1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Sexy foto's! Display zelfs uit bij pure-direct :D
    Dat hdmi lijkt me echt een uitkomst voor een hele bos kabels, zeker straks met hd spelers enzo, en ook nog schalers in dat apparaat - had ik al gezegd dat ik een beetje jaloers ben :+

@soulja: Je moet die met de vierkante blokjes gebruiken en zorgen dat het bolle kantje en de twee kleine palletjes in de uitsparingen vallen ;)

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  2. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Zijn gewone optische kabels die wel passen in elk ander apparaat dat ik thuis heb staan. Stereo/versterker/dvd you name it. En die ronde is zodat het sowieso overal in past, althans dat stond bij de omschrijving. En nu krijg ik geen van beide in mijn xbox.

4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    copy past reactie 111

Ikke\o/ en bevalt me prima :p
    alleen nog wat klooien met sommige instellingen. maar ja
    ik gebruik trouwens op het moment de 6.1 ook niet hoor. de 6e mid achter speaker heb ik weggelaten. anders moet ik hem op het raam plakken. maybe voor later. zien we dan wel. dus misschien had ik net zo goed voor de avr130 kunnen gaan. alleen gebruik im mijn avr 135 nu ook als component switch. ik weet niet of dat ook op de 130 kan?

http://www.ktronics.nl

hier heb ik um weg. ik zie links op de site staan dat de set weer 599 kost.

5. Roberius

Roberius Hero of Nazaroth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game sinds vandaag in surround met een Logitech setje waarvoor ik diezelfde kabel heb aangeschaft en ik klaag niet. Als je er meer aan uit wil geven zijn er vast nog duurdere (betere) kabels te krijgen maar met deze is niks mis.

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Niet lullig bedoeld, maar op zo'n setje zal het verschil echt minimaal zijn. Koop een beetje dikkere kabel voor een euro of 10 - 20 en je zit goed.

Veel plezier met surround gaming,

Sjoerd

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zo erg goed waar ik dit moet vragen, aangezien er niet een topic is wat voornamelijk over DVD spelers gaat.

Ik wil dus een nieuwe DVD speler kopen voor mijn nieuwe TV. Sinds deze week heb ik de Samsung LE32R71B en deze heeft dus ook een HDMI aansluiting.

Wat ik graag wil is dus een speler die kan upscalen, minimaal 720p. Dit natuurlijk met HDMI want dat kan niet anders, tevens is de beeldkwaliteit beter.

Ik wil dus redelijk veel uitgeven aan de speler maar niet enorm hoge bedragen. Rond €300-€350 is het maximale.

Wil ook graag dat de speler DivX kan afspelen.

Het aller belangrijkste: de speler moet een fantastisch plaatje op de TV maken en gewoon een leuk geluid produceren voor het geval ik later nog een leuke reciever koop.

Heb er al eentje gevonden wat mij wat lijkt. Misschien hebben jullie nog meer tips of een paar links naar spelers die ook goed zijn.
    Klik.

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij weet jij precies wat je nodig hebt :)

Die jij laat zien is prachtig :thumbs:

9. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Arjan, Late reactie. :emo:

Maar het is een plaatje! :eek: Design afdeling bij Yamaha is wakker geworden.
    :thumbs:

Merk je nu tijdens film kijken ook veel verschil t.o.v. je oude receiver?

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Die hij laat zien is idd. al een hele mooie:thumbs:
    Echter zou je ook voor de Panasonic DVD-S97 kunnen gaan!! Deze is door het HDTV Magazine uitgeroepen tot beste koop en past heel mooi in jouw budget:) Er staan veel lovende woorden in over deze speler, ik citeer: "Geholpen door de Genesis DCDI-chip noteert de speler de hoogste HQV-score*: in alle belangrijke tests slaagt de speler met vlag en wimpel."
    *Zie: HQV Benchmark
    In die benchmark haalt de Panasonic speler een score van 68 punten, daar haalt de door jou aangegeven Denon dvd speler 58. (Wil niet zeggen dat de Denon niet goed is hoor! Integendeel het is een fantastische speler:thumbs: )
    Succes IIG!!:b:

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Meer verschil dan ik in de eerste instantie had verwacht. M'n speakers worden nu ook veel beter en gecontroleerder aangestuurd. Komt allemaal veel beter uit de verf. :cool:

12. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor (Dvd?)speler heb je er eigenlijk aangeknoopt?

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Een Sony dvd-speler, de dvp-ns930QS.

