Ga fietsen man. Nee, als mijn favo band het zou doen zou ik het ook afkeuren, dus ga nou niet over mij oordelen please. Wat ik zeg is geen pure troep, het is een mening beste kerel, en die liet ik even horen. Het gaat trouwens ook niet sneller dan IK denk, ik weet er voldoende vanaf om te weten hoe snel of niet snel het gaan. Hoe durf ik te zeggen dat Greenday dat misschien (in mijn ogen, voor de tweede keer) als populariteitsstunt doet? Je doet alsof het heiligschennis is man, je wilt niet weten hoeveel toch al genoeg beroemde mensen dingen doen om wat extra populariteit te krijgen. Trouwens, waarom voel JIJ je persoonlijk aangevallen als ik mijn mening over die GD-actie geef? Doe neit zo geirriteerd man en bedenk even dat mensen andere meningen/beelden over je o zo goddelijke band hebben.
Dan de muziek. De muziek van Greenday vind ik wel aardig, er is beter maar het is zeler geen selchte band. Ben zelfs een tijdje flinke fan geweest, alle albums origineel en tweemaal naar een concert in Nederland geweest. Dus je argument van 'als jou favo band het zou doen vond je het geweldig" gaat nogmaals niet op.
Laatst bewerkt: 21 jan 2007