Dat is echt 100% puur een mening, ik vind die gasten van Green Day wel muzikaal, jij niet blijkbaar, als jij iets anders muzikaal vind dan is dat jowun smaak, maar mijn smaak is Green Day.
Hehehe, nu heb je me al laten laggen, sure Rhcp is msichien wel groter, maar zoveel als jij zegt dus totaal niet, anders stond Green Day gister ook niet even 2 of 3 plaatsen boven Rhcp in de top 25 best bands op MTV. En dat doen ze niet als ze in het niets vallen bij Rhcp.
Mwa, kan. Die met U2 is indd heel vet.
Oh en wie noemt Green Day niet verschillend, luister eens naar Wake me up when september ends of Boulevard of broken dreams, en dan naar Holiday of
American Idiot. Zie maar eens hoe verschillend ze zijn, en indd vroeger maakte ze andere nummers, dus dat is ook alweer een verschil met nu. Sure het is allemaal een beetje in de zelfde stijl, maar dat is met elke band zo. Kheb een aantal nummers van Rhcp gedownload, een stuk of 4, allemaal hetzelfde, t begint met een zagt stukje zang, soms komt er nog eens een refrein door en thats it, en dat noemt Green Day onverschillend.
Zeker, indd vet nummer, het enigste nadeel van dat nummer vind ik nog dat ie betrekkelijk kort is.
Laatst bewerkt: 20 jan 2007