In het spel zelf krijg je achievements en bonuservaring door dingen te verzamelen en missies te doen. Plus het aim systeem is niet voor als je gewoon wilt schieten, maar voor nauwkeurig werk. Je kunt namelijk op benen, handen, romp of hoofd mikken, elk met zijn resultaat. Benen, valt hij neer (waarna je op kunt pakken en smijten bijvoorbeeld), armen en zijn wapen valt er uit, romp gewoon, makkelijk om te raken en hoofd voor headshots.
Zelfde met auto's, daar kun je in 1 keer de benzinetank kapotschieten door daar op te mikken, of de banden. Als je gewoon wilt schieten kun je ook gewoon met je cursor mikken zonder linker trigger.
Vier sterren is maximum in elke skill, en je weet wel wanneer je dat hebt, want dan is niets te zwaar om op te tillen (bus bijvoorbeeld). Is het leukste om daar naartoe te werken, anders heeft het levelen ook geen zin natuurlijk.
Kortom, je hebt het maximum van de demo gehaald, maar niet het maximum van het spel. Lijkt me vrij logisch...
In het spel ben je uren en uren bezig om al je skills te maxen. Dat is overigens wel ubervet, want dan kun je zo ongelofelijk ver en hoog springen over daken, snel schieten, enorme explosies, alles oppakken en heb je uberheerschende agency vehicles met speciale eigenschappen, dat is echt stoer.
Laatst bewerkt: 25 jan 2007