Oke,
Dan heb ik even een paar vragen voor je:
1. Hoe lang game je al op een lcd tv ?
2. Hoe was de verlichting die avond ?
3. Had je wel genoeg gedronken die avond ? (en wat?)
4. Is het een hd ready of full hd tv ? (zal wel niet zo heel veel verschillen)
De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik zelf elke dag hoofdpijn heb en daarvan ook wel eens niet slapen kan.
(Bij het opstaan al tot het slapen gaan, Met een stijging gedurende de dag die beinvloedbaar is door verschillende dingen, Gamen geeft iets meer hoofdpijn maar lijd mij ook af van het feit dat ik hoofdpijn heb en daarom Game ik.
De oorzaak van de hoofdpijn waarmee ik elke ochtend opsta is onbekend maar daar gaat dit topic niet over.)
Ik ben dus van plan om ergens in juni een 40'' Full HD tv te kopen voor op mijn Game/Slaapkamer waar ik dan ook maar 2 meter vanaf zal zitten.
Ik game nu al op een TFT (19'' breedbeeld, kijkafstand 0,4 tot 1 meter)
dus daar ben ik al aan gewend (vandaar vraag 1.)
En ik wil niet dat ik straks met een tv van rond de 2000 euro zitten die mij alleen maar meer hoofdpijn geeft dan ik al heb.
Mocht je deze vragen niet willen beantwoorden dan begrijp ik dat,
Maar ik zal het zeer op prijs stellen als je de vragen wel voor mij beantwoord.
(Mijn kamer is nog niet helemaal klaar (er word momenteel nog verbouwt hier in huis, dus ik zal morgen nog eens rustig nameten of ik niet verder van de tv kan komen te zitten.)
(En voor allen die goed opletten, Ja ik heb dit inderdaad erg laat gepost. Maar dat komt omdat ik weer eens zeer slecht geslapen heb door de hoofdpijn)
Laatst bewerkt: 19 jan 2007