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Nice:cool:

Ben vandaag weer druk bezig geweest met het orriënteren op m'n aankomende stereo set:
    Heb bij de plaatselijke audio-boer weer even een aantal speakers beluisterd:9
    -Als eerste een setje Klipschen (RF-62) gehoord en die lagen wel erg lekker in het gehoor!! lekker vol en detailrijk, helaas miste ik wel het een en ander aan laag..
    -Daarna nog een setje Monitor audio's beluisterd (RS5 & RS6 ) Helaas waren die net aangekomen en dus nog lang niet ingespeeld.. Maar wat ik er van hoorde kon me niet echt bekoren, maar zal er binnenkort nog eens naar luisteren als ze wel zijn ingespeeld:9
    -Toen nog een paar Jamo's beluisterd(weet ff geen typenummers) Deze klonken opzich wel oké maar daar houd het ook bij op.. Miste wat "Ballen", veel laag en detail.
    Toen heb ik bij de Expert nog een setje Missions(M34) beluisterd:eek: (Ja de Expert en kwaliteit:lol: ) Was eerlijk gezegd best onder de indruk:eek: Was een mooie volle sound, helaas overheerste de bas wel wat maar dat kwam voornamelijk door de plaatsing denk ik (Tegen een muur:emo: )

Al met al weer wat leuke dingen beluisterd:thumbs: Binnenkort ga ik even naar een winkel met een uitgebreider assortiment en hoop daar ook wat cd-spelers en versterkers te kunnen beluisteren. Als jullie nog tips/aanraders hebben laat het dan even weten, heb dankzij een meevaller een budget van +/- 1750 voor een complete stereo set, dus: 2 speakers, cd-speler, versterker, kabels..

15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Op welke versterkers heb je bovenstaande speakers beluisterd? Misschien kun je eens naar de combinaties: Cambridge Audio/Monitor Audio en NAD/Dali luisteren. :)

16. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Die bij de plaatselijke audioboer op een Rotel versterker met bijpassende cd speler.(Die lagen echter wel vér boven mijn budget}:] ) Vorige week heb ik een paar monitor audio's op idd een Cambridge setje beluisterd maar ik miste iets bij de speakers..(Heb ze ook op Marantz beluisterd) NAD ga ik volgende week als het goed is icm Dali/Wharfedale en misschien KEF beluisteren, hoor ook erg goeie dingen over die combo's:thumbs: De Missions bij de Expert beluisterd op een Denon, maar ik moet zeggen dat het allemaal echt heel bagger stond afgesteld/opgesteld.

17. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Denon met Mission is wat aan de wollige/donkere kant, tenminste zo heb ik het ervaren. Mission i.c.m. Marantz kan goed klinken, mits je van een warme klankkleur houdt. De combinatie Marantz/Elac schijnt ook de moeite waard te zijn. :) Er is in ieder geval genoeg te beluisteren :+ Succes! :cool:

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een creative HQ 2300D koptelefoon gekregen, alleen heb ik een probleem met aansluiten. Op de oude scartkabel kan ik het aansluiten, maar op de Advanced scartkabel niet. Ik heb een kabeltje nodig met een optische plug en een jack, alleen krijg ik deze niet gevonden op internet.

Zou iemand mij een linkje kunnen geven waar ik zo'n kabeltje kan bestellen?

19. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat helaas niet lukken.. Optisch is een digitaal signaal en die kun je pas doorsturen naar speakers (Of in jouw geval een koptelefoon) nadat het digitale signaal is omgevormt tot analoog signaal.

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Vermoedelijk haal ik deze maand nog de DENON DVD-1930. Verkoop binnenkort mijn Sony FW-900 monitor waar ik nog wat geld voor vang.
    Heb toch voor de DENON gekozen, vermoedelijk wil ik in de toekomst een DENON reciever. Heb al een beetje gekeken in de winkel. Ga deze week nog even voor de 1930 naar Rotterdam denk ik, om even de speler te bekijken.

Even een vraag over kabels. Ik wil hem dus via HDMI aansluiten zodat ik het meest ultieme beeld heb wat ik met de speler kan krijgen. Maar wat moet ik er nou voor HDMI kabel voor kopen. Je hebt ze van €20 maar ook van €80 of €100. Is het aan te raden een Oehlbach of Monster te kopen? Wil zoiezo goed beeld, maar overdreven dure kabels wil ik ook niet aanschaffen, als het achteraf geen profijt heeft van de beeld kwaliteit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina