Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Design is mooi, maar hij is idd wat aan de zware kant. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er goed geluid komt uit die speakers en kan ik me ook mateloos irriteren aan mensen die anderen laten 'meegenieten' van hun muziek (nou heb jij wel goede muzieksmaak, maar bij anderen is dat soms ver te zoeken ;))

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag hem vandaag bij de BCC, ik vind hem zeker niet groot en 106 gram vind ik ook wel meevallen. Ik ben bij die kleine flashspeler zoals de Nano eerder bang dat ik die dingen overbreek zo klein en licht zijn ze. Maar die speaker, ja, het zal inderdaad meer een gimmick zijn. Geen van die speakertjes hebben echt goed geluid, maar het lijkt me op z'n tijd wel eens handig als je vrienden iets wil laten horen.

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, mn pa heeft de iRiver S10 '(alleen dan helemaal zwart) geimporteerd, dan is serieus ALLES groot en zwaar _O_ Hij is super klein omdat de 4 knopjes op de bovenkant naast het scherm zitten, aan de zijkant twee dedicated volume knopjes, en hij kan om je nek hangen, is echt perfect voor mij dus ik ga hem ook meteen halen als hij in NL komt!
    Ik zal wel eens een piccie posten maar je ziet pas hoe klein hij is als je hem in je vingers hebt. Helaas maar tot 2gb leverbaar maar das niet erg omdat ik ook een 30gb speler heb, ik vind het ook niet erg om leuke muziek bijelkaar te zoeken, hij moet toch iets vaker opladen :)

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Deze foto zegt genoeg. :eek:

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Schattig he ;) Maar hij is nog steeds met 1 hand makkelijk te bedienen omdat de knoppen op de bovenkant aan de rand vh scherm zitten (filmpje ziet er een beetje onhandig uit maar dat doet ze om niet voor de camera te komen)

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit maar te wachten tot de Clix in NL leverbaar wordt, maar het schiet niet echt op. De Clix is wat groter dan de S10, maar heeft ook 4GB en video optie.

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, als je dan nóg even kunt wachten komt de v2 eraan :+ En dan weer wachten tot hij hier uit komt... Of gewoon importeren ;)

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik weet het dat die komt. Maar die moet eerst nog uitkomen in Amerika (wat nog wel even duurt) en voordat ie in NL komt zijn we zeker een half jaar verder. Maar waar heeft je vader de de S10 geimporteerd?

10. basovich

basovich Guest

vriend van me heeft hem.
    is een leuk ding:)..alleen voor muziek dan, kan geen plaatjes, films etc.
    is eigenlijk alleen voor muziek..zeker wel een mooi ding en mooi design! geluid is ook toppie:)!!

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat duurt idd nog wel even, zeker de 6 (?) GB die wat later schijnt te komen. Denk trouwens wel dat hij het wachten waard is, ligt er een beetje aan waar je het nu mee moet doen :+ v2 heeft een standaard mini-usb aansluiting, toch wel een pré. Oo kvideo schijnt ie beter af te spelen, beter display etc.

De S10 van mn pa komt van ebay. Weet de shop ff niet maar ze wilden hem niet als gift verzenden dus er kwam nog 20% btw en €15 douane kosten bij, en omdat er een radio tuner inzit ook nog €15 belasting bovenop :mad: Werd een beetje duur dus...
    Er zijn wel veel andere verkopers die als gift versturen, de oordopjes van mn pa zijn wel door de douane gekomen. Ik hoop mijn Shure E500 volgende week te krijgen :cool:

Even iets anders, Shure heeft op de CES de nieuwe lineup bekend gemaakt. Deze vervangen alle oude modellen dus als iemand nog nieuwe goede koptelefoontjes wil zou ik ebay even in de gaten houden, misschien dat de vorige modellen nog een stukje goedkoper worden. De e4c vind ik persoonlijk echt een aanrader, niet echt goedkoop maar zeer goede prijs:kwaliteit iig :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  12. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shure is vet duur... mja, ik heb er geen 150 eu+ voorover.
    Ik heb al een tijdje de Creative Zen Vision:M en het is echt een pracht ding.
    Hij mag wel wat dikker zijn dan de iPod, ik vind hem zelfs beter dan de iPod.
    Dus voor mij is dat de beste mp3 op dit moment.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ah balen dat er zo veel geld bij komt. Ook dom dat bijvoorbeeld Amazone niet naar Nederland stuurt. Ik las dat de 2GB/4GB in feb/maart kwamen en de 8GB in April. Ik heb nu btw een iRiver 190T, maar dat ding is bejaard (werkt prima super geluid, maar 256 mb :+).

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, hangt ook van je luistergedrag af. Het is idd veel geld maar als je €200 - €300 uitgeeft aan een goede speler vind ik het raar om naar die goedkope doppies te luisteren die je erbij krijgt.
    Ik heb vaak mn speler aan staan, en dan luister ik graag naar de muziek. Dat vind ik met de standaard budjes niet echt een prettige ervaring. Als je dan iets beter wilt kom je al gauw uit op dopjes als de Creative ep630/Sennheisers van €40 die allemaal ongeveer hetzelfde zijn en imo niet veel beter klinken dan de standaard apple-dopjes, met het verschil dat ze in-ear zijn en mss daardoor een beetje beter klinken. Als je dan nog iets beters wilt betaal je al gauw het dubbele. Met de E4c sla je al twee stappen ertussen over (van shure én andere merken) en daarom zijn ze niet eens zo duur als ze lijken. Deze dopjes zijn dan ook gemaakt om een tijdje mee te gaan met stevig snoer en connector. Dat kun je van de kwetsbare dopjes toch niet zeggen.

Hehe, das idd wel een beetje krapjes :) Zijn die data officieel aangekondigd? Iriver kan wel eens ´n tikkeltje voorbarig met het onthullen van nieuwe modellen, deze ziet er iig wel uit alsof hij helemaal klaar is en al in productie genomen kan worden. Dan zit er nog wat tijd tussen voordat hij naar Amerika komt.
    Meestal komen de spelers daarna ook wel naar de UK en dan hoef je geen belasting te betalen, alleen zijn de spelers daar net iets duurder dan bijv. USA en de verz.kn. zijn ook nog niet echt laag.

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik weet het. Hopen dat ie zo snel mogelijk in NL leverbaar is, en anders maar ergens in New York oppikken (in juni pas :'-()

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is een goede Mp3 speler met 4gb ongeveer en een prijs van 250 euro?
    Want ga 9 juli op vakantie en dan kan ik alvast sparen;)

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  17. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ipod Nano 4gb voor 200 euro.. 8gb voor iets duurder.. ik dacht 250..

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    moet geen ipod,waarom:Iedereen heb die al zowat.
    Ik zat te denken aan een Samsung YP-K5JAB (4096 MB) of een Creative Zen Vision:M (30 GB).

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klinkt anders ook niet gek! :b:

Kijk eens naar bijv. Iriver, Cowon (= IAudio), Sansa (Sandisk), Creative of Samsung. De spelers die op de CES aangekondigd zijn zullen tegen die tijd wel verkrijgbaar zijn.

Hangt er een beetje vanaf wat je met het spelertje wilt doen, tegenwoordig zijn er veel flash-spelers van gemiddelde grootte die in meer of indere mate video ondersteunen en er komen binnenkort ook een paar hele luxe met touchscreen. Cowon D2 lijkt me bijv. erg mooi dingetje! (video _O_ )
    Maar er zijn ook hele kleine die alleen muziek spelen.
    Er zit wel verschil in de spelers, ik zelf zou er bijvoorbeeld het liefst eentje kopen met een standaard mini-usb aansluiting en die zonder software wordt herkend door een pc als usb device zodat je gewoon in verkenner kunt slepen en plakken ;)

Voor dat geld kun je trouwens ook een grotere 30gb HD speler halen, bijv. Creative Zen Vision:M die ik super vind voor video omdat je niet zo vaak filmpjes hoeft te converteren (speelt alle .avi's tot 640x480). Je hebt dan genoeg opslag ruimte om veel filmpjes mee te nemen op vakantie en de batterij gaat langer mee dan de wat kleinere flash-spelers :)

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet wat CES inhoud,maar die Vision M heeft toch touch screen?
    Hij heb 30 gb dus groot zat,en dat i video's kan afspelen vind ik ook gunstig.
    Ik kan ook gewoon effies doorsparen en kijken wat er in juli zich aanbied.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina