[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

Hij is niet beter dan Silent Alarm nee maar er zitten wel wat goede nummers op, The Prayer enz.

De cover vind ik overigens ook wel een pluspuntje, ontzettend mooie foto.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens. Na de eerste 4 nummers (Hunting for witches, waiting for the.., the prayer, song for the clay), wordt het een stuk minder. Bevat geen klassiekers als Helicopter of Banquet.

3. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Luistert er hier nog iemand naar Klaxons? Is een nieuw gehyped bandje uit Engeland. Hun album komt aan het einde van de maand uit en de single: Golden Skans is net uit. Heel erg goed bandje zeker een aanrader;)

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer, zou je het nogsteeds aanraden om te halen?

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ook het vorige album van hun wel wat beter met als persoonlijke topper Banquet. Ik zou hem wel halen iig, ookal dan vooral voor de eerste 4 nummers.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als je het eerste album te gek vond wel, vond je het gewoon een leuk album voor af en toe, dan zal ik hem eerst is beluisteren in een muziekwinkel ofzo.

@Westlander: From Atlantis to Interzone. Moet het wat vaker luisteren, ook een beetje aan wennen.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Iemand bekend met The Tommys?

Ik ga morgen naar het concert van +44 en The Tommys staan in het voorprogramma. Het enige wat ik weet is dat ze uit Engeland komen, en het zijn drie vrouwen...

Ben benieuwd.

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen, typ 't bij LimeWire o.i.d. of typ 't in bij Youtube. ;) Dan hoor je 't zo. Ik ken ze in elk geval ook nog niet.

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    vrouwen in het (indie-) rock genre, ik vind het niet echt een gouden combinatie.
    De meeste liedjes met vrouwelijke leadsingers vind ik niet zo goed.
    een enkeling daar gelaten (yeah yeah yeah's)

ik wilde ook nog naar dat concert, maar ik heb er de tijd niet voor, tentamens :mad: . post hier even hoe het was, ben benieuwd.

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het voorprogramma, The Tommys, was echt tergend slecht. De zangers had de microfoon zowat in haar keel zitten dus er kwam niet echt mooi geluid uit.

Daarna kwam dus waarvoor ik was gekomen, +44, en dan was echt in één woord : geniaal! Ze hebben hun complete cd gespeeld plus nog een extra nummer. Het was het zeker waard. :cool:

11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Zat laatst 'De Wereld Draait Door' te kijken en stuitte zodoende op het bandje The View. Zogenaamd een gloedjenieuwe Indie rockband die een beetje naar The Kooks/Killers neigen. Naar mijn mening goed aan te raden. :)

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    the View is idd goed, hun hitje Same jeans is echt koel :)

Iemand hier bekend met Ok Go? Aanrader! Ik ga naar hun concert 24 februari :)

Is er hier iemand die toevallig ook bij het concert van We Are Scientists is geweest? Geweldig concert was dat zeg

edit: zag net dat de Klaxons ook in de Melkweg komen, Link

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is wel lachen, maar het nummer The View van Modest Mouse vind ik beter :cool:

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ja, OK Go is wel een leuke band, ik ben naar een concert geweest en toen stonden ze in voorprogramma.
    ze deden toen ook nog een leuke act bij een van hun nummers

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb er zo'n zin in \o/. Voor het concert nog even bier drinken en de Drie Gezusters op het leidsche plein, met een vriend en 2 meiden waar ik regelmatig mee om ga. :)

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ik luister nu de nieuwste cd van the shins, ik vind m wel mooi, maar niet zo mooi als de vorige cd's waar ik gelijk aan 'verslaafd' was.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kwam via via aan de Klaxons. Iemand bekend met die band? Hele aparte muziek, maar ik vind het erg tof om naar te luisteren.
    Ze hadden een aanbod liggen om het voorprogramma te worden van Muse, tijdens hun Wembley Stadium Concert. Maar in een dronken bui hebben ze dat geweigerd, waar ze nu wel spijt van hebben.
    Hun debuutalbum is net uitgekomen als ik het goed heb.

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ken ze wel, maar alleen nog een beetje vaag maar hoor wel van mensen dat ze mooie muziek maken.

19. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het er een pagina terug ook over, geweldig band. Maandag komt het album, Myths of the Near Future, uit. Absoluter aanraders waar je zeker naar moet luisteren zijn: Golden Skans, Atlantis to Interzone en de beste Totem on the Timeline

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vorige pagina zelfs, ik moet beter opletten. :x

Golden Skans

Atlantis to Interzone

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina