor zover je bij een bloederig skelette logo over chique kunt spreken ;)
     
  20. wild-child83

    wild-child83 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over mijn faceplate. Ik klonk misschien een beetje ondankbaar maar je zei het zelf al dat ie niet zo super is afgewerkt. Nu is mijn probleem:

    De aanknop gaat zeer onsoepel ik moet zeer doordrukken wil mijn XBOX 360 aangaan en tijdens het erop klikken schoot ook helaas het receivertje eruit. Ook blijft telkens het klepje hangen waar die USB poorten zitten.

    Met andere woorden: de faceplate ging er absoluut niet soepel op. IK weet hoe het moet ik bezig meerdere faceplate (ook nog 1 exclusieve die niet officieel van MS zelf is) en die gaan allemaal een stuk soepeler op mijn XBOX 360. Ook is er wat lak af van boven wat ook zeer zonde is.

    Ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen en echt je best erop gedaan hebben. Nog altijd mijn DANK hiervoor. Maar ik had graag deze op mijn XBOX 360 geplaatst (voor een hele lange tijd) maar dit werkt gewoon niet. Heb er zeer weinig aan zo. Ik koop wel een exemplaar bij de Media Markt in Breda en verkoop deze wel voor de liefhebber.

    En ja smaken verschillen gewoon ook wat betreft de afbeelding ik vind hem nog steeds super cool eruitzien en had graag deze op mijn XBOX 360 geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007

Deel Deze Pagina