1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had nog nooit van Green Day gehoord, totdat ik dit topic las. Ik moest wel een beetje lachen toen Head Ninja zei dat het één van de grootste bands ter wereld is.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Drone:

In welke holle boom heb jij gezeten :+.

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dan moet ik je toch bede delen dat dat zo is, verschilt uiteraard kwa mening, maar ze hebben al heel wat prestaties en prijzen binnengesleept (voor een deel ervan, zie beginpost).:b:

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk in een boom waar je geen Top 40 ontvangt ;)

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, ik heb mn ecuses toch aangeboden, wat moet ik nog meer doen dan? |:- =(

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nou Pim, sla hier je voordeel uit zou ik zeggen :+ .

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    zucht...|:- Maarja wel lollig btw8) :b:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Totaal niet van de band gehoord hebben vind ik best knap. ;)
    Maar kan het me wel voorstellen. Voordat american idiot kwam, had ik eigenlijk nog niet iets van de band gehoord. Ik kon de naam wel, alleen de rest niet. Heeft er ook mee te maken dat het totaal mijn muziek niet is. De band is vooral bekend in Amerika, in een Europa en Nederland is de populariteit een stuk lager. Heb gisteren wat albums door zitten bladeren op internet en voor american idiot vond ik de muziek nou niet bepaald geweldig, om eerlijk te zijn bagger.
    American idiot daarentegen bevat een paar goede nummer zoals boulevard of broken dreams, american idiot en when september ends. Maar dan heb ik het eigenlijk wel gehad.

Ik geef zelf de voorkeur aan de Red Hot Chili Peppers.

Edit: ik bedoel overigens geen vergelijking van Green Day met RHCP zoals Cookie X onder mij al aangeeft. :)

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    RCHP _O_
    Valt natuurlijk niet te vergelijken met green day maar vat wat je bedoeld. Miss moet je toch even wat downloaden van het album Dookie, vond ik zelf een leuk album namelijk. Ik luister al iets van 5 jaar green day maar ben er nu wel op uitgekeken, geef mij maar Metal.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Red chilli Hot PeppersO-)?

Geef mij maar RHCP;)

Vind Green Day nog steeds een goede band luister nog geregeld naar ze:)

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier hetzelfde

Vooral Jesus of Suburbia vind ik een erg goed nummer, het weet me bijna 10 minuten te boeien doordat het heel erg afwisselend is, maar het is toch duidelijk dat het 1 nummer is, en niet een aantal delen.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort medley net als homecomming.. heerlijke nummers van 9 en een halve minuut*)

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Metal, zal een hele overschakeling zijn als je nu alleen maar metal gaat luisteren, maar goed in het metal genre hebben ze indd wel een paar vette nummers.:D

Goed zo!:thumbs:

Jah indd, Jesus of Suburbia begint ook met zo'n mooi begin, namelijk: I'm the son of rage and love
    The Jesus of suburbia. In de Green Day dvd verteld Billie Joe daar ook nog wat over, best wel vet.

Jah indd, moet je eens naar de soundtracks van The Lord of the Rings of zeker naar die van King Arthur luisteren, oke die zijn een beetje saai en hetzelfde, maar in King Arthur zit er een van ruim 11 min geloof ik, wel lagge.:b:

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    luister het al maanden niet meer, speel het af en toe op gitaar als ik me gitaren stem. angels and airwaves is de band op dit moment;)

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Toevallig ook bij het concert geweest vorig jaar?
    Al maakt AvA wel andere muziek dan Green Day.

Het beste album van Green Day blijft toch wel Dookie.
    De nieuwste cd heeft het bij mij niet lang vol gehouden.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dookie_O_ Basket Case_O_

Is zo een beetje het enige van Green Day wat mij kan boeien, vind American Idiot wat te comercieel

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    stfu :9

Naja naar metal was niet echt een overschakeling, luisterde al een tijdje metallica en andere metal bands. Later werd de punk steeds minder interessant en toen ben ik me egt gaan verdiepen in Metal (vooral nu metal) en nu staat mun hele pc ermee vol samen met nog heel veel andere niet metal bands (luister echt alles, van de dijk tot RHCP en van Delain tot aan Breaking benjamin tot aan Tiesto...dus jah :))

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mag ik vragen waarom, want daar heb ik nooit last van gehad namelijk, zolang de muziek maar goed is, wat maakt het dan nog uit of het (wat het in mijn ogen dus niet is) comercieel is? :b:

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kan het voor jou nou niet commercieel zijn? ;). Dat album is commercieel geworden, of je het nu wil of niet :).

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    idd gewoon niks aan toe te voegen. neemt niet weg dat het een relaxt liedje is om je gitaar te stemmen:+

ik ben btw niet naar AvA geweest maar wil ik zeker wel;)

de oude limited edition stratocaster van delonge ga ik ook nog kopen:thumbs:

Deel Deze Pagina