De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Een knappe aankoop van Vitesse, deze jongen kan best wel eens een revaltie worden. Ik heb hem op het WK gezien en daar speelde hij erg goed. Vooral fysiek is hij enorm sterk (net als alle ecuadoreanen).

Ik geloof dat PSV ook interesse in hem had als de mogelijk opvolger van Alex.

Knap van Vitesse en leuk voor het Nederlandse voetbal.

2. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze lekker gevangen hebben

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Leuk voor Rosenberg, niet spelen bij Ajax en dan toch nog een betere club vinden :) Weder Bremen heeft ook al interesse in Suarez van Groningen

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat Suarez nu toch wel uit beeld is met het aantrekken van Rosenberg. Bovendien zal Groningen veel geld willen zien voor een talent met een doorlopend contract.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mja, als Klose en Klasnic deze zomer Werder verlaten hebben ze nog wel wat aanvallers nodig. Je hebt wel gelijk dat Suarez niet goedkoop zal worden

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mjah weet niet wat ik er van moet denken. Is wel het beste voor Markus denk ik.

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk het niet aangezien Werder in hem een versterking voor de lange termijn ziet.

Overigens lijkt Suarez mij ook een prima versterking voor een Nederlandse topclub, het zou jammer zijn als hij nu alweer vetrekt naar het buitenland.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Rosenberg naar Werder is goed voor hem.. betwijfel of hij veel speelminuten zal krijgen.. Als Klose en Klaznic vertrekken (transfervrij?) zal t wel zo zijn, maar als ze verkocht worden, krijgen ze daar wel een bak geld voor, dus kunnen ze wel een betere spits dan Rosenberg krijgen.. Maar misschien kan ie daar wel z'n ding doen, en speelt ie daar wel zoals bij Malmo...

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Ze leren het daar ook nooit he, 'k hoop dat Haarlem net zoals Roda ook een rechtzaak begint!

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    of je laat je niet provoceren.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk:x

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rosenberg liet in een 442 zien toch gewoon goed te kunnen voetballen, alleen hielden ze bij Ajax snel weer het 433 aan waardoor hij zo nu en dan wat kon laten zien als linksbuiten, wat de 2e helft van het vorige seizoen toch heel aardig ging met Huntelaar (12 doelpunten en wat assists).
    Gaat wel lukken bij Werder denk ik. :)
    Zeker nu Klasnic een hele tijd weg is.

13. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    jammer van go ahead :mad: ze hadden het verdiend te winnen.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zit een luchtje aan...

Maar Willem II is wel goed.

15. Dioxic

Dioxic Guest

Ik vind het maar lelijk, in Engeland lijken ze soms ook ingedeeld maar dit seizoen had je bijv in de eerste ronde gelijk Liverpool tegen Arsenal in de FA Cup. Dat is heel vroeg.

16. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    een thuiswedstrijd.... EINDELIJK!! Ik heb er zin!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dacht dat het seizoen van de IFK Göteborg pas over een paar maand weer begon:+

Vreesch maar weer....Örebro is terug:)

18. mars15

mars15 Guest

Back from eindhoven, was wel goede sfeer zeg
    psv was slecht btw

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zit er 'een luchtje aan'? De loting was gewoon live op tv, en met dat apparaat is het onmogelijk om te manipuleren.
    Ik vind overigens de suggeste van Jan Mulder om de lager gerangschikte clubs (zoals gister GAE, eergister Haarlem en daarvoor MVV) thuis te mogen laten spelen, wel een goede, maarja de KNVB wil centen verdienen. |:-

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net dat platini gekozen is tot voor zitten van de uefa. Slechte zaak imo aangezien hij oa tegen video ondersteuning van scheidsrechters is. Aan de andere kant wil ie wel meer grensrechters. MAar toch ook dat blijven mensen ..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina