[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    GoW op Gamerankings.com

    Reviews

     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een frisse nieuwe start in een nieuw deel. :) *Abboneert
     
  3. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gears of war maar ik speel meer r6
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie openingspost:)...Straks weer spelen:9..
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik wil ook online!
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    koop je live xD
     
  7. Yo!-rdy

    Yo!-rdy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch wel mijn favoriet op de 360!
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne ook wel ja... alleen jammer dat hij de laatste tijd steeds minder online gespeeld word :mad:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Minder gespeeld jah?!
    Hoe weet je dat?

    Het zal voorlopig nog wel een topper blijven onder de Xbox Live spelers. Ik heb het spel intussen eigenlijk weer naast mij neergelegd, en zal het straks wel weer een keer oppakken...
     
  10. basovich

    basovich Guest

    ben niet echt zo ondersteboven geworden van deze game, oke grafisch ziet het er goed uit maar ik kan me echt niet verslaven aan deze game ofzo...ik vond Perfect dark zero veeeele male leuk omdat al mijn friends het speelde en het gewoon hartstikke gezellig was.
    Denk niet dat ik deeltje 2 en 3 ga kopen van gears of war.
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips hoe ik zelf Ranked potjes kan opzetten zodat ik ook een keer een kans heb om te winnen? Of ligt het gewoon aan je verbinding en wanneer niemand erbij komt kunnnen ze mij dan niet vinden? Ik heb een paar keer een potje geprobeerd op te zetten maar niemand wil spelen lijkt het ;) Met CoD kan ik wel potjes hosten en zonder lag. Mijn NAT staat op Open, poorten 3074 en 88 (TCP/UDP) worden geforward, ik heb ADSL van Orange (20mbit download/1mbit upload).
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    als je kijkt naar de hoeveelheid games die je te zien krijgt als je custom match kiest.. dan zijn dat er zo veel niet meer...=(
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heeft met de patch te maken volgens mij. Na de patch krijg ik nog maar de keus uit een handvol servers en vroeger waren dat er veel meer.
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok nja dat zou ook kunne ja :p maar lijkt iig wel zo... ook krijg ik sinds die patch wanneer ik quick match doe nog maar keuze uit 2 matches wanneer ik X indruk.. ook wel jammer maarja
     
  15. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ga vandaag maar eens beginnen aan insane,ben benieuwd hoe ver ik kom
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef je een tip.. speel co op want anders is het echt bijna niet te doen.. heb ook aantal stukjes alleen gedaan maar ben dat heel snel afgeleerd :9 uiteindelijk ook nog hele tijd erover gedaan om RAAM op insane te verslaan maar was wel blij toen ik hem had. geeft voldoening om het op die moeilijksheidsgraad uit te spelen! :D
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad is Co-op misschien wel verstandig...
    Als je niet TEVEEL Frustatie momenten wilt hebben :+

    (Of je Team Maat moet Continue doodgaan)
     
  18. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds gister eindelijk klaar met alle single player achievements
    nu MP nog
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Blijft verslavend. Zelfs na ruim 5500 kills in warzone. Het blijft gewoon cool om mensen te verassen met je scores. Ik hoor nog regelmatig mensen zeggen "damn he is good" of "Wow he has already 31 kills." Dat is altijd wel leuk om te horen. Ik vind de single player trouwens een stuk makkelijker in je eentje als Co-op hoor. Zelfs insane. Als je co-opt heb je toch bijna altijd een noob langs je staan. Tenminste dat had ik. Vooral de splitsingen zijn in je eentje echt 10x makkelijker. Ik haalde het nooit omdat mijn team maat steeds dood gaat. Als je gewoon in je eentje speelt heb je daar geen last van.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-op met een vriend heb je dat probleem (meestal) niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina