1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    De grap zou waarschijnlijk al gemaakt zijn...

/EDIT; Dat ze zich Punk noemen is wel het toppunt, ze maken meer pop met gitaartjes, maargoed.
    Luister/bekijk GG Allin dat is pas Punk. :lol:

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga fietsen man. Nee, als mijn favo band het zou doen zou ik het ook afkeuren, dus ga nou niet over mij oordelen please. Wat ik zeg is geen pure troep, het is een mening beste kerel, en die liet ik even horen. Het gaat trouwens ook niet sneller dan IK denk, ik weet er voldoende vanaf om te weten hoe snel of niet snel het gaan. Hoe durf ik te zeggen dat Greenday dat misschien (in mijn ogen, voor de tweede keer) als populariteitsstunt doet? Je doet alsof het heiligschennis is man, je wilt niet weten hoeveel toch al genoeg beroemde mensen dingen doen om wat extra populariteit te krijgen. Trouwens, waarom voel JIJ je persoonlijk aangevallen als ik mijn mening over die GD-actie geef? Doe neit zo geirriteerd man en bedenk even dat mensen andere meningen/beelden over je o zo goddelijke band hebben.

Dan de muziek. De muziek van Greenday vind ik wel aardig, er is beter maar het is zeler geen selchte band. Ben zelfs een tijdje flinke fan geweest, alle albums origineel en tweemaal naar een concert in Nederland geweest. Dus je argument van 'als jou favo band het zou doen vond je het geweldig" gaat nogmaals niet op.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Greenday aanstekelijke liedjes heeft, ze hebben mijn hart nooit echt kunnen veroveren. Ik vind het dan ook gewoon een normale band, niks speciaals aan. Ik snap dan ook nog niet dat er een apart topic moet komen hiervoor, anders wil ik ook wel wat draadjes openen over andere artiesten. Die in mijn ogen dat veel meer verdienen dan deze gastjes. Je zou beter een topic kunnen openen over de band waarmee greenday een nummer heeft opgenomen, jawel> U2. Die zijn pas legendarisch.

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Agree with that.. dit topic heeft geen enkel nu er word alleen maar offtopic geklessebest.

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mwah, waarom zijn acties die Green Day onderneemt offtopic, oh en Blanqua, zoals ik al zei, ook al is het een populariteits stunt, wat dan nog? Tis dan alsnog alleen maar goed wat ze doen.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tuurlijk is het niet slecht dat ze het doen, maar om het als populariteitsstuntje te doen is het gewoon moreel niet kloppend, ik bedoel, dan zouden ze het meer uit eigen belang doen. Wat ik persoonlijk nogal scheef vind ;).

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Maar dat is het hem nou juist, ze zijn al populair genoeg, dus ze hebben echt niet zo'n actie nodig om populaider te worden hoor, en dat doen ze dus ook niet. Dat is een van de mooie dingen aan Green Day en hun persoonlijkheid, tzal ze een reet roesten hoe anderen over hun denken, ze hebben er schijt aan, ze hebben schijt aan de politiek, ze doen wat ze willen. Tuurlijk zal het ze niet totaal niet boeien, dat is logisch. En ga nu niet zeggen: ''zo populair zijn ze niet''. Want dat zijn ze wel, anders haal je niet allemaal prijzen en hits wat ze allemaal doen. Tis gewoon hun politieke standpunt zoals mn broer ook al suggereerde in deze topic, Bush heeft toegegeven dat America olie verslaafd is maar hij doet er niks aan, dan moet je die video ook ff zien.
    Als Green Day dit om populariteit doet dan deed U2 dat dus ook met The Saints Are Coming, waar ze de opbrengst van aan de slachtoffers van orkaan Katrina hebben gegeven. Ik vind het persoonlijk nogal scheef dat jullie meteen denken dat als Green Day iets goed doet dat ze dat meteen doen om populariteit, wrm zouden ze het niet kunnen doen om gewoon te willen helpen. Niet alles is slecht aan Green Day hoor. Erg triest dat jullie meteen zo denken. =(

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik suggereer ook nergens dat GreenDay niet bekend genoeg is daarvoor, het is immers een enorm grote commerciele band geworden. Ach, je kent mijn mening erover inmiddels en ik die van jou. Verder komen we er niet uit zo, even nog over het laatste stukje van je post. Ik geloof namelijk dat ik tot nu toe de enige ben in dit draadje die er een halve populariteitsstunt achter zoekt, dus in jou mening ben ik de enige die triest denkt ;). Verder vind ik, als ze het echt voor het doel doen, een zeer goede actie, maar dat is een tweede.

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oke dan is het half voor jou bedoeld, het was zoiezo al voor de anderen ook bedoeld, ik kan je verzekeren dat ze het gewoon doen om te helpen, ik ken ze niet persoonlijk uiteraard (hoewel ik daar veel voor over zou hebben, maar goed daar gaat het niet over), maar verder wel goed genoeg om te weten dat ze het nooit om populariteits stunt doen. No freaking way, je kan en mag denken over Green Day wat je wil, maar dat zouden ze NOOIT doen. :b:

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Top! Zijn we daarover uit, even goeie vrienden en een groene dag verder!

kon het niet laten :+

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    De xbox en heel veel van xbw is ook groen dus. Een groene dag toe gewenst.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn mp3 speler is rood. Mijn 360 is wit. Mijn sporttas is blauw. Dus een fijne rood-wit-blauwe dag?

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is cristal:cool:

Maar die actie is soieso ook deels een populariteitsstunt omdat als hun zo'n olie ding whatever.. gaan promoten en mensen vinden het goed dat hun het doen en ze zien van He Green Day doet eraan mee... Green Day? is dat net zoiets als Green Tea? en dan gaan ze dat zoeken en dan downloaden ze een muziekje et voila fans erbij..:)

14. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Greenday verzint weer een actie om aan populariteit te winnen want ze raken een beetje op de achtergrond. Maar dat mag niet gebeuren, dus gaan ze zogenaamd iets goeds doen maar willen ze alleen weer aandacht van pubers die gevoelig voor hun 'muziek' zijn :).

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ingehaald door onder andere:
    - My Chemical Romance.
    - Panic! At The Disco.

Dat zijn de voornaamste bands in NL en europa.. in Amerika en de Canada zijn er nog wel veel meer bands maar die zijn hier niet bekend..

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    U2 hoeft het niet voor de populariteit te doen, het is al een van de meest populaire (zoniet de populairste) band ter wereld op het moment.

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje voorbarig om te zeggen dat Green Day het alleen om de populariteit doet, natuurlijk speelt dat wel wat een rol maar ze doen meer dan alleen die oliecampagne. Kijk bijvoorbeeld hoe anti-Bush ze zijn, dan denk ik niet dat ook maar één Republikein zo'n album gaat halen.

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Naja, ik weet nog steeds niet waar jullieb dat toch steeds op baseren, kom met feiten, bovendien Kameo, je kan zeggen wat je wil, maar Green Day is ook een van de grootste bands ter wereld, dus zij hebben die populariteit ook echt niet extra nodig hoor, bovendien, waarom zouden ze het risico nemen een paar fans te verliezen door tegen ze te liegen over die oil shit alleen om er een paar nep fans bij te krijgen. Nogmaals ik kan iedereen hier verzekeren dat ze het zeker niet om de, ohhh we moeten eens weer wat fans werven, reden doen, absoluut niet. T kan ze nisk boeien, tgaat om hun politieke standpunt, net als MikaKimi al zei, ze hebben een politiek standpunt en zijn min of meer anti Bush, aangezien die heeft toe gegeven dat America olie verslaafd is, maar er niks tegen doet (zie die video), ze zeggen ook dat de plannen het materiaal en alles er wel is, alleen het leiderschap ontbreekt. Tuurlijk vind Green Day het niet erg dat ze hier eventueel wat extra fans voor krijgen, maar het zal zeker niet de reden zijn, ze hebben liever niet die extra fans en dat het plan goed slaagd, dan dat ze wel die fans krijgen en dat het plan in de soep loopt.:);)

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dude kom met bronnen heb jij connecties ofso binnen Green Day dat je ze zo prijst.. en dat het hun niks kan boeien? Yeah Right!

Een van de grootste bands ter wereld?:emo: laat je nakijken gast!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Green Day is redelijk populair, vooral in de States, maar je kan ze echt niet vergelijken met U2. Die zijn toch echt een niveau apart. U2 staat zowat overal aan de top. Dat kun je van Green Day niet zeggen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2007

Deel Deze Pagina