[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de serie in het begin best sterk, maar door ongeloofwaardig acteerwerk werd de serie steeds slapper. Ik sta er niet van te kijken als dit niet een vervoolg krijgt.

Ik heb me ook mateloos geƫrgerd aan het feit dat het ene climax moment na het andere in de serie wordt gepropt. 11 afleveringen en er is al belachelijk veel gebeurd. Je weet alles over ieder personage. Het enige wat ze nog kunnen doen is meer personages erin mieteren, maar dan wordt het helemaal onoverzichtelijk. Ik had ook vaak het gevoel dat de schrijvers door hun inspiratie heen waren met de ene cliche na de andere.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet alles? Lijkt me sterk. Ik vind het acteerwerk wel goed, tot nu toe.
    Ik bedoel, ik heb veeeeel slechter gezien.

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je weet echt niet alles over elk personage; die donkere kerel is nog wat vaag, maar waarschijnlijk kan hij krachten van anderen blokkeren. En die vader van de cheerleader dan ?!? Waarom is hij zo bezig ?!? En wat gebeurt er nou precies in de toekomst, wat houdt die enorme knal in?

Ik vind het juist wel lekker dat er de nodige vaart inzit, maar nog steeds genoeg nieuwe zaken worden onthuld...

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar het is allemaal een beetje voor de 'domme' kijker. Niet dat die kijker dom is, maar je hoeft bij deze serie niet na te denken, het wordt je allemaal voorgeschoteld.

En af en toe zitten er veel te softe dingen in. Die Indier is bijzonder irritant en naief, en die Hiro en zijn maat doen me af en toe te veel denken aan de wijze les uit Full House.

Die donkere gast, volgens mij is het wel duidelijk wat ie kan, gedachtes 'jammen', wissen of lam leggen. Natuurlijk zijn er een hoop dingen nog niet duidelijk, anders had heel die serie geen nut. Ik vind het gewoon irritant dat alles er maar doorheen wordt gejast, omdat ze bang zijn dat anders de serie van NBC af gegooid wordt.

De opzet van Heroes is leuk, de uitwerking bijzonder matig.

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, dat moraalridder gedoe is overal wel te zien.
    En dat de serie wat 'dommer' is, viel mij ook al op. Dommer als bijvoorbeeld Lost of Prison Break.
    Afgezien van dat feitje, vind ik het erg lekker wegkijken.

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Dommer als Lost? I beg to differ. Lost is best uitgebreid, maar het begint echt aan te voelen als volproppen met nieuwe raadsels.

Heb net aflevering 11 gekeken (ben nog maar een paar dagen geleden begonnen) en het verhaal begint idd af te zwakken.

Vind Hiro wel cool =D Ik vond het geweldig toen hij aan de telefoon kwam met zichzelf en "Great Scot!". Zo'n nerd-dingetjes dat erin zitten maken een serie altijd leuk :p Net als Hurley met zijn "dude, that was like, jedi-moment".

Btw, iemand die dit al wist? Matt en Hiro zijn allebie in Austin Powers in Goldmember. Hiro is degene dat zegt "it may look like godzilla, but due to copyright, it's not" en Matt is een van de mannen die TITS op hun lichaam hebben gespeld.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en dommer dan PB is helemaal een lachertje. Als er IETS simpel vermaak is, dan is het wel PB.

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    PB is best wel cool. Ok, wel nog veel plotholes, maar als er IETS simpel vermaak is, zijn het wel die 100en andere tv-shows waar niet eens een thread over bestaat :p

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Shit gister ff 2 dvdtjes gekregen van een vriend van me. Stonden 8 afleveringen op. En moet zeggen dat ik het wel een hele dope serie vind!! Nu ff snel 9,10 11 downen en dan kan ik er weer tegen aan!!!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jipeee!!! Hij is terug ... :)

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nu bezig met downloaden! 8)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga hem vanvond weer kijken .. vannochtend gestart :D .. eindelijk weer wat leuks op mijn UMPC

13. mars15

mars15 Guest

Wat een gave serie zeg _O_
    Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen

vette beelden van al die gasten overal in de wereld

14. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga 'm morgen kijken, ben erg benieuwd na jullie positieve reacties... :)

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hij was wel goed, de aflevering, Hiro blijft de man!

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    "Villain" Hirlarisch hoe hij dat uitsprak 8)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  19. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijke aflevering weer. Dat met die site hebben ze van Lost gejat, maar 't blijft goed :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het zit gewoon goed in elkaar .. mooie special effects ... niet over done ... gewoon steen goed

Deel Deze Pagina