Wat de GFX betreft , das een kwestie van smaak, je vind ze mooi of niet mooi.
Wat wel zeker is dat ze origineel zijn uitgevoerd, ikzelf hou wel van die Cellshaded looks.
Wat me verder opvalt is dat die (oude) Renderwareengine wel een complete stad weergeeft met de grootste drawdistance ooit mogelijk,
meer units onscreen dan welke sandboxgame dan ook in combinatie met belachlijk hoge gebouwen.
Ik denk dat veel mensen niet door hebben dat t gooien van objecten ( van kliko tot 18 tonner) , het jumpen ala spiderman etc veel nieuwe mogelijkheden geeft om enemies tactisch uit te schakelen ,zeker als je dat ok nog es co-op kan doen.
Combineer dat es met een open storyline die zich aanpast aan de akties die jij maakt , jij bent met 1 deel van de story bezig en de andere player is helemaal aan de andere kant van de stad met een ander deel bezig ...
Of het met zijn 2-en aanpakken van grote groepen tegenstanders inc bosses , 1 gaat op een wolkenkrabber staan met een 18 tonner in zn klauwen terwijl jezelf met een rocketlauncher op een andere flat jezelf in positie zet ... en dan maak je die 1.2-combo attack terwijl je met 2 er achteraan jumpt en al vallend naar beneden iedereen aan gort schiet / bombardeert
Tuurlijk kan je rennen lopen gooien jumpen rijden , de vraag is hoe gebruik je datgene wat je is gegeven , en dat is Crackdown...
Laatst bewerkt: 24 jan 2007