Heb net ff het hele topic gelezen omdat ik me verveelde maar mijn persoonlijke mening over jullie clan is dat jullie een veel te hoog ego van jullie zelf hebben en je daarom zo snel aangevallen voelt door mensen die OPBOUWENDE KRITIEK geven en jullie doen daar niks mee en blijven arrogant. Jullie mogen dat misschien wel goed zijn waar ik HELEMAAL niks van af weet want ik speel geen GoW maar aan dit Topic gezien zijn jullie allemaal beetje van die zeikerdjes die de clan een slechte reputatie geven zoals je hebt kunnen zien van de reacties die jullie kregen. En als jullie DAT nou eens zoude veranderen en gewoon in-game bewijzen met de persoonlijkheid waar BLACKHAWK EM naar doelt dan kunnen jullie best ver komen..
Jullie hebben hoge rank op gamebattles heb ik gezien maar nu nog het respect van andere mensen die jullie niet hebben..
Zie dit als OPBOUWENDE KRITIEK niet dat ik straks meteeen word aangevallane zodat we straks allemaal een biertje in de kroeg kunnen drinken:b: Hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat die ego veranderen in een paar gezellige gasten die het spel spelen voor de lol maar wel hun best doen om te winnen, TOCH?
Laatst bewerkt: 21 jan 2007