Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, hallo dit is een demo vrind! Als je level 4 bent, kun je van een enorme hoog gebouw vallen en dan komt er inderdaad flink wat gebarsten beton aan te pas onder je voeten.

    Plus, als je sterker wordt kun je ook grotere en zwaardere auto's optillen. Is toch vrij logisch? Vind erg kortzichtig dat je een spel afrekend op de eigenschappen die je juist leuk vind.

    Je vind het levelen leuk, maar de consequenties van het levelen (dat je niet meteen van hoog kunt vallen en niet meteen alles op kunt tillen) heb je kritiek op. :+

    Daarvoor zit het level systeem er nou in!
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor die man zeggen dat ik maximale physical strenght heb dus ik nam aan dat ik dan een ubercop was, maar dat viel vies tegen.

    een game afkraken op dingen die ik leuk vind maar er niet in zitten lijkt mij best logisch. ik wil bepaalde dingen die ik leuk vind in een game en als die er dan niet in zitten is het geen game voor mij.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik weet dat ik wat negatief heb gedaan over dit spel, maar ik heb vanmiddag even coop gedaan met m'n broertje _O_ geweldig gewoon. Dit spel is gewoon hersenloze actie, en dat mag soms wel eventjes, geen tijdsdruk geen vaste missies, gewoon lekker kloten. Heerlijk dat je zoveel vrijheid hebt dankzij het ongelooflijk hoge springen. ik heb een woord...Hebbe!!!
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    In het spel zelf krijg je achievements en bonuservaring door dingen te verzamelen en missies te doen. Plus het aim systeem is niet voor als je gewoon wilt schieten, maar voor nauwkeurig werk. Je kunt namelijk op benen, handen, romp of hoofd mikken, elk met zijn resultaat. Benen, valt hij neer (waarna je op kunt pakken en smijten bijvoorbeeld), armen en zijn wapen valt er uit, romp gewoon, makkelijk om te raken en hoofd voor headshots.

    Zelfde met auto's, daar kun je in 1 keer de benzinetank kapotschieten door daar op te mikken, of de banden. Als je gewoon wilt schieten kun je ook gewoon met je cursor mikken zonder linker trigger. :)

    Vier sterren is maximum in elke skill, en je weet wel wanneer je dat hebt, want dan is niets te zwaar om op te tillen (bus bijvoorbeeld). Is het leukste om daar naartoe te werken, anders heeft het levelen ook geen zin natuurlijk. :)

    Kortom, je hebt het maximum van de demo gehaald, maar niet het maximum van het spel. Lijkt me vrij logisch...

    In het spel ben je uren en uren bezig om al je skills te maxen. Dat is overigens wel ubervet, want dan kun je zo ongelofelijk ver en hoog springen over daken, snel schieten, enorme explosies, alles oppakken en heb je uberheerschende agency vehicles met speciale eigenschappen, dat is echt stoer.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  5. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel heel vervelend dat je geen friends kan inviten of uberhaupt kan joinen, is er iemand achter gekomen hoe het wel kan? of is het gewoon puur geluk dat je moet hebben om je friend te zien in de host list?
     
  6. ViperMike

    ViperMike Guest

    Het gaat me niet zo zeer om die moeilijkheidsgraad, maar ik vind die auto-aim gewoon niks aan. Je hoeft dan zelf niet veel te doen. En als je niet die auto-aim gebruikt wijken de wapens te veel af. En de burgers zijn er ook saai, bij de meeste spelle valle die burgers je wel eens aan als je iets doet....maar hier zijn het meer hindernissen die in het rond rennen.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk weet ik het nog niet, deze game heeft wel echt iets dat het toch vet maakt maar ook toch snel vervelend maar dit geld toch eigenlijk voor de demo ikga hem wel halen maar ikga niet voor de winkel slapen voor die game.
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het jammer dat je alle skills al kan uit proberen, :9, en gelijk allemaal tot level 4, want ik ga toch heel de game kopen, en dan weet ik een deel al van die skills enzo. maarja, ik ga die demo niet te veel spelen, ik wil nog evve wachten op de volle versie
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, ik wil de demo weer spelen :9 Alleen heb ik de demo expres van mijn HDD af gegooid, zodat ik de game niet meer kan spelen :D Nu alleen zorgen dat ik tot de release niet meer op de Market Place kom :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    noobie we zoude nog co-op doen :mad: :+
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja sorry :9, ik vind de demo gewoon iets te uitgebreid naar mijn mening, en ik heb geen zin om het verder voor mezelf te verpesten. Ik vind gewoon straks dat ik op zoek moet gaan naar die orbs wil ik auto's en bussen kunnen op tillen. Ik wil niet dat het leuke van het gigantish hoog springen wordt verspild door een half uurtje de game te spelen.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als je in de demo op z'n hoogst kan springen, kan je in het complete spel nog hoger leren springen? of is dit al de limit?
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    4 ster is het limiet.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Halo je hebt op zich wel gelijk jah, ik speel ook niet meer om te upgraden enzo maar gewoon alvast om een beetje de stad te verkennen...
     
  15. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaa steeg het aantal punten nog wel, maar voodat hij bij 100 was, was de tijd al afgelopen...
     
  16. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist andersom: gratis halo3 béta bij crackdown.
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol anders was het wel heel erg krom :9 60 euro voor een f*cking beta lol
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je snapt hem niet :9 Omdat je bij elke crackdown nu een halo 3 beta krijgt is het meer: Gratis crackdown bij aankoop van Halo 3 Betá
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb alle 4 de gangster dik binnen 10 min van het half uur gekilled.
    alleen de vijfde kan je niet uitmoorden want die zit op een eiland wat is afgebakend door de blauwe game muur...

    Balen want de eerste 2 had ik al uitgeschakeld zonder dat mijn half uur inging.. :mad:
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik ook niet zoveel meer spelen... ik w8 wel op het echte spel anders valt dat weer zo tegen omdat je zoveel al gezien hebt :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina