1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn paniczoom en livegamers hetzelfde idee als gamebattles??

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan gebaseerd op europa, want Gamebattles is voor het grootste deel gebaseerd op US

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb net ff het hele topic gelezen omdat ik me verveelde maar mijn persoonlijke mening over jullie clan is dat jullie een veel te hoog ego van jullie zelf hebben en je daarom zo snel aangevallen voelt door mensen die OPBOUWENDE KRITIEK geven en jullie doen daar niks mee en blijven arrogant. Jullie mogen dat misschien wel goed zijn waar ik HELEMAAL niks van af weet want ik speel geen GoW maar aan dit Topic gezien zijn jullie allemaal beetje van die zeikerdjes die de clan een slechte reputatie geven zoals je hebt kunnen zien van de reacties die jullie kregen. En als jullie DAT nou eens zoude veranderen en gewoon in-game bewijzen met de persoonlijkheid waar BLACKHAWK EM naar doelt dan kunnen jullie best ver komen..

Jullie hebben hoge rank op gamebattles heb ik gezien maar nu nog het respect van andere mensen die jullie niet hebben..

Zie dit als OPBOUWENDE KRITIEK niet dat ik straks meteeen word aangevallane zodat we straks allemaal een biertje in de kroeg kunnen drinken:b: Hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat die ego veranderen in een paar gezellige gasten die het spel spelen voor de lol maar wel hun best doen om te winnen, TOCH?

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Pff.. kom maar spelen hoor ik maak mijn ego waar.._O_

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hier zie je het weer, maar ik heb geen GoW en speel alleen Vegas.. Hebben wij eigelijk niet een keer clanmatch tegen jullie gespeeld met AO
    En laat die nou niet een gesprek worden van ik own jou jij owned mij en wij zijn goed maar dit is gewoon een JA/NEE vraag

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is DrkSpinXz, die heeft gewoon een ego, kan ie ook niks aan doen :p.
    Maar anyway, als mensen ons gewoon laten kan het ook beter gaan, en als we al bewezen hebben dat we goed zijn, mag de thread toch ook wat ego bevatten? We hebben namelijk met 3vs4 tegen GgT gewonnen (God Given Talent) en maar net van Team Win verloren, omdat PureSpartan niet meespeelde, maar een stukken slechtere speler. Tuurlijk is wel een deel van je reactie waar, maar ik denk niet dat het alleen door ons komt. Ook een boel mensen die hier reageren ken ik al via Live, die mij niet mogen. Check bijvoorbeeld de eerste paar posts hier.

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja ik heb hem helemaal doorgelezen.. Was wel chill op de kater te verweken ;) Maar iig die clan die je net opnoemde zeggen me niks zoals ik al had gezegt speel geen GoW maar weetje Leaderboards zeggen genoeg, toch?

8. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen is zo:thumbs:

Waar woon je, pakken we ff een biertjeh:b:

Ikzie dat je in nijmegen woont, moet ik zeggen dat ik in Voorthuizen woon! Ik zit in Ede op de school: ROCA12 :), ken je wel neem ik aan? haha wie weet gozer;)

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  10. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    idd leaderbords zeggen niks... (gb is gewoon veel spelen en je staat bovenaan bij als je 10x wint en 10x verliest sta je nog boven een andere clan met bv. 8/9 wins 0 loses)

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, bij GB werkt het met experience, als je wint van een goede clan krijg je veel experience, als je wint van een slechte clan krijg je weinig experience. Zo kan je met bijvoorbeeld 5 wins boven iemand met 7 wins staan.

12. Hmm ja, maar je verliest wel aanzienlijk weinig experience ten opzichte van wat je wint

13. Inf1nity

Inf1nity Guest

Hoe gaat die handel op gamebattles dan? Ook met exp. toch?

Btw, mensen niet zeiken, beetj ego is goed voor ieder toch :9

14. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er puur aan wie je challenged.

Iemand van level 12 die tegen iemand van level 2 speelt zou maar iets van 10xp krijgen voor de win, maar als de level 2 wint krijgt die 200xp.

Als je tegen slechte clans speelt kom je nergens.

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Haha, nee ik ken je niet weet ik zeker weet niet eens waar Voorthuizen ligt maar ga je wel eens stappen in Nijmegen?

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Hallow tis geen dating programma hier eh gaste :9

17. Candyman

Candyman Guest

Volgens mij dichter bij mij Jan :b:

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Doelie, leaderbords zeggen genoeg, maar zodra wij dat hier en daar een keer laten vallen WORDEN we al uitgemaakt voor het een en ander, daarnaast geef ik er persoonlijk niet echt veel om hoe mijn reputatie hier op het forum wegdraait, het feit dat sommige mensen alleen al zich kunnen opwinden om ANDERE mensen op XBOXLIVE is al een lachertje, het blijft achteraf natuurlijk altijd een spelletje..

19. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik word wel gek van mensen die de hele tijd commentaar hebben op je!
    AK dit AK dat,.... Zucht* het zegt wel iets dat het positief is, mja aan de andere kant is het gwn niet leuk! Mja het zij zo, en als gasten zich zo willen gedragen, prima...have it your way!

Voorbeeld, clan QFP... nodigt me uit om op hun host te spelen, nou we spelen en winnen alles,.. krijgen we dit te horen: Jullie zijn noob blablabla.... ik bedoel,.. wie verliest? en ook z'n leuke opmerking,... AK47 MajinGoku Chainsawde 1 v-d QFP clan, zegt die gozer: Chainsaw-en is voor noobs!

Dan lach je hem tog vierkant uit,... ge-chainsawd worden, dat is voor noobs!

nou srry hoor, ma als je zoiets al begint te zeggen, kap er gelijk mee en ga braaf je huiswerk maken ofzo!

Mja,.. moest er ff uit,.. owja voordat ik dat vergeet,... dan gaan ze ook nog eens zeggen dat ze gewonnen hebben,... ach r*t tog op! (ik bedoel niet dat laatste potje, maar wel daarvoor allemaal, want heb nog nix ervan gehoord van het 1e potje)

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  20. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij dagen julie wel een keer uit via gamebattles wacht maar op de invite van de wedstrijd;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina