Nice
Ben vandaag weer druk bezig geweest met het orriënteren op m'n aankomende stereo set:
Heb bij de plaatselijke audio-boer weer even een aantal speakers beluisterd
-Als eerste een setje Klipschen (RF-62) gehoord en die lagen wel erg lekker in het gehoor!! lekker vol en detailrijk, helaas miste ik wel het een en ander aan laag..
-Daarna nog een setje Monitor audio's beluisterd (RS5 & RS6 ) Helaas waren die net aangekomen en dus nog lang niet ingespeeld.. Maar wat ik er van hoorde kon me niet echt bekoren, maar zal er binnenkort nog eens naar luisteren als ze wel zijn ingespeeld
-Toen nog een paar Jamo's beluisterd(weet ff geen typenummers) Deze klonken opzich wel oké maar daar houd het ook bij op.. Miste wat "Ballen", veel laag en detail.
Toen heb ik bij de Expert nog een setje Missions(M34) beluisterd
(Ja de Expert en kwaliteit
) Was eerlijk gezegd best onder de indruk
Was een mooie volle sound, helaas overheerste de bas wel wat maar dat kwam voornamelijk door de plaatsing denk ik (Tegen een muur
)
Al met al weer wat leuke dingen beluisterd
Binnenkort ga ik even naar een winkel met een uitgebreider assortiment en hoop daar ook wat cd-spelers en versterkers te kunnen beluisteren. Als jullie nog tips/aanraders hebben laat het dan even weten, heb dankzij een meevaller een budget van +/- 1750 voor een complete stereo set, dus: 2 speakers, cd-speler, versterker, kabels..
Klik om te vergroten...