De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Welkom in het 3e deel van De grote voetbal draad waar iedereen zonder spoilers gewoon kan praten over tussenstanden en uitslagen.

De algemene thread: Klik!

De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 1]
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Voor Voetbalnieuws:

V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    www.psv.nl

Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

En nog een boodschap tot slot;

• Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad :)
    • In de andere draad willen we dus geen uitslagen tegenkomen!

Zo, have fun! _0/

2. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Winterstop!

Wie vonden jullie de revelatie van de 1ste seizoens helft?

Persoonlijk vond ik Twente echt opvallen, Rutte en Eikelkamp hebben een echt hecht en collectief team gemaakt, hoop dat ze dit kunnen doorzetten!

Zelf ben ik voor Vitesse, die het toch weer wisselvallig doen. Maar ik denk dat ze aan Aad de Mos wel een goede trainer in huis hebben, hoop dat ie ook volgend seizoen nog trainer is!

En wat vinden jullie van Ajax, doen ze het nou beter dan volgend seizoen onder Ten Cate? Wat mij betreft niet. Ze hebben toch wel de spelers in huis om hoog (kampioen) te eindigen.

Groetjes!!

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    revelatie is Twente met hun goede spel

ik ben voor AZ, ik vond dat ze met deze spelersgroep het erg goed doen terwijl vele spelers toch wel nieuw zijn al is Twente een grotere verassing.

Met ajax gaat het komend zeisoen of daarna wel beter doen onder Ten Cate denk ik maar ze moeten ook Rosenberg weer minuten gunnen want Huntelaar is soms erg irritant om naar te kijken met ze vallen en opstaan als hij niet lekker in een wedstrijd zit

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft net bijgetekend.

5. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor FC Utrecht, zeer wisselvallig en de uitwetstrijden willen maar niet lukken ! Ze spelen daar "goed" voetbal, maar halen de punten niet. Thuis gaat het een stuk beter.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Oja, ik ben voor PSV. :cool:

Die deden het best aardig. O-) Kijk maar naar het volgende schema van het kalenderjaar 2006.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=88387/sc=42d375

Edit:

Ik betwijfel of dit waar is, vooral gezien de site [voetbal centraal]. Toch zou ik het zeker wel leuk vinden als vooral Zenden terug zou keren. :) Bouma zal ook wel goed zijn, maar dat heeft tijd nodig aangezien hij uit vorm is/geen wedstrijdritme heeft. Wat is dat toch met Nederlandse verdedigers in de Premiership.

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  7. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja las het de Mos heeft tot 2009 bijgetekend :D dat is mooi! Nu nog een paar versterkingen!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Doet de zakkenvuller goed, ja.

9. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie heeft dr weer 2 ingelegd!
    Weer beetje in vorm.

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De revelatie was absoluut FC Twente. Momenteel een keurige 5e plaats; zelfs met uitzicht op plek 2. Zij hebben echter hetzelfde probleem als Groningen: het verschil tussen Twente thuis en Twente uit is te groot. Uit laten ze echt teveel punten liggen terwijl ze thuis - volgens mij - nog niet (of zeer zelden) verloren hebben. Zelfs PSV verloor daar! Het concept dat Rutten-Eikelkamp hebben opgezet werkt erg goed. Vooral N'Kufo valt mij positief op! Bovendien hebben ze met Bakircioglu een dynamieke middenvelder met een goede trap.. Tevens vind ik Niemeyer een echte topper (staat inmiddels in de belangstelling van Werder Bremen!) Boschker is een vrij betrouwbare doelman. Ben benieuwd of ze de goede lijn door kunnen drukken in de tweede seizoenshelft!

Mijn club dan, Feyenoord dus.

Rumoerige eerste seizoenshelft. Dat begon al met het vertrek van "K2" en de komst van Charisteas. Laatstgenoemde vertelde tegen FCUpdate dat-ie ik oktober en novemner nog wat last had van pijntjes, maar nu volledig fit is. We kunnen meer van hem verwachten (dat kan nogal gauw, maar goed). Dramatisch begin van de competitie, verliezen tegen Groningen, gelijk tegen Heracles... Nu toch 4e, met slechts 3 punten achterstand op Ajax die toch werd gezien als dé titelfavoriet, maar voor mij de grootste tegenvaller van de competitie is.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    FC Twente is uiteraard de relevatie van deze eerste helft. Belabberd gestart maar toch uitstekend hersteld.

Mijn cluppie had ik het liefste op 1 gezien. We hebben de spelers, de potentie en de trainer...maar het zit weer niet mee door de echte superieuriteit van de lampies.

En met uitslagen.

Slotfase nu bij Liverpool-Arsenal. Stand is 1-3. Goals 2x Rosicky en 1x Henry. Dirk Kuijt heeft gescoort voor Liverpool.

12. Dioxic

Dioxic Guest

Geweldig spel van Arsenal vandaag, de bal lag meerendeels aan Liverpool-zijde maar als je niet alert bent in de counters heeft het er niets meer mee te maken.

Geweldige goals van Thomas Rosicky en natuurlijk Thierry Henry die meesterlijk afmaakt.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Liverpool wordt geslacht door het jeugdteam van Arsenal.:lol: 5-1 Staat het alweer en de 2de helft is amper begonnen.

EDIT: 6-3 geworden. :)

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  14. basovich

basovich Guest

1-0 ajax..

lekker trap van heitinga man!!

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stifje van ricky van de berg van RKC die was pas heerlijk. Ideale penalty!!

16. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    NAC Breda 2-0 Feyenoord :D
    12' van Gessel
    21' Zonneveld

:thumbs:

17. basovich

basovich Guest

haha:D!!

en nu 2-0 ajax...mooie goal man van sneijder :eek:..

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Muhaha...nu even doorzetten. Want dat gaat soms wel eens mis=(

19. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, Feyenoord lijkt nu te gaan aanvallen. Charisteas schoot zojuist op de paal. Maar goed, als ze hun kansen niet afmaken, prikt NAC er zelfs misschien nog wel een derde in :).

20. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!! Salmon :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina