1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Minstens...erm..5 knoppen. Te ver voor mij :+

Greenday; die oude CD (groen SE hoesje)-> WICKED!
    De rest is me echt te simpel gebleven eigenlijk. Zonde, want ik denk dat ze best wat meer kunnen dan 3 power-akkoorden rammen en bleren :)

Oude punk LA? Iggy Pop etc? Je kan me niet vertellen dat je dat leuk vind.

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0

laggen = met -ch-

En euh.. GD staat niet allen in het niets bij Rhcp, het is niets vergeleken met Rhcp, ik hoop dat je weet waar Rhcp voor staat makker... misschien de beste punk -/ rock band?¿

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik vond die plaat die ze samen met U2 gemaakt hebben ook wel goed... maar ik vind Muse en RHCP ook wel beter

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als iets vaak uitgezonden wordt betekent het helaas niet altijd dat een nummer goed is, maar meer dat het commercieel aantrekkelijk is omdat het een (grote) doelgroep aanspreekt. De beste nummers en muziek worden (gelukkig) niet uitgezonden, zodat ik er lekker van kan genieten wanneer ik dat wil, en niet dat ik hem 10x per dag op de radio/de grootste pauper zender van Nederland (TMF) hoef te horen/zien.

Ik bash Green Day niet hierbij hoor, iedereen moet kunnen luisteren wat hij of zij leuk vind.

Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dookie! ;)

En ik ben het volldig met je eens.
    Dookie is en blijft de beste cd van Green Day.

Voorderest heb ik niet zoveel met Green Day...

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of dat nummer met U2 - the saints are coming te downloaden is, ZONDER dat je dat gejuich steeds van die mensen hoord op die achtergrond??

edit// laat maar, heb m al :) heerlijk nummer dat! en 2 geweldige bands ook

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat is echt 100% puur een mening, ik vind die gasten van Green Day wel muzikaal, jij niet blijkbaar, als jij iets anders muzikaal vind dan is dat jowun smaak, maar mijn smaak is Green Day.

Hehehe, nu heb je me al laten laggen, sure Rhcp is msichien wel groter, maar zoveel als jij zegt dus totaal niet, anders stond Green Day gister ook niet even 2 of 3 plaatsen boven Rhcp in de top 25 best bands op MTV. En dat doen ze niet als ze in het niets vallen bij Rhcp.

Mwa, kan. Die met U2 is indd heel vet.

Oh en wie noemt Green Day niet verschillend, luister eens naar Wake me up when september ends of Boulevard of broken dreams, en dan naar Holiday of
    American Idiot. Zie maar eens hoe verschillend ze zijn, en indd vroeger maakte ze andere nummers, dus dat is ook alweer een verschil met nu. Sure het is allemaal een beetje in de zelfde stijl, maar dat is met elke band zo. Kheb een aantal nummers van Rhcp gedownload, een stuk of 4, allemaal hetzelfde, t begint met een zagt stukje zang, soms komt er nog eens een refrein door en thats it, en dat noemt Green Day onverschillend. :lol: :lol: :lol:

Zeker, indd vet nummer, het enigste nadeel van dat nummer vind ik nog dat ie betrekkelijk kort is. :thumbs: :thumbs: :thumbs:

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, sorry hoor, maar als je 4 nummers van RHCP hebt gedownload, weet je dus niet of er verschil in zit.. Ze hebben echt ontzettend veel variatie, de hits hebben vaak wel dezelfde stijl, maar op de albums is zoveel diversiteit, geweldig.. Of dat bij Green Day ook zo is, weet ik niet, want ik heb niks van ze op een paar nummers na

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Naja, als heel toevallig de 4 nummers die ik gedownload heb nagenoeg hetzelfde zijn, dan weet ik niet hoe het met de rest zit. Bovendien, Green Day heeft heel wat variatie. Zoals ik al zei luister maar eens naar Holiday of American Idiot, en dan naar Boulevard of broken dreams of naar Wake me up when september ends. Een ding wat ik ook goed vind aan Green Day is dat ze schijt hebben aan veel dingen en stomme regeltjes. Ze hebben bijv schijt aan de politiek, en ze kunnen ook goed met het publiek overweg, hoeveel bands kunnen zeggen dat ze 130000 mensen aan hun voeten kunnen krijgen, niet veel in elk geval, U2 mischien, kweet niet hoe het zit bij Rhcp, maar toch, tis een hele prestatie. En dan ook te bedenken dat ze al ruim 17 jaar bestaan. Dat is langer dan dat ik leef. Ben trouwens over 9 dagen 17! O-) :b: :b: :b: :b: :b: :b:

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    RHCP kunnen dat ook met gemak.. Maar zeg eens, welke 4 nummers van RHCP heb je dan gedownload? Het is namelijk echt onzin om op basis van 4 nummers te zeggen dat een artiest niet varieert.. Daarvoor moet je op z'n minst een album luisteren.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Muzikaal stellen ze geen reet voor. Maar als jij ze leuk vindt is dat anders. Als je eens de tijd neemt om hun muziek te ontcijferen prik je al snel door alle distortion heen en ze simpele nummers die echt een schande zijn...

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha een schande? Als zij gewoon muziek maken wat lekker klinkt, dan maakt het toch geen moer uit hoe ze het doen?

Ik vind ze ook goed.. Vooral live en hoe ze met het publiek spelen :)

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt misschien niet uit hoe ze het doen, maar je moet ze nou niet muzikaal noemen want dan vraag je om dat soort reacties. En ik vind het trouwens wel grappig dat als er ook maar één andere band wordt genoemd met een andere naam dan Green Day dat die nooit even goed is volgens Head Ninja. Kortzichtig!

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh als de discussie om 'muzikaal' ging is het my bad en neem ik het terug.

Maar om het een schande te noemen vind ik wel ver gaan hoor ;)

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330

Muzikaal is niet hetzelfde als ingewikkeld. Hele simpele melodieën kunnen wel muzikaal zijn.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat iemand het leuk vind is ook gewoon cool, maar je doet net alsof ze de beste muzikanten zijn ter wereld. Vergelijking:

Greenday:

J.S. Bach:

Zie je het verschil? Greendat heeft nog eens geen afwisseling :confused: En Bach deed het nog op gitaar ook, hij schreef eerst muziek zonder te spelen en maakte het perfect en toen hij alles uitgeschreven had dan pas pakte hij een instrument en speelde wat hij geschreven had.

17. boatfreak

boatfreak Guest

Greenday muziek zuigt billen (vind ik)

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een tijdje naar greenday geluisterd, vond ze wel supervet, maar ze zijn gaan vervelen, toen ging ik simpleplan luisteren, toen the fray, en nu luister ik zo'n beetje Yellowcard, The all americanrejects, Boyslikegirls, cute is what we aim for, the plain white t's, sum41, en nog een paar van die bandjes. enfin,

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Kweet niet percies meer welke ik heb gedownload, kheb ze al weg gedaan, maar noemen jullie dan maar eens 4 nummers van Green Day nagenoeg hetzelfde zijn. Maar goed, ik vind Rhcp wel aardig, maar mijn interesse gaat niet verder dan de tv en radio. :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Check de geupdate begin post.

/Mod Gebruik de edit knop aub. -Conquistador

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Bach is dan ook de beste muzikant aller tijden.. dat is geen vergelijking natuurlijk ;)

Ik vind beide bands erg goed, maar ik ken/heb meer van RHCP.. maar wat ik van Green Day heb gehoord is zeker niet slecht!

/Edit: hulde voor je beginpost _O_

Deel Deze Pagina