[TV] Veronica Poker

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 8 jan 2007.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er snel uit ligt kan dat ook gewoon door bad luck. Dat heeft niet altijd te maken met hoe iemand speelt. Marcel is gewoon een koning, al doet ie 't de laatste tijd niet zo goed meer. Even een koningsfilmje for old times sake: Marcel de Gekste. Gewoon tot t einde kijken.

2. Shizzel

Shizzel Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2007
  3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, mooi filmpje
    you're in the analyzing business?
    analyse this _O_

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Give a little bit of yout chips to my now!

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heerlijk filmpje over 1 van de beste manipulators in het pokeren.. Hij praat je helemaal gek. Jammer dat dit niet mag bij het poker legends gebeuren, want nu kan hij zijn kwaliteiten minder goed laten zien.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het gister best interessant en leerzaam. Ik speel al een lange tijd poker, en toch nog wat opgestoken :)

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Ik heb hem gemist maar ik was eigenlijk wel benieuwd of de tips een beetje nuttig werden als ze verder waren. Maar wat hebben ze zoal verteld? Het is al diepgaander dan vorige keer dus? Dan ga ik volgende keer wel weer kijken.

8. ViperMike

ViperMike Guest

Poker dit, poker dat. Overal waar je zapt zie je wel poker. Ik vind het spelletje voort een beetje afgezaagd worden, draait alleenmaar om bluffen en geluk.

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Dat is de bedoeling pik!

Iedereen pokert tegenwoordig dat is wel zo:eek: Ik zelf ken het ook en het is aardig vermakend met een paar biertjes/sigaartjes erbij:)

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat had ik nou gezegd over die sigaren??:+

Ik denk dat ik de volgende aflevering wel ga kijken. Hopelijk spelen ze dan wat beter dan in de eerste aflevering.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik moest stoppenO-) I Know, maar het is gewoon lekker om erbij te hebben in het weekend..op school rook ik al niet meer helemaal niks meer:)

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat er teveel onzin poker op TV is. Maar het draait niet alleen maar om bluffen en geluk.

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dat voetbal word ik ook een beetje zat. Draait alleen maar om doelpunten maken en geluk |:-

Het is om 11 uur, dan kijk je toch nĂ­et. Poker legends begint zelfs pas om 12 uur, dus ik zie het probleem niet zo.

14. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Master! _O_

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het ging over met welke handen je moet raisen/callen/folden en op welke positie.
    Dit was dan volgens wiskundige berekeningen, je hoeft je er natuurlijk niet aan te houden, maar volgens wiskundige berekeningen was dat de manier waarop je je fiches het minst snel kwijt raakt en zoveel mogelijk wint.

Bijvoorbeeld op de eerste 3 plaatsen na de blinds, moet je raisen als je hele goeie kaarten heb (echt kaarten als AA KK AK, niet lager)
    als je op posities verder komt, mag je raisen met steeds mindere kaarten.

Maar het hangt helemaal af van wat voor speler je bent. Ik wil graag veel spelen, want anders zit je een beetje niks te doen. En bijvoorbeeld Noah houdt zich hier ook helemaal niet aan, die gaat zo vaak mee met slechte kaarten.

16. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik die aflevering ook gemist heb, zal gaan zoeken of ik em nog ergens kan bekijken. (Of had iemand al gezocht, dan heb ik er overheen gekeken...)

Best interessant om die wiskundige redenatie te volgen. Wel of niet toepassen en in welke vorm, is dan aan jou. Ik speel normaal voor de leut online en mijn inzetten doe ik gevoelsmatig maar merk geregeld dat ik misschien toch beter iets meer of wat minder had mogen inzetten.

En jah, die posities... daar kijk ik (ben niet zo ervaren :9 ) meestal niet naar om daar voordeel uit te halen omdat de kaarten bij mij toch meer wegen, bij de beslissingen om wel of niet te raisen.

Zal nog veel potjes moeten spelen :+

17. Dioxic

Dioxic Guest

Lol gaar programma, laat ze maar Gus Hansen uitnodigen dan kijk ik wel

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt alleen poker midden in de nacht op Veronica en heel soms op Eurosport. Zoveel poker wordt er dus niet uitgezonden. Veronica Poker kijk ik niet, mislukte BN-ers en pokeren kan ik al

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geweldig filmpje inderdaad! :cool:

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog wat duitse zenders, en Veronica had eerst 3 andere poker programma's.

Iedereen kan pokeren, want het is een behoorlijk simpel spel. Maar kan je ook goed pokeren?

Deel Deze Pagina