Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de kracht van Brain.. Doet niet eens z'n best en weet toch nog de beste track van het album te produceren...

    Nieuwe track van The Opposites is echt te leip :D

    Grillz heet ie, ontzettend dikke bass er in, en dan ook echt ontzettend dik. Tekst slaat nergens op, maar echt, die beat kan echt een woofer opblazen :D
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    U-niq moet gewoon ook weer terug gaan naar het Engels en niet tracks maken als "Klein klein kleutertje" ofzo...
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    U-Niq is echt heel vet in het nederlands vind ik :D

    Maar ik heb eigenlijk geen engelse tracks van hem.. jij wel?
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    is hun cd trouwens al uit?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die Non-Stop is echt een kopie van drop it like it's hot, lol...
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm kun je die sture :+? of een linkje naar een site waar ik em kan downe O-) (laat maar trouwens :p)
    is die van rauwdauw?

    en Modder-etter ik moest daar aan denke toen ik em hoorde :9, toch lekkere beat
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij hem vandaan dan Legendarisch ? Ik zoek hem al een tijdje maar kan hem nergens vinden...
     
  8. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe track van The Opposites is toch "Geen Klasse, Geen Stijl" of is er weer een nieuwere uit?

    Weet iemand wanneer de nieuwe opposites CD uitkomt?
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r is een nieuwe streetsingle gedropt, Grillz, van DJ Issy's mixtape.. Ken die vent ook niet :+
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  11. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor Tonybell.nl moet je registreren en je 06-nummer opgeven en dat vertrouw ik niet zo. Heb geen zin in elke week zo'n nutteloos SMS'je te ontvangen waar je ook nog voor betaalt.

    Bedankt voor de link trouwens.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa weet ik, heb het zelf ook niet gedaan :+, maar ik kan nergens anders een plek vinde waar ik em wel zonder geouwehoer kan downloade :{ vandaar deze link
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat nummer van The Opposites - Grillz gevonden maar het refrein is gewoon precies hetzelfde dan dat nummer van Nelly, Paul Wall, etc.

    Maakt de beat er niet minder vet om trouwens :D
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja idd, maar vind die mannelijke stem, hoe die Grillz uitspreekt, echt te tof :cool:
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Knappen jullie niet af op die lange blanke wigger? Laat me raden: Hij doet gewoon zn 'ding' en ik ben een racist :emo:
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Ja idd, je bent ook de grootste klootzak van dit forum. ;)
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben persoonlijk van mening, dat The Opposites, ook al zijn ze commercieel als de tering, hun shit wel real houden. Bij hun hoef je niet van die diepzinnige shit te verwachten, maar ze doen hun achterlijke, idiote shit wel goed. Leveren altijd goede tracks af. Net zoals hun eerste album, dope als de tering.

    Daarnaast, als Big2 een wigger is, dan is half hiphoppend nederland (en dan heb ik het niet over de leren jassen met bontkraag, maar de échte mensen), ook een wigger.. Persoonlijk heb ik een schijthekel aan die generalisering.. Waarom ben je meteen een wigger als je een maatje te groot koopt, en dope en chill zegt?
    Door me vrienden word ik voor de grap nepneger genoemd, maar dat vind ik alleen maar grappig, maar mensen die het zoals jij zeggen, heb ik eigenlijk een wereldgrote afkeer voor..

    En ookal vindt je die mensen "wigger", laat ze lekker, en als je je mening wil geven, doe dat dan onderbouwend, en niet zo als je het nu doet.. Want dan ben je inderdaad, zoals Victor al aangeeft, de grootste klootzak op het forum :cool:

    De profeet heeft gesproken.. :cool:

    ^die zin gaat in me sig :+
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ church _O_ ^^

    Ik vond eerst Opposites niks, maar nu met dat rauwdauw vind ik het echt wel lekker om af en toe naar hun te luistere
     
  19. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje is idd erg grappig.

    Ben alleen nog steeds op zoek naar dat Rauwdauw album zonder me ergens met m'n 06 te hoeven registreren.
     
  20. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe clip van brainpower ft party squad klinkt wel leuk maar is wel een erge rip off van drop it like its hot denk? zelfs de clip
    na deze clip kwam trouwens een clip van een of andere 15 jarige wiggerin, ik begon spontaan te kotsen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina