1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zit 2 m van me 40" lcd af

    mar naa een aantal uurtje Gow begin ik behoorlijk hoofdpijn gekregen! Heb vorige week een nacht niet geslapen omdat ik stierf van de hoofdpijn niet normaal!
     
  2. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat een lcd tv altijd op standby???????.....mijn 37inch lcd van philips heeft altijd nog het rode standby knopje aan.....net zoals mijn zusje's 32inch lcdtv en beneden in de achterkamer hebben we een kleine lcd tv en ook die heeft altijd stanby knopje aan.
    Hoort dit??????
    of moet ie uit kunnen
     
  3. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Vincent R: Komt dat door de kleine afstand? Of misschien een kater ofzo? :p

    @Me

    Ik kijk vrijwel geen televisie op m'n kamer. Het is vooral om dvd's te kijken en te gamen op m'n wii en toekomstige 360.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet precies waar Vincent het over heeft.
    Game ook regelmatig op een veelste kleine afstand GOW.

    Normale analoge tv kijk ik helemaal niet op mijn LCD.
    Heb wel de tv-zenders geprogrammeerd , maar gebruik ze alleen voor PIP.
     
  5. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Melbuuln: Ik zie nu dat ik je naam niet uitgetypt heb, excuses :)

    Geen zin in hoofdpijn eerlijk gezegd. Misschien toch maar een maatje kleiner en dus lcd overwegen..
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Me dunkt dat dit toch wat overdreven is, weet je zeker dat het van het scherm komt? Ik zit namelijk op nog geen halve meter afstand van mijn 19 inch pc-scherm en 40 inch op 2 meter is toch wel ongeveer gelijkwaardig? (geen last van hoofdpijn iig)

    Maargoed, 2,5 m vs. 32 inch moet kunnen gok ik zo?
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,

    Dan heb ik even een paar vragen voor je:

    1. Hoe lang game je al op een lcd tv ?
    2. Hoe was de verlichting die avond ?
    3. Had je wel genoeg gedronken die avond ? (en wat?)
    4. Is het een hd ready of full hd tv ? (zal wel niet zo heel veel verschillen)

    De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik zelf elke dag hoofdpijn heb en daarvan ook wel eens niet slapen kan.
    (Bij het opstaan al tot het slapen gaan, Met een stijging gedurende de dag die beinvloedbaar is door verschillende dingen, Gamen geeft iets meer hoofdpijn maar lijd mij ook af van het feit dat ik hoofdpijn heb en daarom Game ik.
    De oorzaak van de hoofdpijn waarmee ik elke ochtend opsta is onbekend maar daar gaat dit topic niet over.)

    Ik ben dus van plan om ergens in juni een 40'' Full HD tv te kopen voor op mijn Game/Slaapkamer waar ik dan ook maar 2 meter vanaf zal zitten.
    Ik game nu al op een TFT (19'' breedbeeld, kijkafstand 0,4 tot 1 meter)
    dus daar ben ik al aan gewend (vandaar vraag 1.)

    En ik wil niet dat ik straks met een tv van rond de 2000 euro zitten die mij alleen maar meer hoofdpijn geeft dan ik al heb.

    Mocht je deze vragen niet willen beantwoorden dan begrijp ik dat,
    Maar ik zal het zeer op prijs stellen als je de vragen wel voor mij beantwoord.

    (Mijn kamer is nog niet helemaal klaar (er word momenteel nog verbouwt hier in huis, dus ik zal morgen nog eens rustig nameten of ik niet verder van de tv kan komen te zitten.)

    (En voor allen die goed opletten, Ja ik heb dit inderdaad erg laat gepost. Maar dat komt omdat ik weer eens zeer slecht geslapen heb door de hoofdpijn)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik even gek doen, ik ga tot €900,- :D

    Ik heb deze in gedachten de Sharp LC32BV8E
    Beetje goed?
     
  9. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Specs zien er wel redelijk uit.. Jammer dat Component via de VGA ingang moet.
    Voor 900 euro kun je een paar mooie schermen krijgen:
    Toshiba 32 WL 66 Z
    De wel bekende:
    Samsung LE32R71/LE32R72
    Volgens HDTV magazine beste koop:
    BenQ3251

    Dit zijn slechts enkele voorbeelden, misschien kun je deze eens gaan bekijken in de winkels:) Succes ermee iig:b:
     
  10. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    mijn hd tv met skatefilm aan:D
     
  11. frank1982

    frank1982 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gompy. Dat piepen hoorde ik laatst 1 van mijn collega's ook over. Die kon dat oplossen door zijn tv aan te sluiten op een stopcontact waar aarde aangesloten is. Dit zou je misschien eens moeten proberen met bijv. een verlengsnoer oid. als hij niet al goed zit aangesloten.

    Overigens zelf sinds gister de LE26R71B. Ik vind het echt een geweldig mooi beeld. :thumbs: Wat een verbetering man, nu alleen nog een 5.1 setje en dan zijn we klaar. Ik zit trouwens ongeveer 1 tot 1.5 meter van mijn tv en vind 26 inch groot zat.
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eerst voor een monitor gaan en daar mijn 360 op aansluiten maar het lijkt me toch beter als ik meteen maar voor een lcd-televisie ga.

    Mij lijkt de LE23R71B wel wat, hij is voor rond de 500 euro te krijgen. Het is een 23 inch scherm en dat is wel redelijk toch? Ga straks toch ook op kamers en heb dus ook niet een hele grote tv nodig:). Als het scherm kwalitatief maar goed is (hij ziet er mooi uit in ieder geval).

    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le23r71b.asp?page=Specifications

    Als iemand deze tv heeft, zou hij of zij dan misschien wat foto´s kunnen maken?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  13. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    jel0 heb hem besteld :)

    maandag (hij had al binnen moeten zijn :mad:)

    maar goe hoop volgende week

    vertel dan wel hoe die is (als niemand dat dan nog gedaan heeft :p)
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    gears of war en hd tv zijn gewoon voor elkaar gemaakt
    nog nooit zulke mooie graphics gezien pfff
     
  15. undercover4life

    undercover4life undercover

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag een BIG-ASS 32" LE32R72B van samsung gehaald \o/
    Maar wat zijn de juiste ``game-settings`` ?? Wil graag ALLLLLLES eruit halen ;)
     
  16. majinchaos

    majinchaos Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang twijfelen ga ik toch maar voor de Samsung LE27S71B.
    zoveel goeie reviews erover.

    ik zag dat bcc tot er met zaterdag de actie heeft geen btw op plasma en lcd tv's
    daar kost die 699 - 19% = ongeveer 560 euro zonder verwijderingsbijdrage vind ik wel een mooie prijsje.

    via een vriend van mij die in de mediamarkt werkt komt maandag ook een actie, dus wees er snel bij als je een plasma of lcd wilt kopen zonder die 19% BTW\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ !!!
     
  17. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    @uc4l: kijk Hier eens:)

    @MC: Goeie keus:thumbs: Heb zelf de 32" variant en ben er zelf ook erg tevreden mee:)
     
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk Rembo dat je die TV hebt besteld*). Kan niet wachten op je impressies:D.
     
  19. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand:confused:
     
  20. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou leuk zo bestellen bij redcoon.nl. Ik had afgelopen donderdag een Samsung le26r71b besteld en er stond gewoon op de site dat het product voorradig was. Heb echter verschillende keren contact opgenomen met de site omdat ik niets hoorde en nu blijkt vandaag dat mijn lcd-tv pas volgende vrijdag zal binnenkomen..|:-

    Nou ja ik heb de order geannuleerd en zal nooit meer iets bestellen bij redcoon.nl.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina