Weer - 18 / 01 / 07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ebrithil, 18 jan 2007.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kreeg net het telefoontje dat mijn rijles is afgelast, toch een kleine opluchting. Een andere instructeur had al een schoorsteen (!) van iemand voor zich zien vallen en die beschadigde zijn motorkap.

2. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, jij studeert geschiedenis? Daar ken ik er een paar van :eek: Maar zal jij wel niet tussen zitten :/

niet lullig bedoeld ofzo, gewoon een constatering

3. Dioxic

Dioxic Guest

Lol we zijn vrij, na 1 uur kwamen er leraren ons lokaal binnenstormen en zeggen dat we weg moesten.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schade tot nu toe:

• Glas van schuurdeur gesneuveld
    • Schutting in zijn geheel weg (wel netjes in 3 delen gegaan zodat het wel een aardig gezicht werd 8))
    • Grijze bak tegen de auto aangerold, maar gelukkig geen schade aan de auto. Auto wel even verplaatst en tussen andere auto's gepropt, die nu dus als buffer fungeren :cool:
    • Paar dakpannen worden vermist

lekker hoor.

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik haat openbaarvervoer, maar die buschauffeurs hebben hun dag van hun leven lijkt wel. Snoeihard door plassen rijden, dadelijk nog aquaplainen op het water met zo'n bus :eek:. Wel mooi die hoge plassen (net golven).

oja, rip paraplu's

6. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik hier iedereens reactie hoor ga ik vanavond maar niet atletieken. heir waait het ook hard en als ik een zijweggetje in rijd dan dan is de wind gewoon te sterk om te fietsen. dus ik blijf maar thuis voordat ik voor een auto word gegooid;)

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net is de hele school naar huis gestuurd, omdat het alleen maar erger zou worden :eek:.. Echt ernstig!

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik moet straks nog de deur uit.. met de trein. Hoop dat allemaal goed gaat.
    Mja opzich woon ik in het midden van het land, zal daar wel iets minder zijn dan aan de kust. Wel rotweer. Het moeilijkste zal nog wel naar het station fietsen worden :9 tenzij ik wind mee heb.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan vlieg je er voorbij man 8)

10. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    bij een flat toen ik naar huis reed was er een vrouw gevallen op scooter op een auto kwam er politie die poltie man deed de deur open wou die weg lopen komt er opeen windvlaag niet normaal hard krijgtie de deur tegen ze kop met toen kwam ambulance toen ben ik maar weg gegaan voordat ze me ID vroegen die ik niet bij me had:+

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb het ook gemerkt op de brommer naar school en huis. ik heb niet harder dan 60 gereden en op sommige 45, maar dat is op dat moment hard zat. bij 1 auto breed wegen ben ik bij een tegenligger gewoon gaan stoppen. Autorijders beseffen vaak niet dat je dan bij een rukwind in de berm zit of frontaal op de auto. Maar goed je merkt wel dat je heel erg kwetsbaar ben, want op een gegeven moment lukte tegenhangen niet meer.

12. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat zelf ook in het gebouw van de UU waar die kraan op is neergestort, zat gelukkig niet in die collegezaal. We moesten opeens allemaal naar buiten, hele gebouw werd ontruimd. Alle studenten stonden maar wat te kijken en toen we op een gegeven moment hoorden dat het hele college niet meer doorging zijn we maar weggegaan, toch nog een positief punt. Hoef voor mijn opleiding bijna nooit op de uithof te zijn, maar als er iets gebeurt dan ben ik er natuurlijk bij!

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  13. basovich

basovich Guest

wow man..hoorde het op het nieuws toen ik in de klas slam fm aan het luisteren was;)...dalijk naar de fysio en daarna naar huis:x

14. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Centraal station Amsterdam ontruimd hehe ziek hoor!!

mr E ken je toevallig Joep te Pas studeert ook Geschiedenis??

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Moddafok, wat een storm! Ik zit hier op de 9e verdieping van een kantoorflat en die schommelt gewoon heen en weer! Zou er zeeziek van worden :eek: En zelfs op de 9e verdieping vliegt er nog van alles voorbij (nog net geen koeien) 8)
    Moet zometeen nog met de trein van Amsterdam Bijlmer naar Enschede, maar dat lijkt haast onmogelijk: Amsterdam CS is ontruimd, er stoppen geen treinen in Duivendrecht en er rijden ook geen treinen tussen Utrecht en Amersfoort. Chaos!

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is het niet zo dat de maximumsnelheid voor brommers sowieso maar 45 is?

17. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben veilig thuis, gelukkig!
    Wat een weer...OMG Bijna omgewaaid...!

18. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het onweert hier zelfs :eek:

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou over een paar uur hebben we een eigen zwembad in de tuin 8)

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    die storm is te erg :D !!
    k zit om comenius college lijster singel (havo4),, en iedereen mocht tijdens het 6e weg wegens die storm :9 haha heb gwn ff een pitstop gemaakt bij de Mac :cool: waren we binnen ff eten, was het rustig, ginge we weg begon het weer.. :eek: bij mij thuis in die straat gwn een schutting weggeblaze, alle tuindeure ope, prullebakke overal en nergens :D I Love It! 8)

Deel Deze Pagina