Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het totaal niet op GTA lijken al is het alleen maar omdat je nu aan de politie kant staat. Ook al zou het zoals Saints Row op GTA lijken dan nog kan ik me prima met zo'n game vermaken. GTA is ook niet alles naar mijn mening.
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook eyecandy hebben als het geen FPS is ?:{
    Ik vind die renderware enige ook eigenlijk achterhaald voor een next gen console. Maar een klein gedeelte van de opjecten heeft schaduw, de auto's hebben gewoon maar 1 beeld wat ze weerspiegelen en je hebt het typische renderware probleem dat je heel makkelijk ergens naast schopt en vanalles niet goed op elkaar reageert. Beetje jammer.
    Qua gameplay vind ik hem redelijk, maar ik heb toch niet het gevoel dat je echt veel verschillende dingen kan doen in deze game. Je kan schieten, rijden, gooien en springen......en dat was het.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij vergeten mensen soms wat een demo is. :x
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    FPS = Frames Per Second :{



    Heb de eerste glitch trouwens al gevonden, bij dat gebouw met die rode boog in het midden als je daar aan het raam hangt en afspringt val je door de map heen in het water.
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er iig totaal niet mee als de volledige versie net zo gaat worden als deze demo, WAT een vet spel is dit zeg! Gisteravond via coop het agency gebouw beklommen en helemaal op het dak gekomen _O_, ik kan niet wachten tot ik vanmiddag weer thuis ben(zit nu op school) om het weer te gaan spelen :D.

    P.S: Het niet volgen van een game d.m.v. screenshots+info loont voor mij alweer in een totaal onverwachts prachtspel _O_

    Edit: FPS = First Person Shooter maar kan idd ook Frames Per Second zijn
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een kleine veelkomende glitch gevonden..
    bovenop het hoogste puntje van het reuzenrad als je op het puntje gaat staan
    dan zweef je character een beetje..
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren de demo flink gespeelt en ik was zeer aangenaam verrast. Vooraf was ik niet zo geïnteresseerd in de game, maar nu wel.
    De grafische stijl van de game vind ik erg tof, het oogt sfeervol en ziet er erg mooi uit. Daarnaast vind ik de gameplay erg goed. De controls zijn goed en het speelt allemaal gewoon heel lekker weg. De ontwikkeling van je character werkt erg tof. Zo vind ik het springen en het ontwikkelen van de kracht van je character heel erg tof. Het beklimmen van de gebouwen voegt iets toe aan de game. Je kan nu echt iets met de gebouwen doen, ipv dat ze alleen als decoratie dienen. Heel tof spel, vind dit persoonlijk beter dan Saints Row.
     
  8. Martinioz

    Martinioz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game. Het leukste in GTA vond ik altijd het verkennen van de spelwereld, en daar biedt Crackdown meer dan genoeg mogelijkheden voor. Ik vind 'm ook beter dan Saints.
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de GFX betreft , das een kwestie van smaak, je vind ze mooi of niet mooi.
    Wat wel zeker is dat ze origineel zijn uitgevoerd, ikzelf hou wel van die Cellshaded looks.

    Wat me verder opvalt is dat die (oude) Renderwareengine wel een complete stad weergeeft met de grootste drawdistance ooit mogelijk,
    meer units onscreen dan welke sandboxgame dan ook in combinatie met belachlijk hoge gebouwen.

    Ik denk dat veel mensen niet door hebben dat t gooien van objecten ( van kliko tot 18 tonner) , het jumpen ala spiderman etc veel nieuwe mogelijkheden geeft om enemies tactisch uit te schakelen ,zeker als je dat ok nog es co-op kan doen.

    Combineer dat es met een open storyline die zich aanpast aan de akties die jij maakt , jij bent met 1 deel van de story bezig en de andere player is helemaal aan de andere kant van de stad met een ander deel bezig ...

    Of het met zijn 2-en aanpakken van grote groepen tegenstanders inc bosses , 1 gaat op een wolkenkrabber staan met een 18 tonner in zn klauwen terwijl jezelf met een rocketlauncher op een andere flat jezelf in positie zet ... en dan maak je die 1.2-combo attack terwijl je met 2 er achteraan jumpt en al vallend naar beneden iedereen aan gort schiet / bombardeert
    Tuurlijk kan je rennen lopen gooien jumpen rijden , de vraag is hoe gebruik je datgene wat je is gegeven , en dat is Crackdown...
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoeveel mensen hier zouden "cognitief dissonant" zijn en de demo zo ge-wel-dig vinden dat ze 'm gaan kopen... om éigenlijk gewoon de H5 beta code te bemachtigen? :+

    ;)
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net ff gespeeld en ik hou normaal ook wel van "GTA" achtige games .. maar deze game trekt mij dus totaal niet .. de speelwereld ziet eropzich best mooi uit .. maar als je dan naar je poppetje kijkt ,dat lijkt wel playstation 2 zo lelijk.

    opzich is hij vrij uitgebreid .. maar toch hou ik van meer realisme ipv Cartoony achtige games .

    zeg niet dat het een slechte game is zeker niet , maar niks voor mij !
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die hele Halo 3 beta interesseert mij geen ene ruk om eerlijk te zijn :).
    Ik wil Crackdown!
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb gister even een oog gelegd op het spel. Ik vindt erzelf wel een behoorlijke partij poep graphics in zitten, sorry dat ik het zo moet formuleren. Maargoed met dicht geknepen ogen dus verder gespeeld.
    Het spel is best aardig qua gameplay en komt een beetje neer op een stripverhaal van robocop, behalve is nu je personage geen robot maar een superheld. Echt duidelijke missies heb ik nog niet gezien alleen wat gebrabbel over gangs die je moet neerknallen. Ik vind dit spel dan ook zeer chaotisch verlopen en ik heb al gauw geen idee wat ik nu eigenlijk moet doen. Ik zal me wel kunnen vermaken in deze game maar voor hoelang weet ik niet. Ik heb hem in iedergeval al gepre-orderd, maar eerlijk gezegd alleen voor de Beta key van Halo 3.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik moet altijd lachen om mensen die graphics afkraken, jullie zijn te verwend jongens.

    De demo is echt fan-tas-tisch, leek me altijd al een tof spel te gaan worden, maar ZO leuk had ik ‘m niet verwacht.
    Kan niet wachten op de retail zodat ik met een maxed out char rond kan lopen, dat wordt heel erg veel uurtjes pure fun.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het verschil tussen crackdown/gta games en saintsrow
    is je hoeft maar heel even door de steden te rijden met gta of crackdown en je kan je onthoud al gauw waar alles is.. waar de pier is en het pretpark..

    Nu speel ik saints row al een tijd.. en kan gewoon daar niet mijn weg vinden..
    gewoon absoluut geen locatie besef bij saints row en wel bij gta games en crackdown..
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, ik weet nog steeds alle GTA mapspraktisch uit mijn hoofd, vooral die van vice city
     
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben, zoals best veel, zeer aangenaam verrast door deze game. Is toch veel meer fun als ik dacht om van dak naar dak te jumpen. En daarbij ziet het er nog eens vrij fraai uit allemaal.:thumbs: (vind ik dan he)

    Alleen het schieten, de controls zijn nog even wennen, moet nog even geoefend worden.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben verrast, ik heb alleen maar gelachen om dit spel
    maar ga het toch nooit kopen
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo hoort het :) Als je die beta code toch kwijt wil: PM me maar :b:
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook een next gen console voor 400 euro voor gekocht.......om verwend te worden.

    En als ik eerlijk ben dan is dat tot nu toe alleen gelukt bij Gears of War.

    Maar eh crackdown zou leuk zijn als het een XBLA game was voor 1200 punten.

    Maar dat is natuurlijk slecht mijn mening.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina